ch
Feedback
𝒇𝒂𝒓𝒇𝒂𝒍𝒍𝒂🦋

𝒇𝒂𝒓𝒇𝒂𝒍𝒍𝒂🦋

前往频道在 Telegram

اینجا چیز خاصی نداریم جز یکمی موزیک،بعضی وقتا عکس، مقداری غر با چاشنی الفاظ رکیک🦦✨️

显示更多
伊朗157 160未指定类别
148
订阅者
+124 小时
+47
+1430
帖子存档
Repost from موومان
"آره یادمه گفتی"، "آره یادمه دوستش داشتی"، "آره یادمه استوری کرده بودی" همه‌ی اون جمله‌هایی که با یادمه شروع می‌شن و بعدش یه اتفاق، یه خاطره یا یه چیز کوچیک که یه بار بین حرف‌هام گفته بودم رو برام بازگو می‌کنن، بیشتر از هر «برام مهمی»‌ای برام ارزش دارن. شاید چون برای من دوست داشته شدن همیشه توی به خاطر سپرده شدنه؛ اینکه یکی وسط این همه شلوغی، یه گوشه از حرف‌هام، سلیقه‌هام یا خاطره‌هام رو نگه داشته باشه و یه روز بی‌مقدمه بگه: یادمه.

باید به این باور برسی همه کارارو نمیشه با هم انجام داد و از پس همه چیز تنهایی بر اومد نه که نتونی میتونی اما زمان نیاز داری توقعتو از خودت کم کن همین که شروع کنی کافیه :)

Isak Danielson - Stockholm.mp37.92 MB

پلن B: دزدیدن کیف پوتین در راستای کمک به بشریت

یادمه پوتین یه کیف داشت میگفتن دکمه نابودی جهان توشه

کاش تا قبل اینکه اون امضای لعنتی بشینه رو کاغذ بمب اتم رو اماده کنید

یعنی حتی اگه تو متن تفاهم نامه ازاد سازی معاملات و واردات کوکائینم باشه به درد لای جرز نمیخوره ما میخواستیم شما سیکتیر کنید توافق نامه عنه؟

1|1 - Divoonegi - Sirvan Khosravi (320).mp310.39 MB

Repost from Random moments
دخترا چطوری انقدر خوشگل شدن بابا؟ همه ناز. من اگه پسر بودم اصلا نمیتونستم انتخاب کنم.

هم تراپی گرونه هم داروهای افسردگی هم خرید کردن هم ورزش کردن هم حتی سیگار کشیدن بعد میگن چرا داری به پل فکر می‌کنی. به پل فکر می‌کنم چون رایگانه عزیزم.

البته روسیه همیشه زمستونه 🦦

فکر کن زمستون بمیری تابستون دفنت کنن

Repost from ” گا
‏درود بر جمع‌های دخترونه، گرفتنِ فال تاروت و قهوه، چیتان پیتان کردن قبل بیرون رفتن، پپرونی و آبجو، آفتاب گرفتن لب ساحل، بستن موها با بیگودی و ماسک گذاشتن روی صورت و مشاوره دادن به همدیگه در صورتی که لاو لایف خودمون ریده است.

درضمن من مرد ستیز نیستم چون خیلی وقته مردی در خور ستیز ندیدم💅🏻

بیشتر از این به مردها نپردازیم و روز خودمون رو خراب نکنیم🧘🏻‍♀

من اصلا به شخص خاصی اشاره چون: