ch
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

前往频道在 Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

显示更多

📈 Telegram 频道 Linuxor ? 的分析概览

频道 Linuxor ? (@linuxor) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 25 861 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 5 256,并在 伊朗 地区排名第 13 133

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 25 861 名订阅者。

根据 21 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 885,过去 24 小时变化为 23,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 37.50%。内容发布后 24 小时内通常能获得 23.71% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 9 690 次浏览,首日通常累积 6 128 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 3
  • 主题关注点: 内容集中在 مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。

25 861
订阅者
+2324 小时
+1247
+88530
帖子存档
Linuxor ?
25 867
Repost from N/a
📢 یه فرصت واقعی برای ارتقاء شغلی در امنیت سایبری این روزها شرکت‌ها دنبال کارشناس امنیتی ‌ای هستن که زبان استانداردها رو بلد باشه ؛ نه فقط کسی که چند تا ابزار بلده کار کنه. می‌خوای نفر بعدی که اپلای می‌کنه تو باشی؟ 🎯 دوره جامع CIS Controls v8.1 دقیقاً همون چیزیه که می‌تونه برگ برنده‌ت توی مصاحبه باشه. یاد می‌گیری چطور امنیت سازمانی رو سیستماتیک، مفهومی و بر اساس استاندارد جهانی طراحی و پیاده‌سازی کنی ، چیزی که توی رزومه خیلی‌ها خالیه! 💥 فقط برای ۵ نفر ظرفیت باز کردیم و برای همین دوره یه کد تخفیف ویژه گذاشتیم (به ارزش 5 میلیون ریال) : CIS5 اگر دنبال یه جهش واقعی تو مسیر حرفه‌ای امنیت سایبری هستی، 📌 همین الان وقتشه. لینک ثبت‌نام دوره جامع CIS Controls v8.1 اگه سوالی هم داشتی همه رو پاسخ میدیم : @iftnetso

Linuxor ?
25 867
خبر خوب برای ری‌اکت ری‌اکت رسما از زیر مجموعه شرکت Meta جدا شد و یه شرکت برای خودش تاسیس کرد این یعنی تمامی تصمیمات تحت اعضای
خبر خوب برای ری‌اکت ری‌اکت رسما از زیر مجموعه شرکت Meta جدا شد و یه شرکت برای خودش تاسیس کرد این یعنی تمامی تصمیمات تحت اعضای هئیت گرفته می‌شه و Meta هیچ دخالتی توشون نداره و تصمیمات فنی به صورت جمعی و مستقل گرفته می‌شه. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
شاید براتون سوال باشه این هکرا چطوری حمله MITM (هکر بین کاربر و سرور قرار می‌گیره و دیتا رو تغییر و شنود می‌کنه) چطوری انجام
شاید براتون سوال باشه این هکرا چطوری حمله MITM (هکر بین کاربر و سرور قرار می‌گیره و دیتا رو تغییر و شنود می‌کنه) چطوری انجام می‌شن؟ ابزار bettercap که یه فریم ورک هم محسوب می‌شه یه ابزار قدرتمند برای تست نفوذ، تحلیل شبکه و حملات man-in-the-middle هستش. این ابزار با زبان Go نوشته شده و به‌عنوان چاقوی سوئیسی برای شبکه‌های 802.11 (WiFi)، BLE، HID، CAN-bus و شبکه‌های IPv4 و IPv6 هستش و هکرا خیلی دوسش دارن. باهاش می‌شه ترافیک وب هم دستکاری کرد. یکی از پروژه های باحاله که بهتون کلی چیز از امنیت یاد می‌ده، مستندات و نحوه نصبش رو از اینجا بخونید : www.bettercap.org/project/introduction @Linuxor

Linuxor ?
25 867
رفیقم رزومش چاقه؛ رزومه رفیقش : @Linuxor
رفیقم رزومش چاقه؛ رزومه رفیقش : @Linuxor

Linuxor ?
25 867
اگر با داده‌های پرنویز سروکار داری مثلاً GPS، سنسورهای ربات، یا داده‌های مالی این طلاست: این پروژه یه کتاب تعاملی پایتونیه که قدم‌به‌قدم یاد می‌ده چطور با فیلتر کالمن (Kalman Filter) و سایر فیلترهای بیزی (Bayesian Filters) داده‌های پرخطا رو تصحیح و تخمین دقیق بسازی. فیلتر کالمن چیه؟ یه الگوریتم هوشمنده که داده‌های پرنویز (مثلاً موقعیت از GPS) رو با پیش‌بینی مدل ترکیب می‌کنه تا بهترین تخمین از وضعیت واقعی سیستم بده. github.com/rlabbe/Kalman-and-Bayesian-Filters-in-Python @Linuxor

