ch
Feedback
🔱💢navasangiran💢🔱

🔱💢navasangiran💢🔱

前往频道在 Telegram

بنام خدا سیگنالدهی رایگان نه بصورت واچ لیست بلکه خرید های شخصی خودم رو میزارم به امید روزی که همگی کنار ما سود کنن هیچگونه مسئولیتی درقبال خرید و فروش دوستان نداریم

显示更多
5 048
订阅者
-324 小时
+847
+32530
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+427
在1个频道中
五月 '26
+12
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+2
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+189
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+172
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+149
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+7
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+21
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+2
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+19
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+281
在52个频道中
Get PRO
六月 '25
+343
在40个频道中
Get PRO
五月 '25
+396
在2个频道中
Get PRO
四月 '25
+144
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+176
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+454
在2个频道中
Get PRO
一月 '25
+183
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+9
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+5
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+6
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+10
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+13
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+16
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+33
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+179
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+473
在36个频道中
Get PRO
三月 '24
+1 178
在64个频道中
Get PRO
二月 '24
+556
在11个频道中
Get PRO
一月 '24
+400
在11个频道中
Get PRO
十二月 '23
+660
在57个频道中
Get PRO
十一月 '23
+276
在7个频道中
Get PRO
十月 '23
+175
在3个频道中
Get PRO
九月 '23
+372
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+280
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+529
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+413
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+779
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+2 731
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月+8
23 六月+3
22 六月+1
21 六月+3
20 六月+21
19 六月+48
18 六月+13
17 六月+30
16 六月+7
15 六月+14
14 六月+15
13 六月+40
12 六月+11
11 六月+18
10 六月+19
09 六月+16
08 六月+12
07 六月+28
06 六月+17
05 六月+17
04 六月+15
03 六月+17
02 六月+43
01 六月+11
频道帖子
#پترول دقت کنید دارم میگم ۱۰ درصد دیگه رشد میکنه و بعدش به مقاومت سنگین ۲۱۰۰ میرسه اگر نتونه رد کنه مقداری درجا و اصلاح داره
#پترول دقت کنید دارم میگم ۱۰ درصد دیگه رشد میکنه و بعدش به مقاومت سنگین ۲۱۰۰ میرسه اگر نتونه رد کنه مقداری درجا و اصلاح داره ولی بعد از عبور از قیمت ۲۱۰۰ با یه پولبک به این قیمت شارپ به ۳۱۰۰ میرسه چون هیچ مقاومتی پیش روی سهم نیست

