ch
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

前往频道在 Telegram
986
订阅者
+124 小时
-47
+230
帖子存档
دارم میمیرم🤗

برای من خوب بود

امروز عن بود ینی بدنم آرده

نه اخه چرا باید اینجوری باشهه

اگه به پسر مستقیم بگیم خوشمون میاد ازش فکر نمی کنه دختر بی ارزش یا هولی هستیم ؟

چشم ابرو مشکی

تایپت چجور دختریهذ

وای اره امروز خیلی درگیری بود

پارممممم تو چی

حرفی سخنی ؟

Repost from M6203
وقتی تو ذهنت یکیو داری آهنگا حس متفاوتی دارن.

راس میگه

Repost from Toxic
دستت به دهنت اگه میرسه ببندش

چرا جوک؟ وقتی میشه به دروغای آدما خندید.

Repost from BROKEN ANGEL
همچی خوب بود تا وقتی پینت کردم و کنار اسمت یه قلب گذاشتم.

Repost from BUSY🎀
یاد بگیریم برای کسی که واسمون هیچ قدمی برنمیداره مثلِ اسب ندوئیم.🤡

Repost from PriSoN
‏خوابم میاد کیرم تو هرکی که جای من دوسش داری.

Repost from Lil BEE”🪭
تو زندگیتون پسر با خایه انتخاب کنین، پسری که خایه داشته باشه تو هر زمان و هر‌ مکان نشون بده که دوستون داره، خایه داشته باشه براتون از قید خیلی چیزا بزنه و خایه داشته باشه بخاطرتون دل بقیه رو بشکونه راستش خایه داشتن از خیلی چیزا مهم‌تره.

Repost from Ghargh
اینجا قراره چنل من باشه ؛ ولی همش راجب تو.

Repost from AFKAR
‏اگه از پسری خوشتون میاد برید دایرکتش چون پسری که دایرکت شما میاد دایرکت همه میره دروغ میگم؟