ch
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

前往频道在 Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

显示更多

📈 Telegram 频道 Linuxor ? 的分析概览

频道 Linuxor ? (@linuxor) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 25 843 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 5 257,并在 伊朗 地区排名第 13 141

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 25 843 名订阅者。

根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 890,过去 24 小时变化为 13,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 38.06%。内容发布后 24 小时内通常能获得 23.66% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 9 826 次浏览,首日通常累积 6 108 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 3
  • 主题关注点: 内容集中在 مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。

25 843
订阅者
+1324 小时
+1327
+89030
帖子存档
Linuxor ?
25 843
مانی قاسمی رئیس هیئت مدیره دیجی کالا گفت : همکارانم تیتر درستی زدند. به هیچ وجه نباید گزاره‌هایی مثل «قدم‌های‌ نخست رفع فیلترینگ» رو قبول کرد. واقعیت همین طرح ننگین اینترنت طبقاتی هست. @Linuxor

Linuxor ?
25 843
اینترنت طبقاتی در حال اجراست... یوتیوب برای چند دانشگاه رفع فیلتر شده است @Linuxor

Linuxor ?
25 843
من شیرینی هامو با شما تقسیم می‌کنم الان یه فکت تلخی به ذهنم رسید گفتم بیام با شما هم تلخیشو تقسیم کنم "دقت کردین این پولدار های دنیا با ورود به برنامه نویسی پولدار نشدن و با رها کردنش پولدار شدن؟" @Linuxor

Linuxor ?
25 843
می‌دونستین توی ++C هم می‌شه مدل های هوش مصنوعی از ماشین لرنینگ بگیر تا دیپ لرنینگ رو ران کرد؟ با DLIB می‌شه این کارو کرد حتی
می‌دونستین توی ++C هم می‌شه مدل های هوش مصنوعی از ماشین لرنینگ بگیر تا دیپ لرنینگ رو ران کرد؟ با DLIB می‌شه این کارو کرد حتی بینایی ماشین هم داره ولی دقت کنیددددددد که این کتابخونه یادگیریش خیلی سخت تر از موارد مشابه توی پایتونه، این کتابخونه خوبیش اینه که همه‌چی رو جمع کرده یه جا و دیگه راحتین : dlib.net @Linuxor

Linuxor ?
25 843
این استایل ها آشنا نیستن به نظرتون؟ آفرین درست حدس زدین استایل های گیتهابه، البته گیتهاب استایل هاشو اوپن سورس کرده و هر کسی
این استایل ها آشنا نیستن به نظرتون؟ آفرین درست حدس زدین استایل های گیتهابه، البته گیتهاب استایل هاشو اوپن سورس کرده و هر کسی می‌تونه توی وبسایتش استفاده کنه همچی داره دکمه،فرم،انیمیشن، صفحه بندی و... کافیه برید اینجا و روی چیزی که می‌خواید کلیک کنید و کدش رو کپی کنید: primer.style/css @Linuxor

Linuxor ?
25 843
میدونستین مدل معروف هفت لایه شبکه رو می‌شه با یه جمله حفظش کرد؟ Please Do Not Throw Sausage Pizza Away @Linuxor
میدونستین مدل معروف هفت لایه شبکه رو می‌شه با یه جمله حفظش کرد؟ Please Do Not Throw Sausage Pizza Away @Linuxor

Linuxor ?
25 843
Repost from N/a
اگه برای دسترسی به ChatGPT، Claude یا سایر ابزارهای هوش مصنوعی با محدودیت یا تحریم مواجهی، این VPN دقیقاً برای تو ساخته شده.
اگه برای دسترسی به ChatGPT، Claude یا سایر ابزارهای هوش مصنوعی با محدودیت یا تحریم مواجهی، این VPN دقیقاً برای تو ساخته شده. 🚀 سرورهای اختصاصی برای برنامه‌نویس‌ها و کاربران AI 🌍 آی‌پی ثابت در اروپا ⚡️ پینگ پایین و سرعت واقعی (نه فقط توی تست!) 📱 پشتیبانی از همه سیستم‌ها: Linux، Windows، macOS، Android، iOS تست رایگان ⬇️ [@LyraVPN]

Linuxor ?
25 843
می‌دونستین تنجین (Tengine) یه نسخه‌ی تقویت‌شده از Nginx هستش که شرکت علی‌بابا ساخته تا بتونه سایت‌ها و سرویس‌های خیلی شلوغ خو
می‌دونستین تنجین (Tengine) یه نسخه‌ی تقویت‌شده از Nginx هستش که شرکت علی‌بابا ساخته تا بتونه سایت‌ها و سرویس‌های خیلی شلوغ خودش رو بهتر مدیریت کنه! اگه بخوایم ساده تر بگیم، همون کاری که Nginx می‌کنه (یعنی پاسخ دادن سریع به درخواست‌های وب و پخش کردن بار بین چند تا سرور)، تنجین هم انجام می‌ده، فقط حرفه‌ای‌تر و با امکانات بیشتر؛ مثلاً بدون اینکه سرور رو خاموش کنی، می‌تونی تنظیماتش رو عوض کنی، از پروتکل‌های جدید مثل HTTP/3 استفاده کنی یا ترافیک کاربرا رو هوشمندتر بین چند تا سرور تقسیم کنی. برای نصبش باید کامپایلش کنید (توضیحات کامل ترو خودش داده که چه دستوراتی رو بزنید) : tengine.taobao.org @Linuxor

