ch
Feedback
𝗦𝗛𝗢𝗣𝗣𝗜𝗡𝗚 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™

𝗦𝗛𝗢𝗣𝗣𝗜𝗡𝗚 𝗪𝗜𝗧𝗛 𝗔𝗗𝗠𝗜𝗡™

前往频道在 Telegram

School supplies for my beloved swa family ‼️ + more items 🤍

显示更多
5 143
订阅者
无数据24 小时
-87 天
-5530 天
帖子存档
CARI BARANG UNI ?? 🏫🎓 search je #unithingz !!

BAJU KURUNG FLORAL RM29 haaa admin jumpa yang murah and corka pun cantik cantikkk https://s.shopee.com.my/30TDO2w1au #unithin
BAJU KURUNG FLORAL RM29 haaa admin jumpa yang murah and corka pun cantik cantikkk https://s.shopee.com.my/30TDO2w1au #unithingz

TYESO TUMBLER WITH HANDLE RM33.50 haaaa ni memang kena beli !! aduhaii kepanasan dunia ni sangat teruk ye jadi tyseo ni korg
TYESO TUMBLER WITH HANDLE RM33.50 haaaa ni memang kena beli !! aduhaii kepanasan dunia ni sangat teruk ye jadi tyseo ni korg bolelah minum air sejuk pada bila bila masa sajee https://s.shopee.com.my/6V35WgjTN3 #unithingz

CASUAL PANTS RM26.10 ni nak gi kelas pakai seluar , seluar ni worth it untuk dibeli saya recommended 😼 https://s.shopee.com.
CASUAL PANTS RM26.10 ni nak gi kelas pakai seluar , seluar ni worth it untuk dibeli saya recommended 😼 https://s.shopee.com.my/30TDLfGDAq

TURBO BLADELESS FAN RM20 ni nak gi kelas panas terik , sesuai pakai kipas ni . laju un laju https://s.shopee.com.my/9A3qghDg7
TURBO BLADELESS FAN RM20 ni nak gi kelas panas terik , sesuai pakai kipas ni . laju un laju https://s.shopee.com.my/9A3qghDg7f #unithingz

TOTEBAG RM16 ni sesuai korg nak bawa pergi kelas 😘 capacity un besar https://s.shopee.com.my/pble0cuB #unithingz
TOTEBAG RM16 ni sesuai korg nak bawa pergi kelas 😘 capacity un besar https://s.shopee.com.my/pble0cuB #unithingz

BLOUSE SKIRT SET RM29.90 ha yang ni pula senang . tak perlu gosok gosok , jenis kain dia pun cey crepe . sarung je gi kelas h
BLOUSE SKIRT SET RM29.90 ha yang ni pula senang . tak perlu gosok gosok , jenis kain dia pun cey crepe . sarung je gi kelas https://s.shopee.com.my/5fTyVtRQQQ #unithingz

BAJU KURUNG PAHANG FLORAL agak mahal act rm40 , but the designn comell jee floral kecik kecik 😼 warna un soft soft jee https
BAJU KURUNG PAHANG FLORAL agak mahal act rm40 , but the designn comell jee floral kecik kecik 😼 warna un soft soft jee https://s.shopee.com.my/3L63jBkwqn

since tak lama lagi musim student masuk kolej , admin nak promote baju kurung yang boleh korg belii 😼😼 and also uni thingss okeyy