ch
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

前往频道在 Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

显示更多
6 788
订阅者
-224 小时
-77
-6730
帖子存档
boleh tak korang doakan min naik pentas tahun ni ? please tak pernah naik and teringin nak banggakan ibu ayah💔 (semoga kita smua membanggakan ibu ayah kita , dapat naik pentas tahun ni , result cemerlang aamiin)

anyone yg pkai digicam kt sini pls recommend yg mna best nk beli💔

ssuai la kna pijak dgn anak mati

lama lama aku jadi gila tengok nuha 🥀

Best la korg dpt sekolah,yg kita ni nk sekolah dri kene chickenpox,seksa tau😭

Geys,adik aq kme campak..mcm mne ni 🥰

anyone yg tinggal hw kt sek ? 💔💔

Geys,esok dh sk...so jgn lupa siapkn hw okayy 😭😭😭

tknk buat yang susah 😊🌹👍😝😚💔😭

kalau aku buat cermin n then letak lampu bole ke 💔💔💔💔

f3 last year korang buat ap projek rbt yang gabungan tu ? pls share and bgitau korang punya gbungan apaa😔💔

Ada spe ii kat sini guna allano lotion ke? Mmg betul ke boleh hilgkan parut chickenpox?

Mmg chickenpox smpai dlm tekak,mulut ke? Ya allah seksa nk mkn,tido un samaa,spe yg prnh kena tu cuba share pengalaman sikit mcm mana nk legakan gatal ngn sakit ni😭😭

best nya mimpi tadi , mimpi dapat 92 paper apa tak igt , dlm mimpi tu aku ngis mcm org gila 💔

harini kan raya , cer share apa makcik bawang penah cakap kat korang waktu raya

Plis doakan min cpt smbuh,kene chickenpox ni😭😭😭

gais cer bagi tips lari laju (aku selalu last💔)

Grm dgn orang yang suka tunda kerja , end up buat salah . bila orang remind suruh buat dulu taknak last² menyusahkan orang je. Dahla tk reti minta maaf , instead tak mengaku keslahan sendiri.

help tajul ni over sgt la💔

nk tny mak mak mmg suka pkai filter yg hm eh 😔