ch
Feedback
Blind Owl

Blind Owl

前往频道在 Telegram

Go Where Your Heart Is... 🎧 Music : @Bllindowl_music

显示更多
1 952
订阅者
无数据24 小时
-167
-4230
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+8
在1个频道中
五月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '260
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+6
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+3
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+11
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+6
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+5
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+9
在1个频道中
Get PRO
八月 '25
+9
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+11
在2个频道中
Get PRO
六月 '25
+5
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+10
在1个频道中
Get PRO
四月 '25
+8
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+16
在1个频道中
Get PRO
二月 '25
+7
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+12
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+13
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+11
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+12
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+17
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+17
在1个频道中
Get PRO
六月 '24
+14
在2个频道中
Get PRO
五月 '24
+17
在1个频道中
Get PRO
四月 '24
+18
在1个频道中
Get PRO
三月 '24
+12
在2个频道中
Get PRO
二月 '24
+27
在1个频道中
Get PRO
一月 '24
+59
在4个频道中
Get PRO
十二月 '23
+52
在1个频道中
Get PRO
十一月 '23
+20
在0个频道中
Get PRO
十月 '23
+17
在1个频道中
Get PRO
九月 '23
+13
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+616
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+20
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+788
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+19
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+17
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+28
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+1 094
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+20
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+9
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+7
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+17
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+18
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+12
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+1 132
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+9
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+403
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+3 705
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+3 166
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+628
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+856
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+1 064
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+639
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月0
23 六月+1
22 六月0
21 六月+2
20 六月+1
19 六月0
18 六月+1
17 六月0
16 六月0
15 六月+1
14 六月0
13 六月0
12 六月0
11 六月+2
10 六月0
09 六月0
08 六月0
07 六月0
06 六月0
05 六月0
04 六月0
03 六月0
02 六月0
01 六月0
频道帖子
من میفهمم که صحبت کردن راه چاره اس، ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده ، بی فایدس. 🦉 @Bllindowl