Linuxor ?
25 867
Repost from ShadowLink
🚀 فیلترشکن | ShadowLink امن ، سریع ، بدون فیلتر. با یه کلیک از محدودیت عبور کن. سرورهای پایدار و تونل‌شده 🇩🇪 🇺🇸 🇫🇷 💻
🚀 فیلترشکن | ShadowLink امن ، سریع ، بدون فیلتر. با یه کلیک از محدودیت عبور کن. سرورهای پایدار و تونل‌شده 🇩🇪 🇺🇸 🇫🇷 💻 مناسب برای گیم، ترید و دولوپرها 💬 پشتیبانی ۲۴/۷ 📍 تست رایگان برای اعضای جدید 👉 @shdwlnk_net

Linuxor ?
25 867
پیش به سوی بد بختی یه سری مدل هم توی هوش مصنوعی وجود داره یه چیز (مثلا عکس) بد کیفیت رو بهش می‌دی با کیفیتش می‌کنه؛ این مدلا جدیدا خیلی پیشرفت کردن به طوری که دانشمندا به فکر این افتادن که الگو های مغزی حین خواب رو ذخیره کنن (نمیشه دقیقش رو ذخیره کرد ولی نویزیش رو می‌شه) بازسازی کنن تا بفهمن مغز دقیقاً داره چی تو خواب می‌بینه. یه سری تحقیقات هم گویا از دانشگاه کیوتو به موفقیت هایی رسیدن، این یعنی در آینده می‌تونید خوابتون رو به صورت ویدیو با دوستانتون بشینید ببینید و بخندید😂 @Linuxor

Linuxor ?
25 867
گوگل به توسعه دهنده های خوبش تا ماهی 600 هزار دلار می‌ده که گم‌شن برن خونشون استراحت کنن، چون اگه بیکارشون کنه رقبا استخدامشون می‌کنن. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
شاید Redox OS به گوشتون نخورده باشه ولی یه سیستم‌عامل متن‌بازه که از اول با Rust نوشته شده. یعنی خطاهای حافظه‌ای که توی لینوک
شاید Redox OS به گوشتون نخورده باشه ولی یه سیستم‌عامل متن‌بازه که از اول با Rust نوشته شده. یعنی خطاهای حافظه‌ای که توی لینوکس یا ویندوز ممکنه باعث کرش یا باگ بشه، اینجا خیلی کم اتفاق میفته. کرنلشم میکروکرنل هست، پس اجزای سیستم جدا و ایزوله کار می‌کنن و این باعث میشه امن‌تر و پایدارتر باشه. به‌علاوه کل سیستم طراحی مدرنی داره و برای کسایی که می‌خوان سیستم‌عامل بسازن یا بفهمن چطوری کار می‌کنه عالیه. حتی سیستم فایلش هم خودش ساخته شده و دیتا رو با امنیت و نظم نگه می‌داره. خلاصه اگه دنبال یه تجربه متفاوت از لینوکس هستین، Redox می‌تونه حسابی جذاب باشه. www.redox-os.org @Linuxor

Linuxor ?
25 867
دوستان درجریانید که با حقوق‌های 15 تا 20 میلیون تومانی که تو آگهی‌های استخدام می‌زنید، حتی پول شام و ناهار هم برای یک ماه درنمیاد؟ 20 میلیون رو تقسیم بر 30 کنی میشه حدودا روزی 650 هزار تومان! یعنی در واقع روزی 2 تا همبرگر! پیشنهاد می‌کنم از این به بعد خودتون رو سبک نکنید و به جای رقم حقوق نوشتن تو آگهی استخدام، بزنید تامین 2 وعده غذای گرم در روز! واقعا چرا انقدر بی‌انصاف شدید؟ مگه خودتون دستتون تو خرج نیست؟ @Linuxor ~ Hosein Salimi

Linuxor ?
25 867
همه ما توی خونه هامون کلی دستگاه داریم که افتادن گوشه خونه و هیچ‌کاری باهاشون نمی‌کنیم، اگه دستگاهی دارن که توش یه مرورگر دار
همه ما توی خونه هامون کلی دستگاه داریم که افتادن گوشه خونه و هیچ‌کاری باهاشون نمی‌کنیم، اگه دستگاهی دارن که توش یه مرورگر داره با این ابزار میتونید از مرورگرش استفاده کنید و خود دستگاه رو به عنوان مانیتور ثانویه استفاده کنید از بخش release ها می‌تونید نسخه ویندوز لینوکس و مکش رو دانلودش کنید: github.com/pavlobu/deskreen @Linuxor

