ch
Feedback
@machinelearningnet

@machinelearningnet

前往频道在 Telegram

Machine Learning Applications in Finance

显示更多
3 291
订阅者
无数据24 小时
+37
+1030
帖子存档
🔸سری وبینارهای رایگان سیگموئید قسمت دوم از فصل دوم ✅ Meta learning in forcasting با پیاده سازی پکیج metaTs برای اولین بار 🎙
🔸سری وبینارهای رایگان سیگموئید قسمت دوم از فصل دوم ✅ Meta learning in forcasting با پیاده سازی پکیج metaTs برای اولین بار 🎙مهمانان این قسمت: دکتر ساسان براک (استادیار دانشگاه ساوتهمپتون) امیر عباس اسدی (محقق مستقل هوش مصنوعی) 📅 تاریخ برگزاری : ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ 🕑 زمان برگزاری : ۲۰:۰۰ 💰 کاملا رایگان 🔴 ثبت نام از طریق لینک زیر: https://eseminar.tv/wb70182 Machine learning in Business and finance Channel : @machinelearningnet کانال سیگموئید: @sigmoyd

سلام دوستان. برای یک استارت آپ داخلی نیاز به یک نیرو UI/UX لازم داریم، متقاضی باید شرایط زیر رو داشته باشه: مسلط به اصول UI و UX و مراحل طراحی آشنا با روندها، تکنیک ها و تکنولوژی های روز در حوزه UX & UI سابقه طراحی UX یک محصول، از آغاز تا پایان آشنایی با اصول کاربردپذیری (Usability) و دسترسی پذیری (Accessibility) مسلط به نرم افزار‌های Adobe XD تسلط کامل بر Guideline ها و استاندارد های طراحی Web مسلط به طراحی Responsive تجربه استفاده از Material Design ، Bootstrap یا سیستم طراحی مشابه آشنایی با انواع نمایش نموداری داده ها chart.js تسلط کامل به JavaScript , CSS3 , HTML5 آشنا با اصول گرافیک دیزاین، طراحی بصری، اصول چیدمان، مبانی رنگ و تایپوگرافی در صورت علاقه و داشتن معیارهای بالا، به این ID پیام بدین @aminkhani_ai موفق باشین،

Inflation hedge ?! #Crypto #blood😅
Inflation hedge ?! #Crypto #blood😅

یکی از بهترین و پیشرفته ترین موسسات دنیا در زمینه پیشبینی ، شرکت اوبر هست، اصولا همیشه ریسرچرهاش هم نتایج درخشانی در مسابقات پیشبینی کسب میکنن، یک بلاگ داره که کارهای پیشبینی شون رو اونجا میزارن، این یکی از جدیدترین کاراشون هست که خیلی برام جالب بود، حتما هم این کار و هم بلاگ اینارو اگه علاقمند فورکاستینگ هستین مرور کنید. https://eng.uber.com/deepeta-how-uber-predicts-arrival-times/

نکته نهایی دیگه ای هم بگم. لطفا این چیزی که اینجا نوشتم رو شخصی ندونید. این رفتارها میتونه کل سیستم رو سمی و به گند بکشه. فکر کن همکارهای ما چی فکر میکنن. رزومه من برای همه مشخصه. اما با دریافت همچین ایمیلی اولین اتفاقی که میوفته اینکه دیگه European journal of finance بدون شک مقاله از طرف ایرانی هارو اکسپت نمیکنه. چون ادیتور این رفتار رو دیده دیگه سرش درد نمیکنه بازم اینجوری بشه. دپارتمان فاینانس ما مطمئنا دیگه به هیچ ایرانی فاند نمیده، چون هد دپارتمان رو ایشون toxic کرده نسبت به ایرانی ها. من سال پیش دونفر ایرانی رو بهشون معرفی کردم و تا مصاحبه پیش رفت. امسال بدون شک هیچ ایرانی رو قبول نمیکنن، این کارها تبعات داره. یه احمقی یه سنگی میندازه، تبعات زیادی برای جامعه ایران داره. منم اگه از این استاد شکایت میکردم، باز جامعه ایرانی بفنا میرفت. شکایت نکردم ذره آبرویی که داریم حفظ بشه، واسه همین فکر نکنید من اینجا دعوای خودم رو دارم میکنم، این داستانی هست که بدونید چطوری اعتماد دیگران رو خودمون خراب میکنیم.

