ch
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

前往频道在 Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

显示更多
192
订阅者
无数据24 小时
无数据7
-230
帖子存档
تنهایی خیلی بهتر از بودن با ادم هَوَله😅

بعدا خیلی دیره...😅💔

جنگ شد… و حسرت همه چیز به دلمون موند💔

NEW😍😍😍 @missinghalff

👀👀

تنهایی خیلی بهتر از بودن با ادم هَوَله😅

💚🤍❤️ @missinghalff

💚🤍❤️

‏سلامتی، ماهم خوبیم، همه باهم داریم بگا میریم.
‏سلامتی، ماهم خوبیم، همه باهم داریم بگا میریم.

- جنگ بشه از کشور میری؟ + نادرشاه: وقتی جنگل آتش میگیره، درختان فرار نمیکنند؛ حیوانات فرار میکنند ما اینجا ریشه در خاکیم...

میزووووووون😁😁 @missinghalff

NEW💣💣 @missinghalff

حاجی حالِ یه ایران بَده...💔💔💔

من بهت اجازه میدم انقدر ناراحتم کنی که برای حذف کردنت یک لحظه هم مکث نکنم...😉

تو زندگیتون هیچوقت بین دو تا گشنه قرار نگیرید! یکی گشنه‌ی پول و یکی گشنه‌ی جنس مخالف! این دو تا ذات ندارن، به وقتش خودشونم میفروشن☺️

تو زندگیتون هیچوقت بین دو تا گشنه قرار نگیرید! یکی گشنه‌ی پول و یکی گشنه‌ی جنس مخالف! این دو تا ذات ندارن، به وقتش خودشونم میفروشنن..!

تو زندگیتون هیچوقت بین دو تا گشنه قرار نگیرید! یکی گشنه‌ی پول و یکی گشنه‌ی جنس مخالف! این دو تا ذات ندارن، به وقتش خودشونم میفروشنن👌