ch
Feedback
Medicine vlogs🩺💊💉🧪🌡🩹🔬

Medicine vlogs🩺💊💉🧪🌡🩹🔬

前往频道在 Telegram

මම බුද්ධිප්‍රියා මාධවී.අනාගත වෙදදුරන්ගේ සිහින ජය ගැනීමට අභිප්‍රේරණයක්🤩💪 messagebuddhipriya@gmail.com instagram- buddhipriya_madhavie https://beacons.ai/buddhipriya

显示更多
2 768
订阅者
无数据24 小时
-147 天
-7830 天

数据加载中...

标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
二月 '25
二月 '25
+5
在0个频道中
一月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+45
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+49
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+33
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+107
在2个频道中
Get PRO
七月 '24
+42
在2个频道中
Get PRO
六月 '24
+44
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+61
在1个频道中
Get PRO
四月 '24
+55
在4个频道中
Get PRO
三月 '24
+84
在6个频道中
Get PRO
二月 '24
+99
在3个频道中
Get PRO
一月 '24
+111
在5个频道中
Get PRO
十二月 '23
+82
在3个频道中
Get PRO
十一月 '23
+116
在4个频道中
Get PRO
十月 '23
+73
在3个频道中
Get PRO
九月 '23
+174
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+65
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+88
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+242
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+601
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+200
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+233
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+55
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+48
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+48
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+235
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+221
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+271
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+2 361
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
21 二月0
20 二月0
19 二月0
18 二月0
17 二月0
16 二月0
15 二月0
14 二月0
13 二月0
12 二月0
11 二月0
10 二月0
09 二月0
08 二月+1
07 二月0
06 二月0
05 二月+2
04 二月+1
03 二月0
02 二月0
01 二月+1
频道帖子
Guyz internship patan gtta.youtube karanna thiya kanna wath welawa na.mge wedath tikak slow neh..tikak ajust unama video dannam klin gttu video thiyenwa.thama dala na.welawa hambunama dannam.😶

2
https://youtu.be/zA6eHoP8Ir4?si=CkVTSpt3SPis4UoJ
0
3
https://youtube.com/shorts/8ZEWaqH5uFs?si=M1spHtqeuuuWWb3A
0
4
Guyz copyright වැදුනොත් music remove කරනවා..ලස්සන ට බලන්න ඕනෙ නම් music remove කරන්න කළින් බලාගන්නලා.... https://youtu.be/x74x9Vqqz18?si=pgL7txO3B8Fa-nZY
0
5
How to Upscale and Enhance Your Images Instantly with Upscale Pro | Free AI Image Upscaler https://youtu.be/AiEzBFsEXOo
0
6
https://youtu.be/aEXqCHprtuY?si=g81Q_pnGVIoh78bo Wedding video 2
0
7
Guyz අනුක්කනේ , උණලීය, ආඩියාගල කියන හරියේ නංගීල ඉන්නවා නම් යටින්"මම" කියලා රිප්ලයී එකක් දාන්නකෝ 😘
0
8
Photoshop hondata puluwn nangi knek hri malli knek hri innwad.Mta udawwak one
0
9
මේ ඇත්තක්ද? 😂විහිලුවක් නේ මේ. 🤔ටික් ටොක් එකේ උඩ පහල යද්දි අහු උනේ.කාට මඩ ගහන්න හදපුවාද මන්දා 😬😬😬 ඒත් ජොලි හැබැයී ඇත්ත උන
මේ ඇත්තක්ද? 😂විහිලුවක් නේ මේ. 🤔ටික් ටොක් එකේ උඩ පහල යද්දි අහු උනේ.කාට මඩ ගහන්න හදපුවාද මන්දා 😬😬😬 ඒත් ජොලි හැබැයී ඇත්ත උනත් බොරු උනත් 😄
0
10
බරිගොඩ, කිතලව,නක්කාවත්ත අවට නංගිලා ඉන්නවා නම් යටින් reply එකක් දාන්නකෝ "මම" කියලා....
0
11
Danna knek kiynnako 🙁
0
12
Mehema awa mokadda mn krnna one
0
13
没有文字...
0
14
Guyz අපි දෙන්නගෙ පරිණාමය 🙃🙃 https://youtube.com/shorts/aK07DnhiamM?si=7XVP3Paybn65dCaS
0
15
Poruwa wedding video එක release කළා 😍😍😍 copyright වැදුනොත් music වෙනස් කරනවා 😶 ඒ නිසා ලස්සන ට බලන්න ඕනෙ නම් ඉක්මනින් බලන්න .music වෙනස් කලොත් ල්ස්සන අඩු වෙයී https://youtu.be/yvgrFLrsVlk
0
16
රෑට මහන්සි යට කම්මැලි කමට නිදාගන්න හිතෙනකොට මේක බලන්න .නිදාගත්තොත් මේ හීනේ සදහටම හීනයක් විතරයී 🥺https://youtube.com/shorts/FqOeGNIl0-U?si=1P8Nqm19CzxFpj3f
0
17
Doctor dream 🩺❤️ | Doctor motivation |study motivation|medical student motivation https://youtu.be/BCmXoX0F32E
0
18
අපි කැම්පස් එකේ research කරද්දී ඒ වගේම අපි අතින්ම ලියපු දෙයක් submit කරද්දී AI වලින් CHAT GPT වලින් හැදුවොත් AI detectors වලට අහු වෙන්වා AI Content කියලා .මේ website එකෙන් හදන essays articles paragraph ,AI වලින් Detect කරන්නේ නෑ..human made content එකක් කියලා detect කරන්නේ,මේක Acedemic writing වලට මාර හොදයී....https://youtu.be/4FldMVyb1Gk?si=sYAzpw3c0HpfQdVq
0
19
මේ වීඩියෝ එක 2022 december da koheda heduwe.upload karanna beri una.eka nangi / malli knek ge study table ekak mekata danna amathaka welaa thibba.iye mn godak hewwa e photo eka thumbnail ekta danna .e klin telegram msgs pennanne na mta 😶
0
20
https://youtu.be/-Yb2-J4O2SE
0