DK airdrop 🎭
前往频道在 Telegram
DK airdrop 🎭 ඔයාලා දැනටමත් දන්නවා ඇති airdrop කිය්න්නේ මොනාද කියලා ..ඔයාලාගෙ දවසේ ගෙවන කාලයෙන් විනාඩි 10 ක් වගේ කාලයක් ඇතුළත පොඩි වැඩ ටිකක් ලොකු reward ගන්න කැමති මන් දාන airdrop ඔක්කොම මිස් නොකර කර ගන්න😌 contact admin- @Dkairdrop2
显示更多2 744
订阅者
无数据24 小时
无数据7 天
-3930 天
吸引订阅者
九月 '24
九月 '240
在0个频道中
八月 '24
+1
在0个频道中
Get PRO
七月 '240
在0个频道中
Get PRO
六月 '240
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+1
在0个频道中
Get PRO
四月 '240
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+29
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+192
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+3 043
在2个频道中
Get PRO
十二月 '230
在0个频道中
Get PRO
十一月 '230
在0个频道中
Get PRO
十月 '230
在0个频道中
Get PRO
九月 '230
在0个频道中
Get PRO
八月 '230
在0个频道中
Get PRO
七月 '230
在0个频道中
Get PRO
六月 '230
在0个频道中
Get PRO
五月 '230
在0个频道中
Get PRO
四月 '230
在0个频道中
Get PRO
三月 '230
在0个频道中
Get PRO
二月 '230
在0个频道中
Get PRO
一月 '230
在0个频道中
Get PRO
十二月 '220
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+14
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+6
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+19
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+7
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+39
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+45
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+47
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+48
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+79
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+67
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+365
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+205
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+464
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+666
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+570
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+731
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 24 九月 | 0 | |||
| 23 九月 | 0 | |||
| 22 九月 | 0 | |||
| 21 九月 | 0 | |||
| 20 九月 | 0 | |||
| 19 九月 | 0 | |||
| 18 九月 | 0 | |||
| 17 九月 | 0 | |||
| 16 九月 | 0 | |||
| 15 九月 | 0 | |||
| 14 九月 | 0 | |||
| 13 九月 | 0 | |||
| 12 九月 | 0 | |||
| 11 九月 | 0 | |||
| 10 九月 | 0 | |||
| 09 九月 | 0 | |||
| 08 九月 | 0 | |||
| 07 九月 | 0 | |||
| 06 九月 | 0 | |||
| 05 九月 | 0 | |||
| 04 九月 | 0 | |||
| 03 九月 | 0 | |||
| 02 九月 | 0 | |||
| 01 九月 | 0 |
频道帖子
T20 WorldCup SriLanka Fan Song
https://www.youtube.com/watch?v=Sp4j7vococQ
Watch And Share ❤️❤️
| 2 | සොරි ගායි update එකක් දෙන්න බැරි වුනාට.පොඩ්ඩක් busy මේ දවස් වල ඒකයි..කව්රුත් ලෙෆ්ට් වෙන්න එපා මේකෙන්..පුළුවන් හැම වෙලේම update දෙන්න බලනවා ම්න්..🥺🖤
bitget wallet අලුත්ම airdrop එකක් ඇවිල්ලා තියෙනවා..හැමෝම කර ගන්න...කර ගෙන නිකම් හම්බෙන point 50 collect කරගෙන තියාගන්න..ඉස්සරහට list වෙන්න තියෙන සුපිරි coin එකක් මේක..ඒක හින්දා හැමෝම පහල ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ලා කර ගන්න..
https://web3.bitget.com/bwb-airdrop?code=Y1s2MG
ලින්ක් එකෙන් යන්න බැරි අය පහල code use කරලා point 50 ගන්න..
invitation code- Y1s2MG
මිස් කර ගන්න එපා හොදේ..😌 | 159 |
| 3 | හැමෝම මේ group එකට join 1000$ අර ගන්න බලන්න..වැඩි කල් නෑ ගායිස්..😁❤️ | 225 |
| 4 | ඔයාලාත් කැමතිද පුංචිම පුංචි වැඩකින් 1000$ අතට ගන්න...🌝 ✊
එහෙනම් කරන්න තියෙන්නෙ මෙච්චරයි ..
පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ලා ඇඩ් වෙන්න...🥰
https://t.me/+pYx6lQFWZBJhN2M1
වැඩි විස්තර group එකේ update කරලා ඇති.👀
someone - මමනම් හිතෙන්නේ නෑ ඕක ඇත්තක් කියලා..මේ කාලේ හැටියට ඔච්චර ලොකු ගානක් නිකම් දෙයි ඈ..😒
දෙයිද නැද්ද කියලා බලා ගන්න පුළුවන් ඔයාලාට අපේ group එකේ...අපි එකේ කලින් giveaway වල proof දාලා තියෙනවා..😌
ඇත්තම කියුවොත් මේක පුංචි giveaway එකක්..👀♥️මේවා බොරුවට කරන දේවල් නෙවෙයි අපි...දෙනවා කියුවොත් අනිවාර්යයෙන් දෙනවා..group එකේ proof තියෙනවා ඕනේ නම් බලන්න පුළුවන් ..😌ඒක හින්දා මිස් කර ගන්න එපා කවුරුත් මේ චාන්ස් එක🌝💥
(සීමිත කාල සීමාවක් සදහා පමනී..)
ට්රයි කරලා බලන්නකෝ..ආස හිතෙයි..😌👍 | 209 |
| 5 | This is your final call for testnet reward eligibility! ⏰ Only 3 days left!
- Testnet
තව දවස් 3යි තියෙන්නෙ ගයිස් කරේ නැත්තං දැන්ම කර ගන්න..
මොනාහරි කරන්න තේරෙන්නෙ නැත්තං මාව contact කර ගන්න.. | 241 |
| 6 | මිස් කර ගන්න එපා කව්රුත් ..ඉක්මනින් කරගන්න👀💥 | 103 |
| 7 | VeChain Announcement💥
Want to learn more about VeChain's sustainability mission? 😍
🚀 Airdrop link: https://t.me/VeChainAirdropBot?start=r05597957325
Don't Miss Free Income Chance
Learn about our BCG partnership, its impact on sustainability projects, and blockchain's role in a greener future in a session with Anthony Day.
VeChain Airdrop Distribution and End date Now available 28 February 2024 you can participate and earn more than $VET AND PUBLIC PRESAL launch 26th February 2024 Regarding by VeChain thank You!👀 | 110 |
| 8 | 🔴 Airdrop වලට අලුතින් සම්බන්ද උන අය වෙනුවෙන්.
🔷 Crypto & Blockchain :- https://youtube.com/playlist?list=PLFsNoNePxflgP1X0Cvsiz9I_kmXOCpYb3&si=ezgYlnseWm31O1qG
🔸 මේ Playlist එකෙන් ඔයාට Crypto Currency ගෙන දැනුමක් වගේම Blockchain ( Network ) ගෙන දැනුමක් ගන්න පුළුවන්.
🔷 Airdrop A ~ Z :- https://youtube.com/playlist?list=PL2DUNdPv8sYUb3xkGd2DU8n6-vilp3pfv
🔸 මෙම PlayList එක මගින් ඔබට Airdrop ගෙන Basic කරුනු දැන ගන්න පුළුවන්.
🔷 Mainnet & Tesnet Airdrop A~Z :- https://youtube.com/playlist?list=PLFsNoNePxflhdFyHfMfr8v2S_kDg0oQas
🔸 මෙම PlayList එක හරහා ඔබට Mainnet & Tesnet ගෙන මුලික කරුණු දැන ගැනීමට හැක.