این ایمیلی هست که شروع کرده به استادها فرستادن. واقعا جای تاسف هست که داره میگه هر کاری که با من میکنن بدونید که حق کسی خورده
این ایمیلی هست که شروع کرده به استادها فرستادن. واقعا جای تاسف هست که داره میگه هر کاری که با من میکنن بدونید که حق کسی خورده شده. هر کسی فکر میکنه یه دونه من مقاله دارم که اسم اون فرد باید توش باشه و من حذف کردم بیاد بگه. مت کلا از اکادمیا خدافظی میکنم. من جالبه هیچ مقاله ای رو بدون اینکه خودم ایده اش رو به طرف داده باشه کار نمیکنم، مگه میشه تو دهن رو باز کنی به این و اون دروغ بنویسی و بعدش افتخار کنی که ساسان براک رو زدی زمین!

photo content

photo content

در همین زمان این شارلاتان اسدی به ادیتور ایمیل زد، گفت این کار فقط مال منه ، این همه آدم که اینهمه کار کردن هیچ حقی ندارن و کل این یکسال که ما اینهمه داوری جواب دادیم کل مقاله عوض شده به ظن ایشون مهم نبوده! در ادامه به ادیتور گفته ساسان براک از ایرانی ها سوء استفاده میکنه، و کل مقالاتش هر چی با ایرانی ها بوده مجبور کرده اونارو اسم اش رو بزنن، کلا علم نداره، توی کار تجارت مقاله هست و ... ای جماعت ، هر کسی با من مقاله که کار کرده که چاپ شده، من اسم اش رو نزدم، حقش رو خوردم، چیزی کار کسی بوده من به نام خودم زدم. هر چیزی اگه بوده. زیر این کامنت لطفا بگه، اگه نبوده، من باید از این شارلاتان شکایت کنم، شما هم شاهدم باشین، آقا اینجوری نیست که من عمرم رو بزارم اینجا که شما یاد بگیرین، یه قرون نه سودی میکنم، نه ذره ای چشم داشت دارم، بعدش یه جا** بیاد آبروی مارو ببره و عین خیالش نباشه من خیلی آدم کلاشی بودم، همین استادت دو تا مقاله مارو زد به نام خودش، جلوی اون وایمیستادم، من به این شارلاتان میخواست بره اروپا ارشد بخونه، چندین ریکام دادم، ساعت ها بابت دانشگاه و دکترا و ارشد و کار کردن با استادها مشاوره بهش دادم. اون داور در کل بعد از ایمیل این اقا مقاله رو سریعا ریجکت کرد و کلا مقاله مختومه شد، حالا این آدم شروع کرده به نوشتن به همکارهای من که ساسان براک از ایرانی ها سوء استفاده میکنه و بهشون زور میگه و .... انسان کثافت، من اگه دنبال مقاله و این مزخرفات بودم، بجای صرف کردن وقتم اینجا و ورک شاپ گذاشتن برای شما، و پرزنت کتاب ،و ۴ سال تلف کردن عمرم اینجا، و جواب دادن به تو احمق، میشستم فرت فرت مقاله می‌نوشتم! من الان البته خیلی وقته دنبال شرکت و اینام، مقاله اصلا برام اهمیت نداره، چرا باید کسی که کار کرده ازش سو استفاده کنم، طرف التماس میکنه بیا اسمت رو بزنیم توی مقاله ، من نخواستم. چرا باید اینهمه تو عوضی باید کثافت باشی که اینجوری بخوای یکی که کل عمرش رو گذاشته برای جامعه ایرانی ها خدمت کنه رو خراب کنی. از این هفته کتاب خوانی اینا دیگه نخواهیم داشت، تا این فرد به ... خوردن جلوی جمع نیوفته، من ترجیح میدم هیچ کاری با دانشجویان ایرانی دیگه نداشته باشم. نتیجه یک استاد کلاش، یه شاگرد کلاش مثل این میشه ، اطلاعاتش رو میدم، هر جور دوست دارین باهاش ارتباط بگیرین

دوستان یک ماجرای واقعی رو براتون باید شرح کنم که واقعا کل اینهمه سال که من توی آکادمیا برای بچه های ایران زحمت کشیدم، همه رو بهم ثابت کرد که به اشتباه بوده. ماجرا از اینجا شروع شد که استادیار دانشگاه تربیت مدرس به اسم آقای مهدی ذوالفقاری ، دو تا از مقالاتی که باهم کار میکردیم رو یهو سابمیت میکنن، و اکسپت میگیرن، بدون اینکه اصلا به من خبر بدن، بدون اسم من چاپ میکنن، بعدش من خبردار شدم، ایشون کلی گریه و زاری و کلی مسیج که آقا من اشتباه کردم ، بدبختم، خانواده دارم، منو از کار بیکار میکنن و فلان، ول کن شکایت نکن، همه مدارک لازم برای اثبات اینکه مقالات کاملا با نظارت من نوشته شده، ورژن های اولیه، کامنت های من روی مقاله، تغییراتی که اعمال کردم همه دونه دونه وجود داره این لینک مقاله اول که لامصب هنوز کار نهایی نشده بود! یهو بعد از ورژنی که به این فرد فرستادم، دیدم وا! گوگل ریکام داده بود که مقاله ای شبیه کارهات چاپ شده. بد نیست نگاه کنی، اومدم دیدم ورژن ماقبل نهایی فرستاده شده و چاپ شده ! مقاله دوم هم انگار برای شاگردشون ( به نام صمد غلامی که در گروه هم با این ID هست @gami_saman ) بوده که دوباره همین اتقاق افتاد، به من گفت بجای اون مقاله، یکی دیگه رو بخدا باهم کار میکنیم، این دومی رو فرستاد، من دوباره شروع کردم به کامنت و اصلاح این مقاله دوم. دوباره بعد از اعمال اونا، بدون اینکه با من هماهنگ کنن مقاله فرستاده شد و چاپ شد. بازم ورژن های مقاله رو دارم و همه چی موجوده. حتی من کامنت های این استاد که چقدر به خودش فحش داد که من بیچاره ام و فلان و تورو خدا شکایت نکن و اینا رو هم دارم، در این وسط، در حین از مقاله دوم که بعدا به نام خودش دوباره چاپ شد، ایشون گفتن دوتا دانشجو هم دارن که این دوتا علاقه به مقاله نوشتن هستن اما تجربه ندارن. با اینا کار کن و فلان و اگه مقاله ای در اومد دیگه من از خجالت تو در بیام . دو تا دانشجوش یکی همین صمد غلامی بود. و دومی یه شارلاتان بدتر از خودش بنام مهراد اسدی ( مشخصاتش رو فرستادم) من یکسال وقت گذاشتم این دو نفر یه مقاله نوشتن، موضوع هم خیلی ژورنال پسند نبود، اما اونقدر ما باهم جلسه داشتیم تا اینکه همه چی بلاخره رسید به سابمیت. مقاله رو یکی دوجا فرستادیم ریجکت شد، تا اینکه special issue یک ژورنالی من دوتا از همکارهام داور بودن، گفتن مقاله کریپتو داری بفرست، من این مقاله رو به عنوان نویسنده اول و این دو نفر رو هم نفر دوم و سوم زدم و یک استادی هم از دانشگاه ساوتهمتون رو فقط برای اینکه اعتبار کار بره بالا گذاشتیم نویسنده مسئول و فرستادیم. دور اول داوری گرفت، همه هم راضی که مقاله داوری گرفته و این دو نفر شروع کردن به کار نکردن. به من یک جوابیه فرستادن که کلش رو ۱۰۰ ٪ از اول نوشتم. برای داوری مقاله ۲۶ صفحه جوابیه نوشتم. همش هست، چیزی که این دو نفر فرستاده بودن هم هست، کاری که من نوشتم هم هست، ۹۰ درصد چیزی که فرستادن رو عوض کردم چون اشتباه بود، مجبور شدم کلی دعوا کنم باهاشون و بیخیال اینا بشم و در کل جوابیه رو از اول درست بنویسم. مقاله رو سابمیت کردیم ( با همون ترتیب ۴ نفری و بدون هیچ تغییری ) دوباره یک ریوایز بشدت سنگین دیگه از داوران گرفتیم، مجله بسیار مجله گیری هست. بهشون گفتم بیا کار کنیم، صمد دقیقا گفت من نیستم، اسم منو هم نزن (مسیج اش رو هم میفرستم بهتون) این شارلاتان، مهراد اسدی، گفت من دیگه جوابیه اینا نمینویسم. خودت جواب بده و من حقم اصلا خیلی بیشتره. متوجه نشدم کسی که ورژن اول نفر دوم بود و بعد دو دور جوابیه داوری کاری نکرد ، چرا یهو فکر کرد حقش بیشتره !!!!. من دوباره با یکی از بچه های اینجا بالای ۲۰ صفحه جوابیه نوشتیم، یک کلمه این دو نفر نمیدونن چی اصلا نوشتیم چی سابمیت شده ، چون تقریبا ۷۰ درصد مقاله کلا عوض شد، مطالب اون ورژن اول رو انداختیم توی اپندیکس و اینبار ۵ نفری سابمیت کردیم. چون این آقای صمد غلامی گفته بودن نه من کاری دیگه میخوام بکنم و نه اسمم تو لیست باشه، مقاله رو بجای اسم آقای صمد غلامی، اون فردی که از ساوتهمتون کمک کرد برای ریورژن دوم ، اسم اون رو جایگزین کردیم و فرستادیم، ادیتور مقاله به من ایمیل زد که چرا صمد حذف شده. منم گفتم که خودش گفته علاقه ای نداره، و متن چت رو به ادیتور فرستادم ( توی چت صمد، من انگلیسی نوشته بودم جواب صمد فارسی بود اما اونا گفتن اوکیه، مترجم داریم) در این حین من به جفتشون ( صمد و شارلاتان اسدی) ایمیل زدم که آقا تاییده بدین اگه نمی‌خواین در راند های بعدی داوری دوباره باشین، باید بگین، نمیشه مثل راند قبل هیچ کاری نکنید و من اسمتون رو بزنم، اگه اینجوریه من جفتتون رو حذف میکنم.

