ch
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

前往频道在 Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

显示更多
641
订阅者
无数据24 小时
-37
-530
帖子存档
الدنيا بتكون حلوه جداً ، لحد ما قعد مع نفسي.

‏كل ألفاظ الوداع مُرة، والحروُب مُرة، والمَوت مُر، والشوق مُر، وكل شيءٍ يسرق الإنسان من الإنسان مُر !❤️‍🩹

جميل جداً، اللّه يرزقنا أحنا كمان🤍.
جميل جداً، اللّه يرزقنا أحنا كمان🤍.

يارَبِّ إِن عَظُمَت ذُنوبي كَثرَةً فَلَقَد عَلِمتُ بِأَنَّ عَفوَكَ أَعظَمُ❤️‍🩹.

لما تشوف الواحد ميت قدام عينك ، وأنه مفهوش أي حاجه ولا خدش بسيط فيه ؟ وتكلمه وميرودش ، دا أصعب وأشد حاجه ممكن تمر بيها❤️‍🩹.

يا رب ندخل الجنة الإنسان ضاقت به الدنيا رغم اتساعها، والعزاء الوحيد لقلبه أنها فانية، ونعوذ بالله أن نشقى هنا وهناك نسأل الله من فضله، وأن نكون ممن يُساقون إلى الجنة زمرًا. "وَسِيقَ الذينَ اتَّقوْا رَبَّهُمْ إِلى الْجَنَّةِ زُمَرًا" اللهُمَّ ونحن يا رب : ))

إنا لله وإنا إليه راجعون ❤️‍🩹.

اللَّهُمَّ صَلِّ على محمدٍ عددَ ما ذَكَرَك الذاكرون وصَلِّ على محمدٍ عددَ ما غَفَلَ عن ذِكرك الغافلون وصَلِّ على محمدٍ في الأولين والآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين🤍.

انهي خالص معاه ، وخدي فترة واتعافي🤍.
انهي خالص معاه ، وخدي فترة واتعافي🤍.

"كَتَبَ رَبُّكُمْ عَلَىٰ نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ" لا أدري أيهما أكثر طمأنينة لفظ "الرّحمة"، أم "ربكم" الذي نسبنا إليه رغم معاصينا🤍.

﷽ ﴿ وَفِي أَنفُسِكُمْ ۚ أَفَلَا تُبْصِرُونَ﴾☘︎
﷽ ﴿ وَفِي أَنفُسِكُمْ ۚ أَفَلَا تُبْصِرُونَ﴾☘︎

ربنا يشغلني بنفسي للدرجة اللي تخليني معرفش حاجة عن حد ، الله يجعل ذهني خالي من الناس ويجعل بالي منشغل بي فقط في عفو وعافية 🤎.

مش لازم يكون شكلك حلو كل يوم ع فكرة🤍.

كل يوم في الوقت دا مبحسش بحاجه غير الجوع بجد🫵.

🥹.
🥹.

‏لذة الاستيعاب بأنك بالغت في شيءٍ لم يستحق ثم أعدته إلى مكانهِ الذّي يُناسبه، لذة لا يُمكن نِسيانها.

والله قمة الجاذبية ،إنك تكون في قمة طبيعتك.

تخيل إنك لو قولت الذكر ده ربنا يغفرلك الذنوب حتى لو كانت من الكبائر استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه استغفر الله العظيم الذى لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه🤍.

اللَّهُمَّ صَلِّ على محمدٍ عددَ ما ذَكَرَك الذاكرون وصَلِّ على محمدٍ عددَ ما غَفَلَ عن ذِكرك الغافلون وصَلِّ على محمدٍ في الأولين والآخرين وفي الملأ الأعلى إلى يوم الدين🤍.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، يا ربي بجد انا مصدومه ،حقكك والله تخافي ، مش عارفه ممكن نعمل ايه ، بس برأيي ، تاخدي الفون
+1
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ، يا ربي بجد انا مصدومه ،حقكك والله تخافي ، مش عارفه ممكن نعمل ايه ، بس برأيي ، تاخدي الفون من غير ما هي تحس ، وتاخدي اسكرينات لحاجات مهمه زي صورك اللي اخدتها تمام ، بعد كدا تعملي لفونها سوفت وير ، اتعملي طريقة السوفت وير ، أو تكسري الخط ، اعملي اي حاجه تخليها تفصل عن الحاجة دي وتحاول تتسوعب اللي بيتعمله ، ولو بعد كدا رجعت ولا حاجه واجهيها، عارفه انها صعبه عليكي جداً جداً ، بس هتعملي ايه طيب ، ولا لو مثلاً عندك خالتك قريبة منك جداً ، قوليلها ، بس الافضل اعملي الحاجه الاوله اللي قولتلك عليها ،وربنا يستر حقيقي ويهديها ، الوضع صعب موت .

ماذا بعد! 🖤 - Telegram 频道 @alroooooo7 的统计与分析