•°Study Time With Admin°•📚
前往频道在 Telegram
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
显示更多6 788
订阅者
-224 小时
-77 天
-6730 天
帖子存档
boleh tak korang doakan min naik pentas tahun ni ? please tak pernah naik and teringin nak banggakan ibu ayah💔 (semoga kita smua membanggakan ibu ayah kita , dapat naik pentas tahun ni , result cemerlang aamiin)
Best la korg dpt sekolah,yg kita ni nk sekolah dri kene chickenpox,seksa tau😭
f3 last year korang buat ap projek rbt yang gabungan tu ? pls share and bgitau korang punya gbungan apaa😔💔
Ada spe ii kat sini guna allano lotion ke? Mmg betul ke boleh hilgkan parut chickenpox?
Mmg chickenpox smpai dlm tekak,mulut ke? Ya allah seksa nk mkn,tido un samaa,spe yg prnh kena tu cuba share pengalaman sikit mcm mana nk legakan gatal ngn sakit ni😭😭
best nya mimpi tadi , mimpi dapat 92 paper apa tak igt , dlm mimpi tu aku ngis mcm org gila 💔
harini kan raya , cer share apa makcik bawang penah cakap kat korang waktu raya
Grm dgn orang yang suka tunda kerja , end up buat salah . bila orang remind suruh buat dulu taknak last² menyusahkan orang je. Dahla tk reti minta maaf , instead tak mengaku keslahan sendiri.
