ch
Feedback
عکس نوشته صبح بخیر

عکس نوشته صبح بخیر

前往频道在 Telegram

کانالی پرازآهنگ وگیف و عکس نوشته های زیبا وپرانرژی

显示更多
2 511
订阅者
+124 小时
无数据7
-4330
帖子存档
شبتون در پناه خدای مهربان می گذرد کاروان استاد شهرام ناظری عزیز💞 🌺🌺🍃

میگن... عالم مستی همین عالم عشقِ چه خوشبختِ دلِ من که دردش غمِ عشقه 🌻⃟•°➩‹TO ♡ BOro ༄ུ‌‌‌‌𖤐⃟

شبتون بکام ✋

با آرزوی بهترین ها برای شما خوبان شبتون بخیر شب بخیر

ادمینا از پی وی دخترا گرفتنش 🥺
ادمینا از پی وی دخترا گرفتنش 🥺

آن بحر مینا را بگو وان چشم بینا را بگو وان طور سینا را بگو مستان سلامت می‌کنند آن توبه سوزم را بگو وان خرقه دوزم را بگو وان ن
آن بحر مینا را بگو وان چشم بینا را بگو وان طور سینا را بگو مستان سلامت می‌کنند آن توبه سوزم را بگو وان خرقه دوزم را بگو وان نور روزم را بگو مستان سلامت می‌کنند مولانا ❤️🌹❤️ 🖤🥀🖤

غروبتون بی غم

از خداوند بزرگ بهترین حال رو براتون آرزومندم غروبتون عاشقانه عزیزان😍😍😍

❤️🌹❤️ هرکجا ازعشق گفتم، سنگِ بی مهری زدند مردمانِ این زمانه، دل نمۍفهمند چیست #سجاد_نوبختی ࿇─┅━━•✺⊱❤️⊰✺•━━┅─࿇
❤️🌹❤️ هرکجا ازعشق گفتم، سنگِ بی مهری زدند مردمانِ این زمانه، دل نمۍفهمند چیست #سجاد_نوبختی ࿇─┅━━•✺⊱❤️⊰✺•━━┅─࿇

❤️🌹❤️ جهان بـا خنده ‌هایت صورتِ زیباتری دارد بخند این خنده ‌های ماه کلی مشتری دارد #مهرداد_نصرتی ࿇─┅━━•✺⊱❤️⊰✺•━━┅─࿇
❤️🌹❤️ جهان بـا خنده ‌هایت صورتِ زیباتری دارد بخند این خنده ‌های ماه کلی مشتری دارد #مهرداد_نصرتی ࿇─┅━━•✺⊱❤️⊰✺•━━┅─࿇

ترامپ از ایناییه که کلی قربون صدقت میره فرداش بیدار میشی میبینی چتو دو طرفه پاک کرده.😐

- جوری زندگی کن که هرکسی که تو رو میبینه، برای اون کسی که تو رو تربیت کرده، دعایِ خیر بکنه.

‏باید قبول کنیم که بعضی از آدما وقتی که باهاشون ارتباط نداریم قشنگن، وقتی که باهاشون نون و نمک نخوردیم قشنگن، وقتی که راز هامونو نمیدونن قشنگن، وقتی که ضعف هامونو نمیدونن قشنگن، وقتی تو خلوتمون راه پیدا نکردن قشنگن، خلاصه که بعضی آدما از دور قشنگن، دور نگهشون دارید تا صدمه نبینید.

منو حرفای نزده ام:🥺
منو حرفای نزده ام:🥺

آدمِ درست از محبت زیاد زده نمیشه ،عاشق تر میشه.

- از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم. دیگه نه توان آدمهای بلاتکلیف رو دارم، نه رفاقت‌های یکی دو روزه، ن
- از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم. دیگه نه توان آدمهای بلاتکلیف رو دارم، نه رفاقت‌های یکی دو روزه، نه هر نوع رابطه‌ی انسانی نصفه و نیمه. نداشتن خیلی از چیزا بهتر از نصفه و نیمه داشتنشونه، مخصوصا آدم‌ها.

یه دوش آبگرم، یه چای خوش رنگ، یه موزیک ملایم، من همه رو امتحان کردم. هیچ فایده ای نداره... پول خوبه پول:)💵

ولی من نیاز دارم جوری خوشحال باشم که زور هیچ غصه ای بهم نرسه.

خدایا اگه من گناهی می‌کنم از من ناراحت نشو! شاید حکمتی توشه.🥺

وقتی آدما برات جایگزین دارن دیگه براشون مهم نیست تو عصبانی هستی، قهری یا ناراحتی، داغونی یا مُردی و این حقیقت تلخیه :)