درونگرای اجتماعی
前往频道在 Telegram
وطن عشق من، هموطن جان من. زنده باد آزادی، پاینده باد ایران. 💚🤍❤️ https://telegram.me/BChatsBot?start=sc-dbRNAn3WT2
显示更多930
订阅者
-124 小时
-147 天
-2330 天
帖子存档
عمریست میگویند آب را بر روی حسین بستند و خودشان جوان ایرانی را بر تیر آهنی بستند رو به آفتاب. خدانور لجعی رو فراموش نکنیم.
سلامم چطوریی؟
من ی گربه اندازه نخود برای واگذاری دارم اگر کسی رو از تهران یا کرج میشناسین که میتونه مامان خوبی واسش باشه لطفا بهم بگین.
اسمش تافی
تقریبا ۲ ماهشه
اندازه کف دست کاملا تو جیبی
دخترم هستتتت اکوری پکوریی
@ainickodan
اینم آیدیم
اگر چنلی دارید، میتونید این پیام رو فوروارد کنید چنلهاتون و هروقت خواستید ثبت سفارش کنید، تخفیف بگیرید.🧚🏻♀️
شاید یکسری از شما ندونید ولی من شاپ لوازم آرایشی بهداشتی دارم و خودم همه محصولات رو براتون تهیه میکنم. همه محصولات کاملا اورجینال هستند و خیالتون راحت باشه.
بعد از حدود ۶ ماه، دیروز دوباره فعالیت رو شروع کردم و دارم تخفیفات برندهای مختلف رو براتون میذارم.💕
https://t.me/teresaashop 🎀
حرف زدن باهاتون چسبید به جونم.
الان هم یکی از نمرههام اومد، ۱۷ گرفتم و خیلی خوشحال شدم.
مرسی ازتون که بودید.💕
دنبال برگشتن صمیمیتهای از دست رفته نباشید. اگر صمیمیت واقعی وجود داشت، طوری پیش نمیرفت که از دست برن.
دنبال پیدا کردن آدمهای جدید هم زیاد نباشید خصوصا برای پارتنر. نیاز نیست حتما شما دنبالش باشید، خودش یه روزی یه جایی میاد سراغتون.
تمرکزتون رو خودتون و کارهای خودتون باشه. پیشرفت کنید، به خودتون برسید، اون آدمها هم خودشون پیداشون میشه. قول میدم.💕
چشم، شما باشید زود زود میام.💕
خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون حرف بزنم، جو ارتباطیمون صمیمیتر شه و بیشتر از هر دری باهم حرف بزنیم.
من از اسلام بدم اومد. از جمهوری اسلامی متنفر شدم. از هرچیزی که به این دو تا مربوطه، نفرت دارم.
و نیاز دارم وجود خدا یا یک نیرویی رو باور داشته باشم.
و بنظرم همه چیز تقصیر خدا نیست. نظر شخصیه.💕
https://t.me/tesamiyy/12788
چی شد که به این باور رسیدی؟
این که این قدر ظلم شد مثلا به بچه هامون تو ۱۸ و ۱۹ دی باعث نمیشه از خدا بدت بیاد که چرا کمک نکرد؟
بستگی داره کی باشه.
من کلا ۴،۵ تا دوست صمیمی دارم که بیشتر با اونا حرف میزنم.
گاهی وقتها کمتر حرف میزنیم باتوجه به شرایط و زندگی شخصی هرکدوممون ولی خب برای بقیه روابط ترجیح میدم اگر دوری از سمت اونها بوده، من هم فاصله رو حفظ کنم.
اگه تو و یکی از دوستات چند ماه باهم اصلا حرف نزده باشین و یه مقدارم از هم فاصله گرفته باشین تو تلاش میکنی که اون صمیمیت و رابطه رو بر گردونی؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