🔸سری وبینارهای رایگان سیگموئید قسمت دوم از فصل دوم ✅ Meta learning in forcasting با پیاده سازی پکیج metaTs برای اولین بار 🎙
🔸سری وبینارهای رایگان سیگموئید قسمت دوم از فصل دوم ✅ Meta learning in forcasting با پیاده سازی پکیج metaTs برای اولین بار 🎙مهمانان این قسمت: دکتر ساسان براک (استادیار دانشگاه ساوتهمپتون) امیر عباس اسدی (محقق مستقل هوش مصنوعی) 📅 تاریخ برگزاری : ۹ تیر ماه ۱۴۰۱ 🕑 زمان برگزاری : ۲۰:۰۰ 💰 کاملا رایگان 🔴 ثبت نام از طریق لینک زیر: https://eseminar.tv/wb70182 Machine learning in Business and finance Channel : @machinelearningnet کانال سیگموئید: @sigmoyd

🍀🍀🍀🍀 پرزنت فصل ۱۷ اولین جلسه از سه گانه دیپ لرنیگ بود که به توضیح پایه ای از مدلهای دیپ لرنینگ اختصاص داشت. در مورد پکیج
🍀🍀🍀🍀 پرزنت فصل ۱۷ اولین جلسه از سه گانه دیپ لرنیگ بود که به توضیح پایه ای از مدلهای دیپ لرنینگ اختصاص داشت. در مورد پکیج های مختلف این حوزه در پایتون بحث شد و یک مدل NN بدون هیچ پکیجی از بیس پیاده سازی شد Chapter 17: Deep Learning for Trading لینک یوتیوب و آپارات جهت دسترسی به جلسه ضبط شده برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید. Ml4trading.ir لطفا دوستانتان را دعوت کنید...

