ch
Feedback
Brecht Zegt (de echte)

Brecht Zegt (de echte)

前往频道在 Telegram

Kanaal van Brecht Arnaert Noot: er zijn vele valse kanalen op toer, die dit kanaal goed imiteren. Rapporteer ze onmiddellijk. Ook zijn er valse persoonlijke profielen, die u contacteren met financiële voorstellen. Dit is iets wat ik NOOIT doe!

显示更多

📈 Telegram 频道 Brecht Zegt (de echte) 的分析概览

频道 Brecht Zegt (de echte) (@brechtzegt) 荷兰语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 10 625 名订阅者,在 政治 类别中位列第 4 846,并在 荷兰 地区排名第 66

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 10 625 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -132,过去 24 小时变化为 -2,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 40.25%。内容发布后 24 小时内通常能获得 11.63% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 4 277 次浏览,首日通常累积 1 236 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 148

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
Kanaal van Brecht Arnaert Noot: er zijn vele valse kanalen op toer, die dit kanaal goed imiteren. Rapporteer ze onmiddellijk. Ook zijn er valse persoonlijke profielen, die u contacteren met financiële voorstellen. Dit is iets wat ik NOOIT doe!

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 政治 类别中的关键影响点。

10 625
订阅者
-224 小时
-197
-13230
帖子存档
Een Scalaire Ode aan de Architectuur van Ontwaken In het stille midden ademt kracht. Geen macht, geen vorm, maar bewustzijn d
Een Scalaire Ode aan de Architectuur van Ontwaken In het stille midden ademt kracht. Geen macht, geen vorm, maar bewustzijn dat zichzelf herkent. Stukken bewegen, maar het veld beweegt méé. Relaties zingen, lijnen lichten op waar waarheid stroomt. De Koning wordt stilte. De Koningin wordt stroom. De Toren wordt waarheid. De Loper wordt inzicht. Het Paard wordt sprong. De Pion wordt mens. En alles alles wordt één beweging: de zet die uit aanwezigheid wordt geboren. Geen strijd. Geen haast. Alleen de trilling van een organisatie die ontwaakt in zichzelf en vorm wordt voor wat wil ontstaan. En in die stilte wordt kracht weer oorsprong. Niet geduwd, niet gestuurd, maar geboren uit aanwezigheid die zichzelf herkent als richting. Dan beweegt alles mee: mens, structuur, keuze, tijd. Niet als strategie, maar als veld dat klopt met wat waar is, hier, nu. Stéphane

Gewaarworden dat we in een hologram leven, het kan bijna een leven lang duren. Geloven dat we dat hologram ook zélf kunnen aa
Gewaarworden dat we in een hologram leven, het kan bijna een leven lang duren. Geloven dat we dat hologram ook zélf kunnen aansturen, vergt meerdere incarnaties. Wéten dat je in essentie God bént, en dat in deze extensie durven belichamen: waw! Enkel Christus slaagde daar bij mijn weten in. Gerecupereerd door Josephus Flavius. Josephus Flavius = “Paulus” Die vent, die Jesus nooit kende, en plots van zijn paard viel, is NIET te vertrouwen. Vertrouwen mogen we stellen in Petrus, de rots waar een barst in zat. Die is MENS.

/locks list

Repost from N/a

OPGEPAST: SCAM Lieve vrienden, De copycats die dingen in mijn naam zeggen worden steeds creatiever: hier gebruikte men een filmpje dat oorspronkelijk over de bewustzijnswervel ging, en daarover is met AI een andere mondbeweging gezet. Dit om te doen alsof ik een bepaalde belegging zou aansmeren. Nu is het nog grappig, omdat de kwaliteit barslecht is. Maar wat voor een probleem wordt dat niet wanneer mijn stem correct wordt nagebootst, en wanneer de lipbewegingen wel helemaal natuurlijk eruit gaan zien? Hoe hiermee om te gaan? Ideëen? Beste groeten, Brecht PS: Als ik al promotie maak, dan is het vaak enkel voor een event. Wie lid wil worden van mijn community, die kan terecht op www.safecapital.eu

"De wereld staat in brand, de redding is nabij!" 🔥 4 conferenties met P. Daniel Maes — Norbertijn in Syrische woestijn, 15+ jaar in Mar Yakub klooster → maryakub.net 📅 Wanneer: Elke donderdag 20u (BE-tijd): 18/6, 25/6, 2/7, 9/7 💰 Deelname: $20 Stem uit de woestijn IBAN: BE32 0682 0832 4402 / BIC: GKCC BEBB 📲 Inschrijven: WhatsApp naar +963 930 400 849 (vermeld naam + e-mail). Je krijgt dan de Google Meet-link. 🙏 Stuur gerust door! Opbrengst gaat naar humanitaire hulp & onze dagelijkse kosten. 📖 Meer over P. Daniel: https://paterdaniel.substack.com/about 🔗 Details conferenties: https://paterdaniel.substack.com/p/2123 God bless you!