🔷 Airdrop Details :- https://youtu.be/J_1cWkST3_o?si=iJLMcF8djHRIfsb3
🔸 මේ Video එකෙන් Airdrop කරනකොට අපි අනිවරෙන්ම දැනගෙන ඉන්න ඔනේ කාරනා ගෙන කතා කරනවා. | 321 |
| 9 | https://youtu.be/RVPNtG--cuk?si=nyaHjoKx8O0CbF-X
කරන්න තේරෙන්නෙ නැත්තං මේක බලලා කර ගන්න..👀 | 233 |
| 10 | Airdrop link - https://doptest.dop.org?id=UwSxvV3
හැමෝම මේක කරගන්න ඉක්මනට..හොද project ekk මේක..මිස් කරගන්න එපා කව්රුත් | 204 |
| 11 | Zeta tesnet airdrop profit😌🚀
මේවා මිස් කර ගන්නවා කියන්නේ ඒ ඔයාගේ අවාසනාව බ්රෝ..😅 | 212 |
| 12 | පොඩි ටාස්ක් ටිකක් තියෙන්නෙ හැමෝම කරගන්න | 177 |
| 13 | https://swee.ps/DzAYAQ_MdvpMc
අලුත්ම Testnet Airdrop එක. Email, name දාලා රෙජිස්ටර් වෙලා follow, like, subscribe කරන්න තියෙන්නේ. තවමත් 100000 අඩු පිරිසක් එකතු වෙලා තියෙන්නේ ඒ නිසා මුල්ම පිරිසට එකතු වෙලා හොඳ profit එකක් ගන්න අවස්ථාව තියෙනවා. දැන්ම එකතු වෙන්න. | 213 |
| 14 | මේකත් කරලා තියා ගන්න.. | 166 |
| 15 | 📣CLOUDAX (NEW ROUND)
🎁REWARD: 25 ECO (~$10) RANDOM WINNER)📝
➡️Airdrop LINK-
https://t.me/CloudaxAirdropbot?start=6721517834
🟡 Submit BSC Address
🔥Join now$10~100$ | 184 |
| 16 | Binance account එකක් තියෙන අය කෝ බලන්න..👀 | 71 |
| 17 | https://youtu.be/rIAdmTscZQ8?si=g-x8Dkwtkpi66F3J
කරන්න දන්නේ නැති අය මේ වීඩියෝ එක බලන්න..👆👆 | 171 |
| 18 | මේ mainnet airdrop එක කව්රුත් මිස් කර ගන්න එපා.. 1$ ඇති හොඳටම ටාස්ක් ටික කරන්න.. tesnet එක වගෙ 2,3ගුණයක් reward හම්බෙනවා මේකේ..ඒක නිසා හැමෝම පුළුවන් විදියට කර ගන්න. | 161 |
| 19 | කාලෙකට කලින් දාපු Zeta testnet එක කරපු අය ඉන්නවා නම් testnet reward එක ගන්න 😌
මහන්සි උන විදිහට reward ඇවිත් ඇති 🙏. .
https://claims.zetachain.com/
දැන් තියෙන්නෙ Mainnet ‼️ මෙකට නම් එච්චර ලොකු ගානක් වියදම් නම් වෙන්නෙ නැ ‼️
#MAINNET ZETACHAIN 🔥
6%ක් ටෝකන් airdrop එකක් mainnet users ලට allocate කරලා තියනවා. අනිවාරෙන්ම කරගන්න ඊගාව airdrop එකට eligible වෙන්න!!
මුලින්ම go to the zetahub උඩ ක්ලික් කරලා site එකට යන්න
*ඊටපස්සෙ enroll වෙන්න
* 10-20 ZETA විතර අරගන්න වොලට් එකට . ඒකට CEX එකක් use කරන්න
Centralized Exchange (CEX)
OKX
(ZetaChain EVM)
Bitget
(ZetaChain EVM)
* ඒක දෙවනියට තියන send Zeta option එකෙන් ට්රයි කරන්න. zeta>bsc
* ZETA bsc > zeta කරන්න (මේ step කට bnb ඕන වෙනවා ගෑස් ෆී වලට)
* bnb යම්ප්රමානයක් ඒ විදිහටම BNB>ZETa යවන්න
*ඊටපස්සෙ LP දාන්න ඕනෙ .ලේසිම විදිහ Zeta +BnB
මේකෙ ETH MAINNET එකටයි . Bitcoin වලටයි ඔය වගේම swap කරන ටාස්ක් එකක් තියනවා. ඒක කරන්න ටිකක් වියදම් යනවා.affordable අය ඒකත් කරලා point ගන්න
izumi එකේ swap කරන්න ඒ දෙක හරියනවා 🌚❤️ | 212 |
| 20 | කට්ටිය ලින්ක් එක shre krla යාලුවෝ ටිකත් ගොඩ දාමු නේද 🌝
https://t.me/Dkairdrop567 | 240 |