سلام دوستان. پرزنت تا ۱۰ دقیقه دیگه شروع میشه. جلسه امروز روی کدینگ مدلهای دیپ و استفاده از اونها برای ترید خواهد بود،

🍀🍀🍀🍀 پرزنت فصل ۱۷ به استفاده ار مدلهای دیپ لرنینگ در ترید خواهد پرداخت 🌺🌺 زمان: دوشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۰ Time: 6th June
🍀🍀🍀🍀 پرزنت فصل ۱۷ به استفاده ار مدلهای دیپ لرنینگ در ترید خواهد پرداخت 🌺🌺 زمان: دوشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۲۰ Time: 6th June 2022 Topic: Deep Learning for Trading لینک ورود زوم Meeting ID: 899 2864 0090 لطفا با پسورد ۱۲۳۴۵ وارد شوید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید. Ml4trading.ir لینک گروه: https://t.me/machinelearningnet لینک کانال : https://t.me/machinelearningnet2 ‎‌‏ ———————————————————— لطفا دوستانتان را دعوت کنید...

🍀🍀🍀🍀 آخرین پرزنت از سه گانه NLP در مورد مدلهای word2vec و ترانسفورمرها در فاینانس بحث شد 🌺🌺 در آخر جلسه هم یک نمونه از
🍀🍀🍀🍀 آخرین پرزنت از سه گانه NLP در مورد مدلهای word2vec و ترانسفورمرها در فاینانس بحث شد 🌺🌺 در آخر جلسه هم یک نمونه از تحلیل های کلان اقتصادی رو من مرور کردم، فیلم ضبط شده جلسه در یوتیوب و آپارات بارگذاری گردید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید. Ml4trading.ir لینک گروه و لینک کانال گروه @machinelearningnet2 @machinelearningnet ——————————————————— هفته دیگه وارد مباحث مدلهای دیپ لرنینگ در فاینانس خواهیم شد🌺

سلام دوستان، جلسه ساعت ۸ شروع میشه، 🌺

🍀🍀🍀🍀 آخرین پرزنت از سه گانه NLP در مورد word embedding در فاینانس خواهد بود، و از هفته دیگه وارد دیپ لرنینگ میشیم 🌺🌺 زم
🍀🍀🍀🍀 آخرین پرزنت از سه گانه NLP در مورد word embedding در فاینانس خواهد بود، و از هفته دیگه وارد دیپ لرنینگ میشیم 🌺🌺 زمان: دوشنبه ساعت ۲۰ Time: 30th May 2022 Topic: Word Embeddings for Earnings calls لینک ورود به زوم Meeting ID: 899 2864 0090 لطفا با پسورد ۱۲۳۴۵ وارد شوید. احتمالا برای ورود به نرم افزار زوم، نیاز به فیلترشکن خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید. Ml4trading.ir لینک گروه و لینک کانال گروه @machinelearningnet2 @machinelearningnet ——————————————————— لطفا دوستانتان را دعوت کنید...

داستان ما 😉
داستان ما 😉

در دومین ارائه از سه گانه کتاب برای حوزه NLP در فاینانس به مباحث Topic Modeling و LDA پرداخته شد، این پرزنت بسیار منسجم و مفی
در دومین ارائه از سه گانه کتاب برای حوزه NLP در فاینانس به مباحث Topic Modeling و LDA پرداخته شد، این پرزنت بسیار منسجم و مفید بود🌺🙏 🍀🍀🍀🍀 Chapter 15: Topic Modelling, Summarizing Financial News لینک یوتیوب و آپارات جهت دسترسی به فیلم ضبط شده جلسه برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید. Ml4trading.ir لطفا مارا به دوستانتان معرفی کنید...