Linuxor ?
25 843
قالب Sage یه قالب آماده برای وردپرسه که واسه برنامه‌نویس‌ها و طراح‌هایی ساخته شده که می‌خوان قالب رو با ابزارهای مدرن بسازن،
قالب Sage یه قالب آماده برای وردپرسه که واسه برنامه‌نویس‌ها و طراح‌هایی ساخته شده که می‌خوان قالب رو با ابزارهای مدرن بسازن، نه با روش قدیمی وردپرس. توی Sage می‌تونی از تکنولوژی‌هایی مثل Blade (سیستم قالب لاراول)، Tailwind CSS برای طراحی، و Vite برای build و اجرای سریع استفاده کنی. یعنی به جای اینکه فایل‌های PHP و CSS رو دستی بسازی، یه ساختار حرفه‌ای و مرتب داری که کد زدن رو تمیزتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنه. برای شروع فقط کافیه وردپرس و Composer رو داشته باشی و مستنداتش رو از اینجا بخونی : roots.io/sage @Linuxor

Linuxor ?
25 843
قانون تسلر یه قانون جالب تو دنیای طراحی سیستم‌ها و نرم‌افزاره که می‌گه «مقداری از پیچیدگی همیشه باید یه جایی وجود داشته باشه»
قانون تسلر یه قانون جالب تو دنیای طراحی سیستم‌ها و نرم‌افزاره که می‌گه «مقداری از پیچیدگی همیشه باید یه جایی وجود داشته باشه». یعنی اگه یه نرم‌افزار یا سیستم خیلی ساده و کاربرپسند به نظر میاد، بدون شک یه نفر (معمولاً برنامه‌نویس یا طراحش!) اون پیچیدگی رو پشت صحنه به دوش می‌کشه. به عبارت دیگه، نمی‌شه پیچیدگی رو حذف کرد، فقط می‌تونیم تصمیم بگیریم که اون پیچیدگی رو بندازیم گردن کاربر یا سیستم. برای مثال، فرض کن یه برنامه‌ می‌سازی که کاربر فقط با یه دکمه بتونه عکسش رو ویرایش کنه. برای کاربر خیلی راحته، ولی توی پشت‌صحنه باید کلی الگوریتم و کد هوشمند بنویسی تا اون یه دکمه کار کنه. این دقیقاً همون چیزیه که قانون تسلر می‌گه: پیچیدگی از بین نمی‌ره، فقط جاش عوض می‌شه. پس وقتی داری یه رابط کاربری طراحی می‌کنی یا یه پروژه کدنویسی انجام می‌دی، باید تصمیم بگیری که کدوم بخش از پیچیدگی رو کاربر حس کنه و کدوم بخش رو خود سیستم مدیریت کنه. @Linuxor

Linuxor ?
25 843
Repost from N/a
همه می‌دونن فرانت‌اند قلب تپنده‌ی دنیای وبه 💻 جایی که هر رنگ، هر دکمه و هر حرکت، با فکر یه توسعه‌دهنده معنا پیدا می‌کنه. باز
همه می‌دونن فرانت‌اند قلب تپنده‌ی دنیای وبه 💻 جایی که هر رنگ، هر دکمه و هر حرکت، با فکر یه توسعه‌دهنده معنا پیدا می‌کنه. بازار کار پر از فرصت برای آدماییه که بلد باشن تجربه بسازن، نه فقط سایت. اگه دنبال مسیری هستی که هم خلاقیتت رو زنده کنه، هم آینده‌ت رو بسازه، بوت‌کمپ فرانت‌اند دانشکار همون‌جاست که باید باشی. 🍂 این پاییز شروع کن به ساختن آینده‌ای که دیده میشه: 🔗https://dnkr.ir/kqD3K

Linuxor ?
25 843
وقتی برنامه‌ت با سرویس‌های بیرونی مثل API یا microservice کار می‌کنه، تست کردنش بدون اینکه واقعی وصل بشه سخت و دردسرسازه. noc
وقتی برنامه‌ت با سرویس‌های بیرونی مثل API یا microservice کار می‌کنه، تست کردنش بدون اینکه واقعی وصل بشه سخت و دردسرسازه. nock یه کتابخونه Node.jsه که می‌ذاره این درخواست‌ها رو شبیه‌سازی کنیم و پاسخ دلخواهمون رو بدون رفتن به اینترنت بده. یعنی تست‌ها قابل پیش‌بینی و بدون هزینه برای API های پولی می‌شن. با nock می‌تونی انواع سناریوها رو امتحان کنی: جواب درست، خطا، timeout، یا حتی تاخیر چند ثانیه‌ای! باهاش می‌تونی همه چیز رو آزمایش کنی و مطمئن باشی برنامه‌ت با شرایط عجیب و غریب هم کار می‌کنه. مستنداتش کلا یه صفحس : github.com/nock/nock @Linuxor

