ch
Feedback
Roofa king

Roofa king

前往频道在 Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

显示更多

📈 Telegram 频道 Roofa king 的分析概览

频道 Roofa king (@depth_effect_wallpapers) 阿拉伯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 25 543 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 114,并在 伊拉克 地区排名第 4 587

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 25 543 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 370,过去 24 小时变化为 1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 8.20%。内容发布后 24 小时内通常能获得 5.25% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 094 次浏览,首日通常累积 1 340 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 18
  • 主题关注点: 内容集中在 سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

25 543
订阅者
+124 小时
-167
+37030
帖子存档
ثيماتي vs شركة ريلمي
+3
ثيماتي vs شركة ريلمي

عدلت السهمين بتوع الواي فاي
عدلت السهمين بتوع الواي فاي

💙
+1
💙

بقالي اكتر من ساعة والله بعمل في ايقونة البطارية بس الحمد لله يعني هي بقت بتجمع كل المميزات تقريباً 1-شبة الايفون "مش نفس شكل
+3
بقالي اكتر من ساعة والله بعمل في ايقونة البطارية بس الحمد لله يعني هي بقت بتجمع كل المميزات تقريباً 1-شبة الايفون "مش نفس شكل الايقونة التقليدية 2-لونها بيتغير لاحمر لما تبقي ضعيفة وازرق وقت الشحن ورمادي في العادي واصفر في وضع توفير الطاقة النقطة التالتة اني مش هنزلها في اي ثيم

In progress
+5
In progress

رأيكم في اخر ثيم وفي القناة بشكل عام

لو في حد بابلز الماسنجر عندة مربع في اجهزة ريلمي اوي شاومي او اي اجهزة ان شاء الله كمان شوية هنزل نسخ جديدة تحل المشكلة دي بشكل نهائي

لو انت ما اخدتش بالك لو جيت تعمل شير هتلاقي ايقونة ريلمي شير انا مغيرها لايقونة اير دروب بتاع الايفون وايقونة البلوتوث
لو انت ما اخدتش بالك لو جيت تعمل شير هتلاقي ايقونة ريلمي شير انا مغيرها لايقونة اير دروب بتاع الايفون وايقونة البلوتوث

انهي ايقونات احسن
+2
انهي ايقونات احسن

حلويات

خلص
+9
خلص

ضفت انميشن جديد لويدجيت شاشة القفل ♥️

تصبحو علي خير
+3
تصبحو علي خير

الفونت ياجماعة
+3
الفونت ياجماعة

الفونت ياجماعة
+2
الفونت ياجماعة

في حد تطبيق الويدجيت بتاع الايفون لسة مش شغال عندة ؟
في حد تطبيق الويدجيت بتاع الايفون لسة مش شغال عندة ؟

🫡
+1
🫡

عينك علي ايقونة التقويم
+3
عينك علي ايقونة التقويم

بالنسبة لاخر اسكرينات نزلت لثيم ios 18 الثيم كان سعرة 40 جنية ورجعت نزلتة مجاني تقدر تحمله من هنا https://t.me/depth_effect_wallpapers/5446 بس في ناس كتير من اللي اشترو الثيم زعلو لانة نزل مجاني فالنسخة الاخيرة دي فيها اضافات كتيرة عن النسخة اللي نزلت مجاني فياريت تبعتولي هنا @roofaking