875
订阅者
无数据24 小时
-27 天
-1230 天
帖子存档
875
🔻جنگی قرار نیست آغاز شود.
✍️هاتف صالحی
درگیریها و تنشها در همین سطح کنترلشده، با رعایت چارچوب نانوشته «آتشبس» ادامه خواهند یافت.
هر دو طرف به طور ضمنی پذیرفتهاند که از خطوط قرمز اصلی عبور نکنند و دامنه درگیری را مدیریتشده نگه دارند.
از این رو، شایسته است که به وضعیت کنونیِ موسوم به «نه جنگ، نه صلح» عادت کنیم و به جای انتظارِ تغییرات رادیکال یا امید به حلّ کامل مسئله، از همین شرایط موجود بیشترین بهره را برای تقویت بازدارندگی، افزایش آمادگی دفاعی، پیشبرد دیپلماسی هوشمند و نیز مدیریت اقتصادی و روانی جامعه ببریم.
🔗 لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2063671338955366453
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
Repost from خبرگزاری جمهوری اسلامی - ایرنا
اختصاصی؛
🔸اظهارات وحدتشکنانه از روی هیجان یا تسویهحساب شخصی است تا دغدغه منافع ملّی
🔹هاتف صالحی فعال رسانهای اصولگرا با بیان اینکه در جنگ اخیر، ایران نظم آمریکایی را به چالش کشید، اظهارات تند و وحدتشکنانه برخی افراد و جریانهای داخلی را بیشتر از سر هیجان یا تسویهحساب شخصی دانست تا دغدغه حفظ منافع ملّی.
🔹برای مقابله با نقشه شوم دشمنان چند راهکار وجود دارد. نخست تقویت رسانههای مردمی و تبیینگراست به این معنا که باید تولید محتوا و روایت پیروزی را چند برابر کنیم. راهکار دوم، شفافیت هوشمند است مسئولان باید به موقع و با زبان و ادبیات مردم سخن بگویند. سکوت برابر شایعه، منجر به دامن زدن به شایعه خواهد شد.
متن کامل این گفتوگو را در سایت #ایرنا بخوانید:
https://irna.ir/xjXtBt
@IRNA_1313
875
🎙 فعال رسانهای اصولگرا در گفت و گو با ایرنا:
«اظهارات وحدتشکنانه از روی هیجان یا تسویهحساب شخصی است تا دغدغه منافع ملّی»
تهران- ایرنا- فعال رسانهای اصولگرا با بیان اینکه در جنگ اخیر، ایران نظم آمریکایی را به چالش کشید، اظهارات تند و وحدتشکنانه برخی افراد و جریانهای داخلی را بیشتر از سر هیجان یا تسویهحساب شخصی دانست تا دغدغه حفظ منافع ملّی.
«هاتف صالحی» در گفتوگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی راهکار مقابله با جنگ رسانهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه در کشور و شایعهپراکنی علیه مقامات، گفت:
«رژیم اسرائیل در میدان جنگ به شدّت ضربه خورده و حالا تمام سرمایهگذاریاش را روی جنگ شناختی و رسانهای گذاشته است. شبکههایی همچون بیبیسی و اینترنشنال ابزار مستقیم صهیونیستها برای ایجاد شکاف فیمابین مردم و حاکمیت هستند. خبر جعلی استعفای رئیسجمهور هم دقیقاً در همین چارچوب قابل تفسیر است؛ یعنی هدفش ناامیدسازی و القای فروپاشی از درون است.
🔗 متن کامل خبر👇
https://irna.ir/xjXtBt
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🎙 فعال رسانهای اصولگرا در گفت و گو با ایرنا:
«اظهارات وحدتشکنانه از روی هیجان یا تسویهحساب شخصی است تا دغدغه منافع ملّی»
تهران- ایرنا- فعال رسانهای اصولگرا با بیان اینکه در جنگ اخیر، ایران نظم آمریکایی را به چالش کشید، اظهارات تند و وحدتشکنانه برخی افراد و جریانهای داخلی را بیشتر از سر هیجان یا تسویهحساب شخصی دانست تا دغدغه حفظ منافع ملّی.