2
🖤 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع) 🖤 فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی عاشقان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنیم. محتاج دعاتونم 🙏
983
3
KING https://t.me/exogenofficial/4606
1 199
4
خب اخه قربونتون برم من بازار مثبته همه سهما مثبت میشن میری از هرکانالی سیگنال میگیری میای تحلیل مارو میبینی و لایک میکنی بازار منفی میشه صف خرید سهمامونو معرفی میکنیم دیس میدین لفت میدین شماها هرجا برید ضرر میکنید حتی تو کانال من موندنم براتون فایده نداره اینکه بمونی و تماشاگر باشی نه بدرد من میخوره نه بدرد خودت
1 240
5
#بنیرو صف و ۴۰ درصد بازدهی
1 219
6
تحلیل چیزیه که اینده ننیجه رو مشخص میکنه بخاطر همین بهترین کار سکوت کردن تا مشخص شدن نتیجس همونطور که قبل جنگ ریزشش رو گفتیم https://t.me/exogenofficial/4445 و بعد جنگ تارگت های شاخص با اصلاحاتش رو گفتیم براتون https://t.me/exogenofficial/4467 الانم میگیم هم خودرو روندش صعودیه هم شاخص رو مجدد میگیم کی بالا میزنه و خرید کنید اینم گذر زمان مشخص میکنه
1 536
7
بنظرم اصلاح شاخص نیاز بود که بازار یه جون دوباره بگیره و پول جدید بیاد تو بازار ولی بازم میگم اصلاح شاخص یه هفتس شروع شده..اینکه میبینی شاخص ۲۰ هزارتا مثبت خورده به معنی رشد بازار نیست وقتی ⅔ سهما منفی و صف فروش بودن و فقط سهام شاخص ساز شاخص رو مثبت نگه داشته بودن
1 455
8
حتی مثبت هاشم صف فروشه😂😂 ولی چیزی از کینگ ما کم نمیکنه روند قطعی طی میشه
1 469
9
جدیدا دارن با ایچیموکو سیگنال میدن تحلیل میکنن ما که چنتا از اندیکاتور هارو اموزش دادیم ایچیموکو اسون ترینشه که جزو تدریس های این دو جلسه بالا هست بجای اینکه منتظر بمونید براتون سهمتون رو تحلیل کنن اموزش رو ببینید و خودتون رو سهمتون پیاده کنید🌹❤️
1 464
10
راستی رفقا میخواید اموزش های بورس رو تکمیل کنیم براتون؟؟خواهان داره؟؟ لینک جلسه اول https://t.me/exogenofficial/4480 جلسه دوم https://t.me/exogenofficial/4491 اگر خواستید بگید ادامه بدیم رو دو الی سه جلسه دیگه بنظرم خودتون بتونید ورود و خروج رو تشخیص بدید لاقل
1 110
11
#خودرو دور جدیدی از ریاست با ورود پول یه صنعت خودرو داره شروع میشه https://t.me/exogenofficial/4501 تحلیلش رو ببینید نشده سهم بگیم و بالا نیاریمش👆👆
1 302
12
#بنیرو بازدهیش به ۳۷ درصد رسید تا زمانی که قفل صف خرید هست قطعا نگهداری بشه رفقا سعی کنید سهام اصل و نسب دار تو پرتفو بذارید اینکه این سهم از کف ۸۰ درصد ریخته پس خوبه رو نگید.اتفاقا اینا مفت گرونن اگه خوب بود این همه اصلاح نداشت
1 302
13
سلام رفقا صبح همگی بخیر و خوشی 🌹❤
1 295
14
کانال باید یه تعادلی داشته باشه اینکه بیای که فقط سیگنال بگیری بیای که فقط تحلیل ببینی یا بیای که فقط نظرات شخصیمو راجبه بازار بدونی این بالانس نیست بالانس ینی از همه جهات پوشش بدیم خبری تحلیلی مثلا عرضه اولیه میزارم یه عده دیس میدن یا لفت میدن خب شاید دارایی یه عده فقط به همین عرضه ها میرسه نباید تاریخ و میزان نقدینگیشو بدونه؟؟ خلاصه که لازم میدونم همه اینا باشه اگر احساس میکنید براتون مفید نیست والا تمام زور بنده همینه ولی یه خبر توپ دارم..انشاالله از هفته بعد ادمین تحلیلکر میاریم هر ساعت شبانه روز تحلیل سهمی رو خواستید ازش بپرسید که فقط کانال بشه معرفی سهم و سیگنال
1 436
15
کانال باید یه تعادلی داشته باشه اینکه بیای که فقط سیگنال بگیری بیای که فقط تحلیل ببینی یا بیای که فقط نظرات شخصیمو راجبه بازار بدونی این بالانس نیست بالانس ینی از همه جهات پوشش بدیم خبری تحلیلی مثلا عرضه اولیه میزارم یه عده دیس میدن یا لفت میدن خب شاید دارایی یه عده فقط به همین عرضه ها میرسه نباید تاریخ و میزان نقدینگیشو بدونه؟؟ خلاصه که لازم میدونم همه اینا باشه اگر احساس میکنید براتون مفید نیست والا تمام زور بنده همینه ولی یه خبر توپ دارم..انشاالله از هفته بعد ادمین تحلیلکر میاریم هر ساعت شبانه روز تحلیل سهمی رو خواستید ازش بپرسید که فقط کانال بشه معرفی سهم و سیگنال
6
16
یه زمانی شارلاتان بازیه کانال داری زیاد بلد بودم تو عمومی ۲۰ تا سهم میگفتم هی اپدیت میزدم تو هربازار خوب و بدی دوتا سهم دلشتم که صفشونو بزارم..دوران خوبی بود خیلیا فکر میکردن رو دستمون نیست تو بازار..چیزی که الان یه مشت ادم دارن کار دو سال پیش مارو میکنن..کانالای عمومی و خصوصیشونو ببینی پرشده از ۲۰ ۳۰ تا سهم که یکی صف دوم یکی صف پنجم دوتا ویژگی داره یک تو فراموش میکنی اون سهم اشغالی که از کانال اون خریدی تو منفیه و میگی بقیش خوب بوده دیگه دومینکه اون اگه میتونست از دوتا سهم بهت سود خوب میداد نه ۱۰ تا سهم بگه کانالمو زیر رو کنید اگه تو این ۵ ماه بیشتر از ۵ تا سهم گفته باشم..هروقت دیدید دارم اینکارو میکنم لفت بدید بدونید دارم کثافت بازیای اینایی که دنبال پول اعضای ویپ هستن رو انجام میدم
1 111
17
#حتوکا چارت فوق العاده مشابهی با حفارس داره اونم تو یه الگوی مشابه مثلث صعودی درجا زد و بعد منفجر شد از نظر قیمتی خلاصه بگم ت
#حتوکا چارت فوق العاده مشابهی با حفارس داره اونم تو یه الگوی مشابه مثلث صعودی درجا زد و بعد منفجر شد از نظر قیمتی خلاصه بگم تا توی این الگوی هست مناسبه و تو کف بخرید حتما..تاکید میکنم الان نه طبق ترسیم شکل بزارید رو کف کانال محدوده های ۱۸۳۰ اومد رحم نکنید بهش روند سهم بطور کامل ترسیم شده🌹❤️
1 346
18
#پست_موقت نیم ساعت دیگه هردو پست پاک میشن هرکسی خواست بسم الله ریالیش رو نگه نمیداریم..اگه مثل من نذر داری بهترین فرصتشه
549
19
رفقا هرکسی اعتقادات خودش رو داره نه تاحالا تو کانال بحث سیاسی کردم نه عقیدتی لطفا بنده ی حقیرم تو روضه و عذاداریاتون یه دعای ریزی کنید مخلص همتونم هستم موافقید هزینه جم کنیم برای دوشب تاسوعا عاشورا نذری بدیم؟؟دوستانی که پایه هستن لایک بدن هماهنگ کنیم شده درحد ۵ هزار که شفاعت این ماه به ما هم برسه
497
20
#بنیرو_اپدیت چقدر قشنگ روند رو گفتیم بهتون شاید دستکاری تو بورس زیاد باشه ولی خب غالب سهما روند تکنیکال خودشون رو دارن قشنگ ا
#بنیرو_اپدیت چقدر قشنگ روند رو گفتیم بهتون شاید دستکاری تو بورس زیاد باشه ولی خب غالب سهما روند تکنیکال خودشون رو دارن قشنگ از زمان معرفی تاالان ۳۱ درصد سود داده اگه همینو تو ویپ بهتون میفروختم هم همتون خریده بودید هم الان لایک میکردید https://t.me/exogenofficial/4449 اینم لینک سیگنال قبلش جایی که معرفیش کردیم..نمیگم اشتباه کردید نخریدید میگم یه گوشه چشمی به سیگنالای کانال داشته باشید
1 812