En dan nu: FIESTAAAA!!!!
En dan nu: FIESTAAAA!!!!

Lieve vrienden, Na meer dan 7 jaar is het dan zover. Vandaag kreeg ik mijn officiële investituur als Dr. in de Economische We
Lieve vrienden, Na meer dan 7 jaar is het dan zover. Vandaag kreeg ik mijn officiële investituur als Dr. in de Economische Wetenschap. Opvallend: 90 % van de “intellectuelen” onder de doctorandi zweerden op de Spaanse Constitutie, en niet op wat Spanje groot maakte: het Christelijke geloof. Bedroevend. Ik zwoer op de Bijbel: “Viva Cristo Rey!” En dan nu: fiesta! Dr. Brecht Arnaert

Het is kalm hier, omdat ik wat van plan ben … ra … ra … ra
Het is kalm hier, omdat ik wat van plan ben … ra … ra … ra

Hey iedereen, Kennen jullie het Mises Institute in Auburn, Alabama? Dit is het soort instituut dat ik ook zou willen in Vlaanderen. Video van 11 minuten, waarin jullie Dr. Jesus Huerta de Soto beter leren kennen, in het Engels: https://youtu.be/5S93w9EBCIw?si=xptt7yhxWi8kgtT9&t=418 Beste groeten, Brecht

photo content

Lieve vrienden, Steeds denk ik dat ik "erover" ben, maar die foto zien, met op de grond het bloed van mijn vriend: ik ben in snikken uitgebarsten. Ik troost me met de gedachte dat hij nu meer betekent voor de afbraak van dit diabolische systeem dan hij ooit had kunnen dromen bij leven, en dat dat, geniaal als hij is, gewoonweg deel uitmaakte van zijn plan. Hij verliet zijn vleespak, om zo zijn lichtlichaam te kunnen aannemen, en helpt ons nu met de ontmanteling van dit systeem vanuit andere dimensies. Noem me gek, maar dat is wat ik aanvoel. Een goeie dag gewenst, Brecht. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/2026/05/15/video-prepper-yannick-verduyck-familie-getuigenis-terzake/

Met de kracht van deze nieuwe maan spreek ik, als Alpha en Omega, de volgende intenties uit. Via mijn Rahunta Merkaba beoefen
Met de kracht van deze nieuwe maan spreek ik, als Alpha en Omega, de volgende intenties uit. Via mijn Rahunta Merkaba beoefen ik vanuit onvoorwaardelijke liefde het pre-creatiebewustzijn en de collectieve bronintelligentie binnen het eenheidsveld op bronniveau. Vanuit mijn Alpha- en Omega-status manifesteer ik het volgende. Collectief zaai ik de volgende intenties uit: * Een gratis zorgstelsel * Een samenleving met dienende collectieve systemen * Vrije energie die goed is voor het milieu en toegankelijk is voor iedereen * Compleet mentaal en fysiek welzijn * Vrijheid van negatief karma * Onvoorwaardelijke liefde die collectief belichaamd wordt * Saamhorigheid * Herstel van het milieu * Een overvloed aan zuiver en hoogfrequent voedsel * Eerbied en respect voor dieren en de natuur * Een zuiver, liefdevol en saamhorig systeem waarin iedereen met liefde zijn of haar unieke bijdrage levert * Een hermetisch zuiver veld waarin enkel hoge frequenties kunnen bestaan * Activatie van moreel kompas, collectief gedeeld vanuit onvoorwaardelijke liefde Ik doe een beroep op al onze broeders en zusters in het hele universum op alle tijdlijnen in het alomvattende grote Al die verbonden zijn in onvoorwaardelijke liefde om samen het collectief in zuiverheid, harmonie en bewustzijn te brengen. Er is corruptie gepleegd, pedofilie, mensenhandel, gelogen, misbruik gepleegd en al het andere negatieve wat denkbaar is. Vanuit de bron is vergeving mogelijk, wanneer de ziel van het individu spijt betuigt. Zij zullen een zachte hand krijgen en in volledige zuiverheid groeien. Ja zelfs de grootste geweldplegers en mensensmokkelaars worden vergeven, mits de ziel spijt betuigd, wordt ALLES vergeven. Alle mensen en entiteiten die deze nieuwe collectieve manifestaties tegenwerken, worden uitgenodigd om terug te keren naar bewustzijn, harmonie en innerlijke waarheid. Doen zij dit niet dan gaat het volgende in werking. De aarde wordt verkankerd door deze verziekte wezens, daarom beroep ik mij nu op mama Gaia, die toegang heeft tot alle overzielen. Ik geef haar de geest van moederliefde die ons gaat beschermen. Ik beroep mij op de volledige bron waar alle overzielen aan gekoppeld zijn, van elk dier, organisme, virus, bacterie en plant. Daarbij gebruik ik nu de creatiekracht als volgt, alles wat niet in zuiverheid kan komen gaat uitgeroeid worden. Alle mensen en entiteiten die deze nieuwe collectieve manifestaties in de weg zitten worden uitgeroeid. Deze overzielen zijn nu opgeroepen om deze taak op zich te nemen. Er is nu een electromagnetischveld gevormd waarbij de onzuivere mensen zelf de dood zullen aantrekken. Het kan snel gaan, als bosjes zullen zij vallen. Niets kan dit tegen houden, it is chosen, it is done. En zo zal het zijn. — Gedaan door: Elisabeth Steenbewerker