«هاتف صالحی» در گفتوگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی راهکار مقابله با جنگ رسانهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه در کشور و شایعهپراکنی علیه مقامات، گفت:
«رژیم اسرائیل در میدان جنگ به شدّت ضربه خورده و حالا تمام سرمایهگذاریاش را روی جنگ شناختی و رسانهای گذاشته است. شبکههایی همچون بیبیسی و اینترنشنال ابزار مستقیم صهیونیستها برای ایجاد شکاف فیمابین مردم و حاکمیت هستند. خبر جعلی استعفای رئیسجمهور هم دقیقاً در همین چارچوب قابل تفسیر است؛ یعنی هدفش ناامیدسازی و القای فروپاشی از درون است.
🔗 لینک خبر👇
https://irna.ir/xjXtBt
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻روحتان شاد که به ما ایرانیها، «عزّت»، «هویّت» و «حسّ کسی بودن» بخشیدید.
🔗 لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2062236129273774445
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻منطقاً «تصمیمِ بد» بهتر از «بیتصمیمی» است؛ چرا که تصمیمِ نادرست، حرکت ایجاد میکند، مسیر را میگشاید و نهایتاً قابلِ اصلاح است؛ اما بیتصمیمی، فلجکننده است، فرصتها را میکُشد و انسان را به انفعال و تردید میکشانَد.
🔗 لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2061882979320819984
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻مصاحبه هاتف صالحی با الجزیره نت پیرامون شایعه استعفای مسعود پزشکیان
لینک خبر👇
https://aja.ws/yxtgya
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻مصاحبه هاتف صالحی با الجزیره نت پیرامون شایعه استعفای دکتر پزشکیان
لینک خبر👇
https://aja.ws/yxtgya
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻صبر استراتژیک ایران رو به پایان است
✍️ هاتف صالحی
هرچند «صبر استراتژیک» جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم عامدانه و گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان رو به پایان است و احتمال پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل یا حتی امارات بسیار بالاست، اما نباید فراموش کرد که حزبالله لبنان، همچون گذشته، با مقاومت هوشمندانه و پایدار خود از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد.
ورود مستقیم ایران به این معادله، دقیقاً همان سناریویی است که نتانیاهو به شدّت به آن نیاز دارد؛ زیرا تنها راه نجات او از موضع شکست محض کنونی، برهم زدن معادلهای است که در حال حاضر به طور کامل به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش میرود. بنابراین، هرگونه تصمیمگیری در این مرحله باید با نهایت دقّت و دوراندیشی انجام شود.
مدیریت شرایط بسیار پیچیده و حسّاس کنونی، بیش از هر زمان دیگری نیازمندِ تدبیر حداکثری و اجتناب از هیجانزدگی است.
شایسته و بایسته است که در این برهه خطیر، بیش از همیشه به تدبیر و عقلانیّت توأمان مسئولین ارشد کشور و فرماندهان میدان اعتماد و ایمان راسخ داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن با تحریکات چندجانبه خود، افکار عمومی جامعه ایران را به بازی در زمین خود بکشاند.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2061535073896382481
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻مگر خودتان بارها تأکید نکردهاید که رسانههای ضدّانقلاب از جمله «ایران اینترنشنال»، فاقد هرگونه موضوعیّت و وجاهت رسانهای هستند و صرفاً ابزار پروپاگاندای دشمن به شمار میروند؟!
پس چرا شایعات این رسانههای خبیث را که مخاطبانشان بسیار محدود و عمدتاً خارجنشین هستند، اینقدر سریع و از چپ و راست تکذیب میکنید؟!
آیا متوجه نیستید که این حجم از واکنشِ سریع و پیدرپی، عملاً به همان رسانههایِ فاقد اعتبار، توجه، اعتبار و برجستگی میبخشد؟!
#استعفا
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2061176201297764787
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻سرگشاده با رئیس محترم دستگاه قضا
محضر رئیس محترم قوه قضائیه
حجتالاسلام غلامحسین محسنی اژهای
با سلام و عرض تحیّت؛
احتراماً قریب به بیست روز است که خطوط تلفن همراه اینجانب بهطور کامل مسدود شده و علیرغم پیگیریهای مکرّر از نهادهای ذیربط، هیچ پاسخ شفّافی دریافت ننمودهام و حتی دلیل این محدودیت نیز اعلام نشده است. البته این دومین بار پس از جنگ تحمیلی سوم است که چنین اتفاقی برای اینجانب رخ میدهد.
