ch
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

前往频道在 Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

显示更多
639
订阅者
-124 小时
-37
-730
帖子存档
أقسم بالله أنا ف أسوأ حالاتي❤️‍🩹.

"‏يمكن للإنسان أن يغمض عينيه ويتجاهل ما لا يريد رؤيته، ولكن أخبرني كيف يمكن أن يتجاهل المرء تلك الأشياء التي يراها حين يغمض عينيه ؟!"

يا تكون عايش عشان انت اللي تزف خبر النصر بصوتك يا بطل❤️‍🩹.

يا رب يبقى الخبر كاذب ❤️‍🩹. يا رب تكون كويس وبخير يا ابو عبيده ❤️‍🩹😭.

عشان تعيش سعيد وعندك سلام داخلي اتعود ماتستناش حد ، متحطش نفسك أبدا في وضعية الانتظار ماتنستناش حد يكلمك أو حد يصالحك أو حد يخرج معاك أو حد يسمعك . اتعود أنك تعمل كل حاجه لوحدك ومتبقاش مضايق من الحاجه دي هتلاقي سعادتك مع نفسك وبس.

كتير ع عقلي كتير ع سني كتير عليا عموماً.

يا رب غزة❤️‍🩹.

بارِك لي في الخُطوَة والقَرار، وبارك لِي في حيَاتي وأقدارِي.

‏اللهم صلِّ على قرَّة أعيُننا محمَّد، واحشرنا في زمرته، واجعلنا من أهل شفاعته، وأحينا على سُنَّته وتوفَّنا على ملَّته وأوردنا حوضه يا حيّ يا قيّوم إنَّكَ على كلِّ شيءٍ قدير 💗.

يريد الإنسان أن يبكي، يبكي من الدنيا وقسوتها، يبكي من الضيق والوحشة والوِحدة ! يبكي بكاءً حقيقيًا علىٰ قلبه الذي انتكس .

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

﴿ رَبَّنَا لَا تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا ۚ ﴾💗

‏مش صعب إنك تكون مع حد ، مش صعب إن حد يختارك ، بس اللي صعب وقليل إن حد يفضل دايماً يختارك زي أول مرة.

ازمتك تافهة جدا في عين اللي ممرش بيها فانشف ومتشتكيش وشيل شيلتك لوحدك .

هو رأي بابا صح ،هو عشان يطمن عليكي ،ولو ع مشكلة الاكل هو حلها ،انا شايفه فعلاً تقضي السنه دي وف الامان ف المدينه ،عشان منعرفش
هو رأي بابا صح ،هو عشان يطمن عليكي ،ولو ع مشكلة الاكل هو حلها ،انا شايفه فعلاً تقضي السنه دي وف الامان ف المدينه ،عشان منعرفش اللي برا هيكون عامل ازاي. انتي بس تحاولي تصلحي الحاجات التانيه غير الااكل فاهمه. وبالتوفيق يا رب ليكي💗.

أولا مبارك عليكي ويا رب رحله تكون لطيفه وتحققي اللي نفسك فيه 💗. أنا شايفه الفورمال مش ضروري دلوقت ،لسه وقت مجاش ، ألبسي عادي
أولا مبارك عليكي ويا رب رحله تكون لطيفه وتحققي اللي نفسك فيه 💗. أنا شايفه الفورمال مش ضروري دلوقت ،لسه وقت مجاش ، ألبسي عادي يحبيبي اللي يريحك ،ومحدش ليه دعوه والله بالتاني ،هتيجي مناسبات ف الكليه وهتلبسيه عادي.

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎. ربما يجبر بخاطرك ويجبر جبر يتعجب منه اهل السموات والأرض يا رب 🤎.
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته 🤎. ربما يجبر بخاطرك ويجبر جبر يتعجب منه اهل السموات والأرض يا رب 🤎.

‏﴿رَبِّ إِنّي ظَلَمتُ نَفسي فَاغفِر لي﴾🦋

‏" يخبرونك أنه : (من سار على الدرب وصل)، لكن لا أحد يخبرك بالقصة الكاملة، وهي أن : من سار على الدرب تعثَّر وسقط .. تألم ونهض .. خُذل ووقف .. كابد اليأس وحارب .. ثم مشى بالعزيمة، وظن بالله خيراً، حتى وصل "