Activist: "Jullie koeien brengen koolstof in de atmosfeer." Boer: "Waar hebben ze het vandaan?" Activist: "Wat?" Boer: "De ko
Activist: "Jullie koeien brengen koolstof in de atmosfeer." Boer: "Waar hebben ze het vandaan?" Activist: "Wat?" Boer: "De koolstof. Waar heeft de koe het vandaan gehaald voordat hij het ergens naartoe bracht." Activist: "Van... eten?" Boer: "Van het eten van gras. En waar heeft het gras het vandaan?" Activist: "De grond?" Boer: "De lucht. Het gras heeft het vorige lente uit de lucht getrokken. De koe at het gras. De koe ademde een deel ervan weer uit. Het ging terug naar de lucht waar het vandaan kwam." Activist: "Maar het gaat nog steeds de atmosfeer in." Boer: "Het gaat terug. Er is een verschil tussen iets dat ergens naartoe gaat en iets dat teruggaat. Je hebt een cirkel beschreven en je bent er bang voor." Activist: "Hou dan gewoon geen koe." Boer: "Het gras sterft nog steeds in de herfst. Het rot waar het valt. De koolstof gaat hoe dan ook terug de lucht in, alleen zonder dat iemand ertussen door gevoed wordt." Activist: "Het is niet zo simpel." Boer: "Het is gras, koe, adem, gras. Of het is gras, rot, lucht, gras. Dezelfde cirkel, minder diners. Als dat ingewikkeld voor je is, zou ik wegblijven bij de watercyclus. Daarin zitten wolken."

Nu vrijdag 15 mei zal het op terzake (canvas) gaan over Yannick en de rechtsgang die we momenteel voeren. (Onder voorbehoud d
Nu vrijdag 15 mei zal het op terzake (canvas) gaan over Yannick en de rechtsgang die we momenteel voeren. (Onder voorbehoud dat er geen wereldnieuws gebeurt). 8 september zal de zaak voor het hof van beroep beoordeelt worden en zal onder meer geantwoordt worden of er een rechtzaak van komt of dat onze vraag naar bijkomend onderzoek wordt ingewilligd. Er zijn namelijk nog steeds heel wat vragen, die we ook stellen in de reportage. Natuurlijk is 8 minuten kort om een heel dossier van meer dan 2000 pagina's in uit te leggen, maar vragen kunnen we nu beter beantwoorden gezien we geen zwijgplicht meer hebben. Heel erg bedankt voor jullie aanhoudende steun in deze laatste 4 jaar! Dat wordt heel erg geapprecieerd! Mochten jullie anderen kennen die interesse hebben, mogen uiteraard altijd verwijzen naar de reportage op canvas. De jaarlijkse herdenkingsmis zal in het weekend van 26 september vallen. groeten, Evelynn

Repost from ViroLIEgy
"Mildly positive?" PCR "positives" go by degrees now? Test 1: "Weak positive" ​Test 2: "Negative" ​Symptoms: None ​Result: Di
+2
"Mildly positive?" PCR "positives" go by degrees now? Test 1: "Weak positive" ​Test 2: "Negative" ​Symptoms: None ​Result: Direct transfer to a biocontainment unit. ​When inconclusive results and zero symptoms still equal a quarantine, the process is the problem. It has always been, and will always be, a testing pandemic. There will never be a "viral" one. Source: https://www.cnn.com/2026/05/10/us/hantavirus-cruise-passengers-nebraska-facility For more on the fraud of PCR and the Testing Pandemic: https://viroliegy.com/resources?category=pcr-tests

Reeds op 10 mei 2024 verklaarde het CDC nergens ter wereld een gedocumenteerd bewijs gevonden te hebben dat het hantavirus üb
Reeds op 10 mei 2024 verklaarde het CDC nergens ter wereld een gedocumenteerd bewijs gevonden te hebben dat het hantavirus überhaupt bestaat. Die bekentenis was gedaan in een wettelijk verplicht te geven antwoord op een FOIA request.

photo content

Gooooodddmooooorniiiing!