ch
Feedback
Coding Lovers

Coding Lovers

前往频道在 Telegram

:همه شبکه های اجتماعی یکجا 🌐 Zil.ink/codinglovers :چیزی نیاز داری؟ 🧑‍💻 @Amir_OfficiaI 📌 تبلیغات: @CodingLoversAds :گروه 🍻 @CodingLovers_GP :ثبت نمونه کار 🪄 @CodingLovers_result

显示更多
1 986
订阅者
无数据24 小时
+167
+3630
帖子存档
به نظرم یه ویدیو درست کن(پیشنهاد من) که توش مثلا یکم راجب کار گرفتن و قیمت گذاری و درکل تجربه از بازار کار بگو

سوال خوبیه شاید ایده خوبی برای شما هم بشه دومی برای کساییه که میخوان کانال شونو اشتراکی بفروشن ربات دومی مستقیماً کانال رو میفروشه با درگاه پرداخت ریالی و کریپتویی و مثلا اشتراک ۱ ماهه برای کاربر در نظر میگیره حالا هرچقدر بخواد کاربر می‌تونه زمان شو تعیین کنه ۳ ماهه ۶ ماهه هرچی همون مقدار پرداخت می‌کنه و بعد ربات خودکار اگه پرداخت موفق باشه به کاربر یه لینک یکبار مصرف میده تا جوین بده به کانال بعد از اینکه زمان کاربر تموم شد خودکار دقیقاً سر تایمش از کانال حذفش می‌کنه اگه تمدید نکنه کار کلی همینه، ریزه کاری زیاد داره

دومی کاراییش چطوریه دقیقا ؟

چقدر حرف زدیم، ری اکشن کم شده ها 🥲

یکی یه ربات سرمایه گذاری بود که البته پشیمون شدم زدم امیدوارم کلاهبرداری نکنه از کسی برای اون ۸ میلیون یه ربات هم برای پریمیوم کردن کانال های تلگرام ۴.۵ میلیون

چه پروژه ای بودن که ۱۴ میل گرفتی

ربات مدیریت گروه خیلی زیاده هنوزم مشتری داره؟ برا خودم ۲ نفر پیش اومدن که یکیش کلا نخواست رفت 😂 بزنیم؟

پروژه ساخت ربات مدیریت گروه درست کن

محض اطلاع پول شم از ۲ تا رباتی که برای ۲ تا مشتری زدم توی ۱ هفته در آوردم فقط خواستم بگم شاید انگیزه ای باشه و بدونید از ربات تلگرام میشه خوب پول درآورد ( البته نباید مثل من تنبل باشید چون اکثر مشتری ها رو رد میکنم )

اولی 🥲 Saramonic blink900 b2 سطح کیفیتش تقریباً مثل Rode Go معروف هست، شاید یه ذره بهتر اما لوازم جانبی بدرد بخور و کاملی داره قیمتش هم یه ۳ ۴ میلیونی بیشتر از Rode Go هست من 14 میلیون خریدم سرجمع با پول تیپاکس و اینا البته خب اینجا ایرانه و هرجایی هر قیمتی دلش خواست میده ولی تقریباً همینقدره قیمتش کی درست گفت؟

دوره پروژه رو نمیدونم کجا تموم کنم میتونم قسمت آخر رو بگیرم یعنی درگاه پرداخت رو متصل کنم به ربات و تموم بشه دیگه چیزی نمی‌مونه میتونم مسائل دیگه رو هم ویدیو کنم مثلاً رفرال گیری یا همچین چیزایی می‌خوام سریع تر تمومش کنم و برم سراغ مسائل خفن تر اگه درخواستی دارید این زیر بگید تا ویدیوش کنم، اگه چیزی نیست دوره رو همین هفته تموم کنم :)

میکروفن جدید گرفتم که کیفیت صدا بره بالاتر یکم کیفیت صدا خوب نبود بنظرم قبلاً قیمت نسبت به میکروفن قبلی 210 برابره🥲 حدس بزنید مدلش چیه؟ یکی از این سه تاست: Saramonic blink900 b2 Rode Go II BY-WM6 pro هرکس درست بگه جایزه داره 😂

لوگوموشن کار حرفه ای می‌خوام اگه کسی هست بیاد پیوی @AutoCryptoETH هزینه خوب میدم می‌خوام کارش خوب باشه

اگه کانال مربوط به برنامه نویسی یا کلا تکنولوژی دارید و مایل به همکاری هستید بیاید پیوی پیوی توضیح میدم چه نوع همکاری هست @AutoCryptoETH

قسمت دوم درگاه پرداخت https://youtu.be/el7yhMhUZiE
قسمت دوم درگاه پرداخت https://youtu.be/el7yhMhUZiE

ویدیوی جدید ساعت 8 ادامه درگاه پرداخت هست + کار با هاست

بین همه کامنت هایی که تاحالا گرفتم، این خیلی خوشحالم کرد امیدوارم بیشتر از این کامنت ها ببینم :)
بین همه کامنت هایی که تاحالا گرفتم، این خیلی خوشحالم کرد امیدوارم بیشتر از این کامنت ها ببینم :)

هنوز پروفایل نداره اگه عکس باحال دارید بدید بزارم پروفایل D:

یه کانال زدم به اسم «بات های شما»، میتونید آیدی ربات هایی که نوشتید رو بفرستید پیوی من و توضیحات شم بنویسید من میزارم توی کانال «بات های شما» که شاید انگیزه و ایده ای باشه برای همتون ;) آیدی ربات، کاری که ربات انجام میده، و اگر سورس شو خواستید روی گیت هاب بزارید و لینک شم توی توضیحات بزارید و بفرستید برای من تا بزارم توی کانال 🤧🫰 (بخش آخر اختیاریه) CHANNEL -> @CodingLovers_result ME -> @AutoCryptoETH

یه عالمه ایده های خفن دارم بیشترشون آموزش نیست، جالب تره در سال جدید کمی از تنبلی ها کم کنم و شروع شون کنم و بیرون بدم برگاتون میریزه خوشتون میاد