Linuxor ?
25 867
Repost from N/a
سال ۱۳۹۸ بود، من بودم و سه تا از رفیقام همگی دانشجوی سال آخر شریف بودیم و آماده بودیم برای ادامه تحصیل بریم آمریکا.... ⬜️ قید همه چیو زدیم  و نرفتیم ، چسبیدیم به ساخت یه شرکت قوی تو زمینه‌ی سرمایه‌گذاری... و الان پر بازدید ترین کانال تلگرام ایرانیم، تو این سالها بیش از 17 هزار نفر از مشاوره های ما استفاده کردن و پیشرفت های زیادی تو زندگیشون داشتن، خیلی ها خونه خریدن، خیلی ها ۱۰۰ میلیون‌شون رو ۱ میلیارد کردن، خیلی ها تونستن به خانوادشون کمک کنن و چیزایی که میخواستن رو فراهم کردن... اسمش رو هم گذاشتیم 👈 شریف / Sharif خوشحال میشیم به جمع ما بیای♥️

Linuxor ?
25 867
شایان اون حقوقی که ایلان ماسک از دل استارلینک تو فضا در می‌آره و واست واریز می‌کنه حلالت باشه @Linuxor
شایان اون حقوقی که ایلان ماسک از دل استارلینک تو فضا در می‌آره و واست واریز می‌کنه حلالت باشه @Linuxor

Linuxor ?
25 867
اینو ببینید، با gum می تونید بدون تقریبا کد زدن با چند تا دستور، برای خودتون از این شورتکات ها بسازین، باهاش برنامه هم می‌شه ساخت ولی برای ساختن سریع شورتکات خیلی خوبه مثلا می‌تونید برای دستور git commit یه محیط تعاملی باهاش بسازین github.com/charmbracelet/gum اگه از دستورات زیاد استفاده می‌کنید باهاش می‌تونید برای خودتون دستورات رو شخصی سازی کنید. @Linuxor

Linuxor ?
25 867
ترجمه CSS به فارسی می‌شه "شیوه‌نامه‌های آبشاری" حالا چه ربطی داره؟ شما یه سری شیوه‌نامه می‌نویسید که مرورگر اونارو آبشاری اجرا می‌کنه آبشاری یعنی از بالا به پایین بهش نگاه می‌کنه و هرچی جدید تر باشه جایگزین قبلی می‌شه مثلا توی فایل CSS گفتین این متن قرمز باشه ولی توی inline گفتین آبی باشه. اول قرمزش می‌کنه بعد فورا آبی (شما آبی می‌بینیدش) @Linuxor

Linuxor ?
25 867

Linuxor ?
25 867
Repost from N/a
اگه دنبال پوزیشن‌های فول‌فاند هستی، حتما یه سر به این کانال بزن! معرفی پوزیشن‌های جدید فول فاند + آموزش نکات کلیدی اپلاى، انگيزه نامه، CV و ریکام و... 👇 https://t.me/+bJ8kIGQG4BBkODc0

Linuxor ?
25 867
این آموزش گولنگ هم کامیونیتی فارسی دارن درستش می‌کنن، خیلی خوبه قبلا خواستم معرفیش کنم کامل نبود الان خیلی کامل و خوب شده: bo
این آموزش گولنگ هم کامیونیتی فارسی دارن درستش می‌کنن، خیلی خوبه قبلا خواستم معرفیش کنم کامل نبود الان خیلی کامل و خوب شده: book.gofarsi.ir @Linuxor

Linuxor ?
25 867
چت جی پی تی توی کنفرانس جدیدش گفته داره محیطی درست میکنه که بشه با اپ ها صحبت کرد مثلا بگی دیجی کالا من فلان گوشی زیر فلان قیمت میخوام دیجی کالام دستورو ازت بگیره و برات اعمالش کنه! این یعنی تقریبا خداحافظ Ui و بازگشت به دوره کامند دادن (همون ترمینال قدیم ولی زبون فهم) @Linuxor

Linuxor ?
25 867
این یه کتابخونه پایتون هستش به اسم Gensim که برای پردازش زبان طبیعی (NLP) و مدل‌سازی موضوعات طراحی شده و به‌ویژه برای کار با
این یه کتابخونه پایتون هستش به اسم Gensim که برای پردازش زبان طبیعی (NLP) و مدل‌سازی موضوعات طراحی شده و به‌ویژه برای کار با مجموعه‌های دادهٔ بزرگ و انجام تحلیل‌های معنایی و آماری بر روی متن‌ها بهینه‌سازی شده و یادگیریش هم خیلی راحته این کد در واقع "معنی‌" کلمات را به شکل ریاضی یاد می‌گیره، و وقتی می‌پرسی: کلمه‌ شبیه کتاب چیه؟ مدل جواب می‌ده: مثلاً «خواندن»، «بخوانم» یا «مطالعه». (با یه عدد شباهتی) مستنداتش و آموزشش برای افراد مبتدی : radimrehurek.com/gensim/auto_examples/index.html#documentation @Linuxor