ch
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

前往频道在 Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

显示更多
638
订阅者
无数据24 小时
-27
-730
帖子存档
اكتشفت اني ماديه حقيره ومودي بيتظبط لما يبقي معايا فلوس بس.

رَبِّ ابْنِ لِي عِندَكَ بَيْتًا فِي الْجَنَّةِ.🦋

واجمعني بكل ما هو حنونٌ وهيّن وليّن ياربّ ولا تجعل قسوة الدنيا تنال من قلبي.. آمين ألف مرة."))🤍

أنا أيضًا أُريد أن أفلت يَدَيَّ وأرحل عني.

الهند تُعلن الحرب على باكستان، اللهم أحفظ اخواتنا المسلمين والمستضعفين ف كل مكان ❤️‍🩹.
الهند تُعلن الحرب على باكستان، اللهم أحفظ اخواتنا المسلمين والمستضعفين ف كل مكان ❤️‍🩹.

أَعُوذُ بِكَ أَن يَتَخَبَّطَنِي الشَّيطَانُ عِندَ المَوتِ. كرروها دايما🤎.
أَعُوذُ بِكَ أَن يَتَخَبَّطَنِي الشَّيطَانُ عِندَ المَوتِ. كرروها دايما🤎.

﴿‏إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَيْئًا أَنْ يَقُولَ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ﴾ 🤍

مما يهوِّن الألم ! أنَّ الله يرى ما تُقاسيه ولو لم تتلفظ به ! ‏﴿ وَلَقَدۡ نَعۡلَمُ أَنَّكَ یَضِیقُ صَدۡرُكَ بِمَا یَقُولُونَ ﴾🤍

كُلُّ مَكَاسِبِ الإنسَانِ تَتَجَلَّىٰ فِي اللحظَةِ الَّتِي يَشعُرُ بأنَّهُ ثَمِينٌ فِي حَضرَةِ مَنْ يُحِبُّ🤍'

❤️‍🩹.
❤️‍🩹.

"رأيتُ آثار رحمتك في كُل شؤون حياتي، ما عادت يدي خائبة يومًا، تُعطيني قبل السؤال، وتجود عليّ بأكثر مما سألت.. لستُ أهلاً لتبلغني رحمتك ولكنّ رحمتك أهل لتبلغنّي، فلا تقطعها عني لحظة." صلاة الفجر والدعاء لإخواتنا ف غزه 🤍.

أنا بحب نعيم الجهل مبحبش اعرف حاجه عن حد ولا عن حياته ولا اوجع دماغي بحاجه.

🖤.
🖤.

يومًا ما، ستهديك الحياة شخصًا يخاف على رمِشك من الهواء، بعدما خلع الذين قبله قلبك."🦋

بقول ‏ممكن ‏ مش مكتوبالي ‏ وأنا كلّي أمل ‏ إنها تكون ‏ مكتوبالي .

بيظهر انك عملتي بلوك أو فكتيه لو هدخل الشات بتاعكم ،ولو باعته رسايل وانتي عامله بلوك ولسه موجوده محذفتيهاش هتظهر لما تفكيها ع
بيظهر انك عملتي بلوك أو فكتيه لو هدخل الشات بتاعكم ،ولو باعته رسايل وانتي عامله بلوك ولسه موجوده محذفتيهاش هتظهر لما تفكيها عادي تقريباً ،ف انتي الافضل لو فيه مسجات انتي باعتها تحذفيها من عند الاتنين عادي. أصلا انتي مش هينفع إنك تكتبي ف شات الشخص دا غير لما تشيلي البلوك فاهمه.

مهو كدا هتسمعي المحاضره مرتين ؟ انتي عادي تسرعي شويه ،والحاجه المهمه تكتبيها مش كل حاجه توقفي عليها،وبعدين عادي انك تاخدي وقت
+1
مهو كدا هتسمعي المحاضره مرتين ؟ انتي عادي تسرعي شويه ،والحاجه المهمه تكتبيها مش كل حاجه توقفي عليها،وبعدين عادي انك تاخدي وقتك،وكل واحد فعلاً ودماغه،لأ يبنتي انا فهمت عادي اسناكس،وانا بقولك عادي حطي كل واحد وطبيعته ،المهم أنه ميعطلكيش ،انتي دلوقتي ف وقت مهم متركزيش ف أي حاجه غير المذاكره.

أنا شايفه أنه عادي يعني أنه يكون موجود حاجه طالما انتي بتركزي ف المذاكره ومش بتشتتي ، يعني انتي تالته ثانوي مش عاوزين نضيع وق
+2
أنا شايفه أنه عادي يعني أنه يكون موجود حاجه طالما انتي بتركزي ف المذاكره ومش بتشتتي ، يعني انتي تالته ثانوي مش عاوزين نضيع وقت ،والوقت دا مهم جداً ،مش هقولك انك تمنعي نفسك وتحاولي مره والتانيه والرابعه لحد م تتعودي،كدا هضيعي ايامك فهماني ؟ لو عشان معدتك تحاولي بس تقلقي،يعني بدل ما تشربي أو تاكلي تمسكي المصحف تلعبي لعبه جيم ع الفون بس متفتحيش سوشيال،اما حوار تلمي من غير ملل،هو ممكن تجربي حوار تذاكري ساعه إلا ربع ،وربع ساعه تفصلي تلعبي جيم مثلاً ،وترجعي تاني ،يعني تعملي حاجه بتحبيها بس متطوليش ع العشر دقايق أو الربع ساعة ،وزودي السرعه الشويه بتاعت الكلام ف المحاضرات ،لأنهم بيتكلموا ببطئ،وحاولي تذاكري بالنهار الاكتر،عشان النهار طويل وهتعرفي تنجزي،وربنا يوفقك انتي وكل اللي ف الثانويه ❤️.

أن ينظر الله إليَّ نظرة رضا؛ فلا أشقى بعدها أبدًا ولا أضل. آمين.❤️‍🩹