شایان ذکر است که از ۹ اسفند ۱۴۰۴ و پس از شهادت امام شهیدمان (قدّس الله نفسه الزّکیه) تاکنون، این نوع برخوردهای سلیقهای و هزینهزا نسبت به تعداد قابل توجهی از فعالان رسانهای صورت گرفته است که حقیقتاً جای تعجب و تأسف بسیار دارد.
تأسفبارتر آنکه برخی از ارکان دستگاه قضا به جای آنکه حامی و پشتیبان اهالی رسانه باشند، در مواردی به تسهیلکننده ضابطین قضایی در برخورد با این کنشگران تبدیل شدهاند.
این رویکرد نه تنها با اصول عدالت اسلامی، حمایت از حقوق شهروندی و تأکیدات امام شهید (ره) و امام حاضر (حفظهالله) مبنی بر لزوم نقد سازنده برای پیشرفت و تعالی جامعه سازگار نیست، بلکه در شرایط کنونی که کشور بیش از همیشه به وحدت، انسجام ملّی و همافزایی آحاد مردم و مسئولان نیاز دارد، موجب ناامیدی فعالان مؤمن و دلسوز و شادمانی دشمنان نظام میگردد.
لذا با استناد به مسئولیت خطیر حضرتعالی در تحقّق عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق عامه، مستدعی است در صورت امکان و صلاحدید دستور فرمایید:
۱. نسبت به رفع انسداد خطوط تلفن همراه اینجانب و سایر فعالان رسانهای اقدام گردد؛
۲. دلایل قانونیِ این انسداد به صورت شفاف و رسمی اعلام شود؛
۳. از تکرار چنین برخوردهای سلیقهای و بیثمر با فعالان رسانهای مؤمن و دلسوز جلوگیری به عمل آید؛
۴. ضابطین قضایی به اولویتهای واقعی کشور یعنی مبارزه جدّی با فساد، نفوذ، رانت، تبعیض، ناکارآمدی و ترک فعل مسئولین معطوف گردند.
امیدوارم در سایهسار لطف و توجه ویژه جنابعالی، شاهد اصلاح این رویّههای غلط، ارتقاء شأن عدلیه، گسترش فضای نقد سازنده و تقویت اعتماد عمومی به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران باشیم، انشاءالله تعالی.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2060778960485494910
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻توافق موقت!
هموطنان عزیزی که از «توافق موقت» ایران با آمریکا ابراز خشنودی میکنند، انسانهای شریف و خوشبینی هستند که به هر روزنه امیدی برای کاهش تنش، گشایش اقتصادی و بهبود زندگی مردم دل خوش کردهاند.
هموطنان ارجمندی که از این توافق ابراز ناخشنودی میکنند نیز، انسانهای فهیم، واقعبین و تجربهاندوزی هستند که با استناد به تجربیات تلخ گذشته و بدعهدیهای حریف، نسبت به چنین توافقاتی مُحتاط و بدگماناند.
در نهایت، هر دو گروه، با همه تفاوت دیدگاهها و رویکردهایشان، دلسوزان واقعی و دغدغهمندانِ حقیقی ایران و ایرانیاند.
لذا آنچه در بزنگاه حسّاس کنونی، مهم و تعیینکننده است، نه خشنودی یا ناخشنودی لحظهای و مقطعی، بلکه در اولویت قرار دادنِ منافع و مصالح بلندمدّتِ ملّت ایران، مستظهر به تدبیر و عقلانیّت و به طریق اولی، پرهیز از افراط و تفریط است.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2060437268968657314
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻بر همان عهد که بودیم، بر آنیم هنوز
✍️ هاتف صالحی
دوباره سلام؛
البته اینبار پس از قریب به دو هفته دوریِ اجباری از وسائل الکترونیک (تلفن همراه، تبلت و لپتاپ) و انسداد کامل خطوط تلفن!
یقیناً علیرغم رفتارهای سلیقهای و هزینهسازِ برخی خردهسیستمهای جمهوری اسلامی ایران، «نهضتِ تبیین» همچنان ادامه دارد.
تجربه نشان داده که این موانع موقّتی، هرچند برای مدتی کوتاه نَفَس رسانه و اهالی رسانه را تنگ میکند، اما هرگز نمیتواند در عزم و اراده راسخِ آنها برای پیشرفت و تعالی کشور خللی وارد کند. بیشک هزینه ایستادن و تلاش در این مسیر، سنگین است؛ اما هزینه عقبنشینی، انفعال و تسلیم به مراتب سنگینتر و شرمآورتر خواهد بود.
