بازارآموزان (بورس ایران)
前往频道在 Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
显示更多1 011
订阅者
-224 小时
-17 天
+1230 天
帖子存档
توصیه به خرید منفی های خودرو داشتیم.
همچنان معتقد به زدن سقف جدید قیمتی خودرو هستم.
📌لحظه به صدا در آمدن زنگ آغاز معاملات توسط مدیرعامل بانک تجارت
@boursineh_com
امروز جهت بازدید از یکی از کارخانه های معروف کشور و دیدن فعالیت هاشون راهی اون جا هستم.
یکی از نمادهای خوشنام بورس هم هستن😁😁😁
راهنمایی: اولش هم "ک" داره.
#وگردش
بعد افزایش سرمایه قیمتش احتمالا تا جایی که علامت زدم می ریزه.
خلاصه تعجب نکنید
برخلاف کل بازار این سهم امروز هم مثبت خوبی خورده.
حتما معرفی میشه ولی در جای مناسب که دردسرساز نشه.
امروز تقریبا کل بازار منفی
در عوض گروه زراعت مثبت
زمگسا رو یادتون هست توصیه به نگهداری داشتیم؟
بابک زنجانی برای خرید شرکت سایپا اعلام امادگی کرده و گفته به زودی به جای کوییک قراره بنز تولید کنم
+1
#کبافق
تحلیل است و سیگنال خرید یا فروش نیست.
دفعه قبل 1970 روز رنج بود و گیج میزد یهو 3472% سود داد!!!
به عبارتی 34 برابر شد در عرض یک سال و سه ماه!
حالا امروز روز 1547 روزه که رنج هست و چندان رشدی نکرده و در کف مطلق چارت ماهانه هم قرار دارد.
خلاصه اگه دیدید یهو دو سال دیگه ریپلای کردم گفتم 3000% رشد قیمتی کرده تعجب نکنید.
امروز 13 اردیبهشت 1404
ارزش ریالی بورس تهران
چارت بدی نیست و میشه ازش یه استفاده هایی کرد.
برای رسیدن به سقف کانال هنوز نزدیک 10% دیگه جا داره تا به تارگت مورد نظر ما برسه.
🔘سورپرایز جدید در جاده مخصوص/ خودروسازی فردا خواستگار جدید سایپا
🔸 بعد از خبر تعجب برانگیز حضور بابک زنجانی در خودروسازی، جاده مخصوص با سورپرایز جدیدی همراه و بر شگفتی های این مرحله از خصوصی سازی افزوده شده است. آنگونه که شنیده می شود، از خودروسازی فردا باید به عنوان خواستگار جدید سایپا یاد کرد.
🔸شگفتی و جذابیت خصوصی سازی دومین خودروساز بزرگ کشور هر روز وارد مرحله تازه ای می شود. این مرحله از خصوصی سازی بعد از انتشار اگهی فروش ۴۲ درصد سهام تو دلی بلوکی، موج تازه ای از گمانه زنی ها و مخالفت ها را ایجاد کرد.
🔸پیش از این از کرمان موتور، گروه صنعتی انتخاب، یک شرکت چینی، زر ماکارون، کنسرسیوم قطعه سازان و گروه ماموت به عنوان جدی ترین خریداران سایپا نام برده می شد.
خبرنگار وزارت خارجه: تعویق مذاکرات یک هفته ای است. هفته بعد مذاکرات ادامه می یابد
خبرگزاری وزارت خارجه:
ایران بخاطر توییت وزیر دفاع آمریکا و بازنشر توسط ویتکاف مذاکرات را کنسل کرد.
دلار 84000تومان
خلاصه که دوستی با آدمای معتاد شیشه ای عاقبت خوبی نداره ، مراقب باشید از جمعشون دوری کنید ❤️😇
یک عده چون دلار بالای 100 خریدن و طلا و سکه رو سقف گرفتن به هر قیمتی میگن توافق نمیشه
یک عده هم چون سهم دارن میگن قطعا توافق میشه.
هر دو دیدگاه مطلق بینی غلطه
شاید توافق بشود و شاید هم نشود.
اگر توافق بشود به نفع سهام هست
اگر توافق نشود به نفع طلای داخلی و صندوق های طلا و دلار
حالا کدوم سناریو فعال میشه؟ دقیقا کسی نمیدونه جز یه نفر!
پارسال به بچه هایی که عضو vip بودند گفته بودیم 25% سبد طلا باشند که حدودا 100 الی 150% سود داد و تونست ضررهای بورس رو پوشش بده.
وقتی وضع مثل امسال هست که نمیدونید چی میشه منطق و عقل میگه باید 50% سهام باشید و 50% صندوق طلا( اونم خرید در قیمت خوب نه در هر قیمت مزخرف و سقفی) و در واقع برای هر دو سناریو آماده باشید.
زیاد خبرهای چرت و پرت مربوط به توافق یا عدم توافق ، جنگ یا داداشی شدن ایران و آمریکا و هر چیز دیگه رو جدی نگیرید.
فقط حواستون به چارت و سناریوها باشه.
اگر چیزی می خرید باید یک حد ضرر منطقی داشته باشید و یک جایی هم باید سیو سود کنید.
حالا این که یه معتادی یه جای دنیا حرف میزنه یا یه نفر که شیشه میکشه رمل و اصطرلاب میگه به هیچ جای چارت ربط نداره.
حواستون فقط به چارت دلار باشه از همه مهم تره.
اگر توافق قرار باشه بهم بخوره دلار سریع می پره بالا
اگر هم توافقی در کار باشه سریع می ریزه.
همونطور که ترامپ مصاحبه کرد گفت در آستانه توافق هستیم یهو از 107 تومن خالی کردن
علت؟ تجربه
چنان چه تحریم های بانکی برداشته شود و FATF و پالرمو تصویب شود چه می شود؟
سهام بانکی منفجر می شود.
آیا سهم بانکی در پرتفوی خودتون دارید؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
