ch
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

前往频道在 Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

显示更多
1 010
订阅者
无数据24 小时
-47
+1330
帖子存档
#خاذین فعلا جا داره که 22% دیگه سود بده و اون جا مقاومت ماهانه هست و خیلی سفت و سخته. اگر بتونه اونم بشکنه تارگت 582% ای برای
+1
#خاذین فعلا جا داره که 22% دیگه سود بده و اون جا مقاومت ماهانه هست و خیلی سفت و سخته. اگر بتونه اونم بشکنه تارگت 582% ای برای سود دادن داره

حرف حساب✅
حرف حساب✅

خبر جدید این که گویا دولت واقعا قصد داره سهام خودش در ایران خودرو و سایپا رو کلا واگذار کنه

مدام دارن سیگنال تورم و گرانی و البته افزایش قیمت سهام بورس رو میدن

➕صحبت های بی سابقه نه تنها همتی بلکه وزارت اقتصاد!! از اول 1401 تا پایان آذر 1403 شاخص قیمت ها 2.8 برابر شده که اگر تورم آمریکا را از آن کم کنیم شاخص قیمتی ما  2.7 برابر شده است همتی : قیمت دلار الان باید حدود 73 هزار تومان باشد..

#شاخص_کل مقاومت 2800000واحد برای شاخص بسیار سفت و سخت است و آخرین سنگر برای فروشنده ها هست. اگر کسی خیلی پول لازمه و یا صرفا
#شاخص_کل مقاومت 2800000واحد برای شاخص بسیار سفت و سخت است و آخرین سنگر برای فروشنده ها هست. اگر کسی خیلی پول لازمه و یا صرفا نوسان گیر بهتره خارج بشه . مابقی یعنی سهامداران روندی هم که تکلیف خودشون رو میدونن و باید صبور باشند برای تارگت های بالاتر. حسب وظیفه گفتیم که بدونید و بهتر بتونید تصمیم بگیرید

#عیار خیلی جای خطرناکی هست بابت خرید. ترجیحم این هست صبور باشم و تماشاگر
#عیار خیلی جای خطرناکی هست بابت خرید. ترجیحم این هست صبور باشم و تماشاگر

#خودرو تا قیمتی که علامت زدم میره، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
#خودرو تا قیمتی که علامت زدم میره، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

اینم تابلو خاور بمونه یادگاری
اینم تابلو خاور بمونه یادگاری

#انرژی دو مقاومت روی سقف کانال نزولی دارد و یک تارگت خیلی بلندمدتی که اگه موفق بشه بزنه معادل 6000% سود خواهد بود. واکنش به س
#انرژی دو مقاومت روی سقف کانال نزولی دارد و یک تارگت خیلی بلندمدتی که اگه موفق بشه بزنه معادل 6000% سود خواهد بود. واکنش به سقف کانال خیلی خیلی مهمه. اگر سهم رو دارید تا سقف کانال حتما نگهداری کنید

تکذیب شد

#خاور هشدار به موقعی دادیم و گفتیم گرون نخرید. هر چی به سمت کف کانال نزدیک بشه اون جا مناسب خرید هست. ما دشمنی با شخص یا سهم
#خاور هشدار به موقعی دادیم و گفتیم گرون نخرید. هر چی به سمت کف کانال نزدیک بشه اون جا مناسب خرید هست. ما دشمنی با شخص یا سهم نداریم بلکه دشمنی با قیمت"نامناسب" داریم.

بنزین لیتری 18هزارتومان مگه میشه مگه داریم؟؟😐😐

امروز تو نمایشگاه محیط زیست حضور داشتم با مدیر عامل #ستاره_خلیج_فارس جناب مردانی گپی زدیم… راجب قیمت بنزین سوال کردم… فرمودن از سال جدید بنزین معمولی 18000تومان و بنزین سوپر 60هزار تومان خواهد شد!!! نقل قول از مجید «✍حسن دلجویی»

تو بازار شایعاتی داره دست به دست میشه از اعلام افزایش سرمایه #خودرو، که طی روزهای آینده، حدود 700% اعلام میشه! هرچند این ها همه شایعات و اخباره، حتی همین عدد 630% که ما هم شنیدیم! اما در نهایت تصمیم مارکت میکر، دولت، و خود خودروساز، خروج از ماده 141 هست، و این اتفاق در مجمع اسفند ماه امسال میفته قطعا! اگه دیدتون سهامداری هست، خودرو اسفندماه از ماده 141 به طور قطع خارج خواهد شد.

صف خرید میلیاردی خودرو
صف خرید میلیاردی خودرو

جدولی که دو سال پیش اومد بیرون و تماما درست بود. این جدول قیمت دلار رو سال آینده مبلغی در حدود 110 هزار تومن می دونه
جدولی که دو سال پیش اومد بیرون و تماما درست بود. این جدول قیمت دلار رو سال آینده مبلغی در حدود 110 هزار تومن می دونه

سود سهام عدالت واریز شد حسابتون رو چک کنید❤️

مهم برای #خودرو آغاز ورود خودروها به بورس کالا ؟!! با توجه به درخواست اين شركت مبني بر پذيرش خودروي وانت آريسان در بورس كالا موضوع در يكصدوهفتاد و پنجمين جلسه هيات پذيرش كالا و اوراق بهادار مبتني بر كالا مطرح و با پذيرش عرضه اين خودرو در بورس كالا موافقت نمود

زملارد 😂😂😂😂 چی بگیم خدا رو خوش بیاد؟؟
زملارد 😂😂😂😂 چی بگیم خدا رو خوش بیاد؟؟