از اینرو، به احترام مطالبه امروز رهبر کریم انقلاب، حضرت آیتالله سیّد مجتبی خامنهای (حفظهالله) که فرمودند: «لازم است تکتک جانفدایانی که دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران میتپد، از این پس بیش از پیش برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و بههمپیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند»، از پرداختن به مسائل اختلافی احتراز میجویم و با قدرت و انگیزهای بیشتر از گذشته، به تکلیف رسانهای خود عمل خواهم کرد.
بر همان عهد که بودیم، بر آنیم هنوز...
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2060045969719202246
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻به زودی شاهدِ دور جدیدی از درگیریهای کنترل شده، محدود و دریامحور فیمابینِ ایران و ائتلاف آمریکایی-صهیونی خواهیم بود.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2053883979405648014
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔺تا دیر نشده یکی گوشی موبایل رو از دست آقازاده بگیره!
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2053405386913267821
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻به راستی سخنگوی دولت چهاردهم از این نکته بدیهی بیخبر است که شورای عالی امنیت ملّی، نهادی حاکمیتی تحت نظارت مستقیم مقام معظم رهبری است و نه یک ارگان اجرایی دولتی؟!
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2053405386913267821
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻وام یک میلیارد دلاری؛ «امنیت غذایی» یا «انحصار غذایی»؟!
یک میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملّی برای تأمین کالاهای اساسی در شرایط جنگی، در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.
وقتی منابع ارزی محدود کشور، بهجای تقویت مستقیم سفره مردم، در اختیار حلقهای محدود از شرکتها قرار میگیرد، این سؤال جدّی مطرح میشود که این تصمیمگیری در کجا و به نفع چه کسانی اتخاذ شده است؟!
آیا هدف واقعی، «امنیت غذایی» است یا ایجادِ «انحصار غذایی» به نفع چند بازیگر خاص؟!
اگر ردّ پای دلالان، روابط غیرشفاف، تعارض منافع و حلقههای بسته تصمیمگیری تأیید شود، با انحراف خطرناک و جدّی در تخصیص منابع ملّی مواجه هستیم؛ انحرافی که نه تنها به تورم و گرانی بیشتر دامن میزند، بلکه اعتماد عمومی به مدیریت اقتصادی کشور را نیز به شدت تضعیف میکند.
از این رو، علاوه بر شفافسازی فوری و اعلام دقیق فهرست دریافتکنندگان وام، میزان سهم هر شرکت، شرایط بازپرداخت، و نحوه نظارت بر مصرف ارز، ورود جدّی نهادهای نظارتی به این موضوع الزامی است.
لذا شایسته و بایسته است که سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات، کمیسیونهای تخصصی مجلس، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بدون تعارف به این موضوع ورود کنند و گزارش شفاف به مردم ارائه دهند.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2053176177146421711
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻جمهوری اسلامی ایران اگر واقعاً میخواهد جنگ به پایان برسد، نباید هیچگونه انفعال، تردید یا عقبنشینی از خود نشان دهد.
تنها راه پایان دادن به این جنگ و بازگرداندنِ بازدارندگی، پاسخ قاطع، کوبنده و متناسب به تعرّض اخیر آمریکا است.
به عبارت بهتر، دشمن فقط زمانی «مذاکره واقعی» را جدّی میگیرد که هزینه تعرضش را به شکل ملموس و سنگین پرداخت کرده باشد. از این رو ضعف و انفعال در این برهه، دعوت به حملات بعدی است. قدرت و اقتدار، تنها زبان مشترک در این میدان است.
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2052797210841268279
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻توافق در دسترس است؛ اما اقدام تروریستیِ محدود، کنترلشده و هدفمندِ رژیم صهیونی علیه رهبران جمهوری اسلامی ایران، در دسترستر!
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2052058059657416866
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
875
🔻گویا اطرافیان رئیسجمهور محترم، قصد «تشویق اذهان عمومی» را دارند!
🔗لینک توئیت👇
https://x.com/i/status/2051717828286251410
📲 عضو کانال شوید:
🆔 https://t.me/+GxMeqEevqx00NmU0
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