2
آپارات بازیا رو پخش میکنه راحت آنتن هم همینطور اونوقت صداسیمای ایران با اینهمه ادعا یه بازی نمیتونه پخش کنه..(: داداش با تلویزیون هوشمند صداسیما بندازید رو آپارات ببینیم اگه نمیتونی 🦉 @Bllindowl
51
3
اگر حسین واقعا اویی باشد که شما می‌گویید، کاش حداقل از داستانش یاد می‌گرفتید که ظلم چیست و چگونه باید مقابل ظلم ایستاد... 🦉 @Bllindowl
77
4
اگر حسین واقعا اویی باشد که شما می‌گویید، کاش حداقل از داستانش یاد می‌گرفتید که ظلم چیست و چگونه باید جلوی ظلم ایستاد... 🦉 @Bllindowl
1
5
من آدم صبوری هستم. تا جایی که یادم می‌آید، بخش زیادی از زندگی‌ام را در انتظار گذرانده‌ام. همیشه برای چیزی صبر کرده‌ام. برای ب
من آدم صبوری هستم. تا جایی که یادم می‌آید، بخش زیادی از زندگی‌ام را در انتظار گذرانده‌ام. همیشه برای چیزی صبر کرده‌ام. برای بهتر شدن شرایط، رسیدن به یک هدف، پیدا کردن یک فرصت یا حتی برای شروع یک زندگی که تصورش می‌کردم. سال‌ها به خودم گفته‌ام که فقط کمی دیگر باید دوام بیاورم. فقط کمی بیشتر صبر کنم تا همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد. اما هر بار که به نقطه‌ای می‌رسم، مقصد تازه‌ای ظاهر می‌شود و انتظاری دوباره آغاز می‌شود. اگر از من بپرسند دقیقا منتظر چه هستی، جواب روشنی ندارم. چون بعد از این همه سال، صبر کردن به بخشی از زندگی من تبدیل شده است. یاد گرفته‌ام منتظر بمانم، حتی وقتی نمی‌دانم چه چیزی قرار است اتفاق بی‌افتد. هنوز هم نمی‌دانم آن روز واقعا خواهد رسید یا نه. فقط می‌دانم که هر بار زندگی من را ناامید کرده، باز هم به راه خودم ادامه داده‌ام. باز هم صبر کرده‌ام. چون نمی‌دانستم کار دیگری از دستم برمی‌آید یا نه. شاید عجیب باشد، اما دیگر حتی به نتیجه فکر نمی‌کنم. فقط می‌دانم که سال‌هاست در حال صبر کردن هستم. صبر برای چیزی که نامش را نمی‌دانم و تصویر روشنی از آن ندارم. 🦉 @Bllindowl
80
6
اگه بودی اینجوری نگات میکردم خاک بر سرت 🦉 @Bllindowl+1
اگه بودی اینجوری نگات میکردم خاک بر سرت 🦉 @Bllindowl
106
7
زندگی در جایی که یک مشت نادان دور و برت باشند، سخت است؛ اما زندگی در جایی که قدرت دست همان نادان‌ها باشد، وحشتناک است... #آلبرکامو 🦉 @Bllindowl
121
8
قدرت جادو😂
قدرت جادو😂
141
9
یه جادوگر غنایی قبل بازی گفته بود که هری کین رو امشب طلسم کردم که نتونه مؤثر باشه ته بازی هری کین یه موقعیتی رو رید که کم‌کم باعث شد به جادو باور پیدا کنم😂 🦉 @Bllindowl
135
10
وقتی باورات رو نسبت به یه نفر از دست میدی، حتی دیگه دلت نمیخواد باهاش دعوا کنی. نه خشمی باقی میمونه، نه میلی به توضیح خواستن؛ چون پایان واقعی معمولا با سر و صدا و درگیری اتفاق نمیوفته بلکه به صورت تدریجی در درون ما شکل میگیره... فقط از درون بابت باورهایی که نسبت به اون شخص داشتی و اشتباه بود غمگینی، و گاهی این غمگینی ممکنه چندماه یا هم سالها طول بکشه و این بستگی به خودت داره که چقدر بخوای خودتو عذاب بدی... 🦉 @Bllindowl
138
11
مرسی که عینکم رو میگیری میزنی میگی چشات چقد ضعیفه، چون خودم کصخلم الکی عینک میزدم 🦉 @Bllindowl
137
12
صحبت‌های گزارشگر بلژیکی وقتی که سرود ج.ا پخش شد: 🦉 @Bllindowl
صحبت‌های گزارشگر بلژیکی وقتی که سرود ج.ا پخش شد: 🦉 @Bllindowl
136
13
ایران و محرم و گرما، ترکیبیه که هر جانداری رو از پا در میاره... 🦉 @Bllindowl
137
14
نه ج.ا دلش به حال این کشور سوخته، نه ترامپ نه بالاترش؛ برای ایران فقط تویِ ایرانی باقی مونده، تو هم شدی خایمال عربا. به حال این کشور باید خون گریه کرد، چقد غریب، چقد مظلوم... اما باز خوشحالم که یه عده فهمیده شدن، یه عده واقعیت‌ها رو دیدن و مسیر درست رو انتخاب کردن. به هر حال روز به روز تعدادمون میره بالاتر، کامنت‌های بعضی پست‌ها رو که میخونم پوستم چند درجه روشن‌تر میشه 🦉 @Bllindowl
135
15
ایرانی! تاریخ کشورت رو بدون، تاریخ کشورت رو بخون؛ البته تاریخ درست، نه تاریخی که در کتاب‌های مدارس برای شما گذاشتن. از اینایی نباش که کورکورانه یه چیزی رو پذیرفتن و هرطوری بشه هم نمیخوان بپذیرن. تغییر خوبه! توانایی تغییر کردن نشان از قدرت تصمیم‌گیری بالای شماست، هیچوقت برای برگشتن از مسیر اشتباه دیر نیست 🦉 @Bllindowl
130
16
من فقط یه چیزی رو خوب میدونم اونم اینه که محمدرضا شاه پهلوی عاشق ایران بود، با تمام وجود دلسوز ایران بود؛ حالا هر کاری که تونست بکنه یا نتونست بکنه برای این مملکت، اما میدونم از ته دل خوبیِ ایران رو می‌خواست. اما ج.ا و سرانش فقط اسلام براشون مهمه. اسلام و ایران دو مقوله کاملاً جدا هستن؛ و حتی در تناقض هستن با یکدیگر. منِ ایرانی تا ابد متنفرم از اسلام بابت تمام تجاوزهایی که در طول تاریخ به خاک کشورم کرده، چه حسینش چه حسنش چه علی چه بالاترش. حالا شما میخوای برای اینا بزن تو سر خودت، میخوای هم چشمت رو باز کن و ببین چه ظلمی به ایران شده و داره میشه 🦉 @Bllindowl
133
17
ج.ا در حال حاضر حسین به هیچجاش نی، داره از محرم برای خودش استفاده میکنه، بیشتر نوحه‌ها شده طرفداری ج.ا و لبنان و فحش به آمریکا و اسرائیل😂 🦉 @Bllindowl
134
18
یه مسیر انتخاب کن که بهش ایمان داری، تموم تلاشت رو بذار روش، هر کی هم هرچی گفت بتخمت. اصن اومدیم و اون مسیر بدردت نخورد ولی حداقل به دلت نمیمونه که امتحانش نکردی، آدم نباید شرمنده خودش باشه فقط 🦉 @Bllindowl
135
19
همینو به عرزشی بگی تو کلش نمیره، منتظره مهدی بیاد نجاتش بده 🦉 @Bllindowl
139
20
خودشونم میدونن الان کف قیمته، میگن جای اینکه ملت بخرن و پول تو بانک نمونه، ما با پولای ملت دلار و طلا میخریم؛ به طور خلاصه سودی که ملت میتونن بکنن رو بانک خواهد کرد 🦉 @Bllindowl
143