ch
Feedback
It’s me Okami

It’s me Okami

关闭频道

Here is a Collection of my favorite things 🪼 (If u wanna know me i’m 05 studying computer, novel reader and obsessed with bl also an entj.) #wlw Inst: okamixll http://t.me/HidenChat_Bot?start=1426306459 My music zone: @akixmusic

显示更多
283
订阅者
+4024 小时
+507
+4830
帖子存档
视频消息01:00

و حس میکنم کل خوابم بخاطر این حرفم بود؟

بینید دیشب چی خواب دیدم خواب دیدم یهو ایلان ماسک با سفینه فضایی ظاهر میشه و بهمون میگه اومده اختراع حدیدش معرفی کنه، با اختراع جدیدش وقتی یه فیلم از خودتون بگیرید زمان توی تون فیلم ثبت میشه و میتونید برگردید دوباره اون فیلم رو هرچقدر دلتون خواست زندگی کنید یعنی وارد تجسم بدن خودتون بشید باز. بعد یطوری تو خوابم دیتل های ریز ریز داشتیم من پشم هایمم کز خورده. یعنی یادمه قبل اینکه سفینهه یهو ظاهر شه داشتم از پنجره بیرون رو می دیدم و یک برج بزرگ که اسمون رو رصد میکرد و نورش هی میچرخید دیدم، یعنی نشون میداد تو دوره ای زندگی میکردم که کلا خطر از اسمون میومد چون برج داشت اسمون رو میپایید.. و وقتی ایلان ماسک یهو از سفیه فضایی ظاهر شد میدونید چطور بود؟ یهو یه نور مکعب مکعب (مثل وقتی که فیلم ها پارازیت دارن قطع و وصل میشن؟ کلمه فارسیشو نمیدونم به زبان های دیگم نمیدونم) از توی اون نور اومد بیرون.. یعنی شاید واقعا در اینده برای جا به جایی مولوکول و اتم ها از انعکاس نور استفاده شه شاید بگید یعنی چی چه ربطی داشت ولی تو فیزیک یچیزایی در مورد خونده بودم بعدا میرم تحقیق میکنم در مورد کلش

Just start it from today!

https://t.me/c/1532898832/23795 اره میفهمم خیلی خوبه دوره های مختلف زندگیتو ثبت کردی:( من دیلی نداشتم تا حالا ولی خیلی دلم میخواست داشته باشم از قبل

photo content
+1

فرق ژاپن و ایران این من تو تو ایران فقط چون دوست هام رو داشتم یعنی تا پارک لاله رفتن هم کلی بهم خوش میگذشت:) نکه ژاپن دوستی ندارم اینجا هم هم خونه ای های ناز دارم و دوستای خوب ولی چی بگم دوست های هم زبون یک چیز دیگن البته زی‌ (عکسامون الان میفرستم بفهمید کیه) ممکنه تابستون بیاد خوابگاه ما پس شاید هرشب الکی مجبورش کنم بریم بیرون

وای مائده ی پارسال سر پراید فقط میتونست همین رو بگه ولی امسال جشنش گرفتم

عجب خوشگل هایی جوین شد-

اخه دیگه من نیستم:) برای همینه من عاشق چنل دیلی داشتن و تولید محتوا هستم. چون من دیگه اون ادم نیستم و اون لحظه رو زندگی نمیکنم و اون ادم و اون عکس دیگه خاطره شدن

https://t.me/c/1532898832/23791 وای بامزه یجوری حرف میزنی انگار اون یکی خودت نیستی😭🤏🏻 در ضمن اره رژه خیلی بهت میاااد

دلم برای دوستام تنگ شد:(

اقا من این رژلبه رو میخوام:( رنگ تیره مات خیلی بهم میومد

نه اخه برای واقعی چطوری موهات انقدر مدلش خوبه موهای من اصلا اینطوری نمیشه

الان شبیه-

ودهل عجب تیکه ای بودم

بابا.

مثلا ببین از جون پارسال چقدر عکس فیلم دارم

چون که برای واقعی یک روزی این دوره ها میگذره و من ازشون هیچ چیزی ندارم برای یاداوری

واقعا از خودم ناراضیم که عکاسی رو کذاشتم کنار، از همین فردا دوباره عکس گرفتن رو شروع میکنم

It’s me Okami - Telegram 频道 的统计与分析