Linuxor ?
25 843

Linuxor ?
25 843
یادگیری برنامه نویسی برای پولدار شدن @Linuxor
یادگیری برنامه نویسی برای پولدار شدن @Linuxor

Linuxor ?
25 843
لیستی از چیز های جالب بیگ دیتا، جمعه چکش کنید چون یه روز کاری از وقتتون رو می‌گیره ! github.com/oxnr/awesome-bigdata @Linuxor
لیستی از چیز های جالب بیگ دیتا، جمعه چکش کنید چون یه روز کاری از وقتتون رو می‌گیره ! github.com/oxnr/awesome-bigdata @Linuxor

Linuxor ?
25 843
Repost from N/a
هر خریدی کنی، همون مبلغ بر‌می‌گرده به حسابت! 🔥 یادگیری برنامه‌نویسی رو شروع کن! 🎁 هر دوره‌ای از کوئرا کالج بخری، همون مبلغ
هر خریدی کنی، همون مبلغ بر‌می‌گرده به حسابت! 🔥 یادگیری برنامه‌نویسی رو شروع کن! 🎁 هر دوره‌ای از کوئرا کالج بخری، همون مبلغ به حساب کوئراییت برمی‌گرده تا باهاش یه دوره دیگه بگیری! 💳 امکان پرداخت توی ۴ قسط هم داری! ⌛️ فقط یادت نره این اعتبار تا چهارشنبه ۱۴ آبان فعاله. 🔗 https://quera.org/r/gmebe

Linuxor ?
25 843
مایکروسافت هفته پیش پشتیبانی از ویندوز 10 رو پایان داد، این باعث شد فروش مک بوک 15% افزایش پیدا کنه (توجه : این خبر که همه جا منتشر شده؛ صحت نداره و یک نوع بازی روانی هستش که اپل ازش استفاده می‌کنه برای اینکه بگه همه دارن میخرن توهم بیا بخر، اپل خدای بازی های روانیه) @Linuxor

Linuxor ?
25 843
اگه راست بلدید axum هم یاد بگیرید، خیلی از شرکت های ایرانی جدیدا دارن می‌رن سمتش، سینتکسش شبیه به فریم ورک های رایج وب هستش و
اگه راست بلدید axum هم یاد بگیرید، خیلی از شرکت های ایرانی جدیدا دارن می‌رن سمتش، سینتکسش شبیه به فریم ورک های رایج وب هستش و گنگ نیست و هم مقیاس پذیری هم async خوبی هم داره البته هنوز ورژن یکش نیومده و پایدار نیست. docs.rs/axum/latest/axum @Linuxor

Linuxor ?
25 843
برای پردازش زبان ها NLTK یه لایبریه که توی پایتون خیلی استفاده می‌شه، می‌تونه متن رو به جملات یا کلمات بشکونه و یا کلمات پر ت
برای پردازش زبان ها NLTK یه لایبریه که توی پایتون خیلی استفاده می‌شه، می‌تونه متن رو به جملات یا کلمات بشکونه و یا کلمات پر تکرار رو حذف کنه (استاپ ورد ها)، نقش های دستوری کلمات رو می‌فهمه و کلی چیز دیگه... برای ساخت ابزار های دستوری که دستور می‌فهن و یا جستجوگر ها خیلی کاربردیه: www.nltk.org لیست مثال ها و کاربرد هاش : www.nltk.org/howto.html @Linuxor

Linuxor ?
25 843
🔥 این فرصت اصلاً از اونایی نیست که بشه ازش گذشت! مکتب‌خونه به مناسبت تولد ۱۴ سالگیش، ۵۰۰ تا از دوره‌های پرطرفدارش رو رایگان
🔥 این فرصت اصلاً از اونایی نیست که بشه ازش گذشت! مکتب‌خونه به مناسبت تولد ۱۴ سالگیش، ۵۰۰ تا از دوره‌های پرطرفدارش رو رایگان کرده. فقط یکی از اون‌ها، دوره جامع آموزش پایتون با تدریس جادیه — همون دوره‌ای که الان بالای یه میلیون تومنه! کنارش کلی آموزش خفن دیگه هم رایگان شده 👇 💻 برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی 🌐 طراحی سایت و ماشین لرنینگ 🧠 آموزش‌های کامپیوتر، زبان، فن بیان و مذاکره 🔐 هک و امنیت، شبکه، نرم‌افزارهای آفیس 🎨 هنر، گرافیک، سرمایه‌گذاری و ترید 🚀 فقط تا ۱۶ آبان فرصت داری از این فرصت استفاده کنی کافیه وارد صفحه‌ی دوره‌های رایگان مکتب‌خونه بشی، آموزش مورد نظرت رو انتخاب کنی و توی سبد خرید، کد تخفیف HBD رو بزنی تا دوره برات رایگان ثبت‌نام بشه. ⏰ فرصت رو از دست نده، لینک پایین رو بزن و شروع کن به یادگیری 👇: 🔗 https://mktb.me/z4x9/