ch
Feedback
- 𝘛𝘩𝘦 𝘋𝘪𝘔𝘪𝘵

- 𝘛𝘩𝘦 𝘋𝘪𝘔𝘪𝘵

前往频道在 Telegram
166
订阅者
-124 小时
-27
+1530

数据加载中...

吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+13
在0个频道中
五月 '26
+19
在0个频道中
Get PRO
四月 '260
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+2
在1个频道中
Get PRO
十二月 '25
+10
在1个频道中
Get PRO
十一月 '25
+12
在4个频道中
Get PRO
十月 '25
+61
在7个频道中
Get PRO
九月 '25
+91
在1个频道中
Get PRO
八月 '25
+7
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+16
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+13
在2个频道中
Get PRO
五月 '25
+23
在5个频道中
Get PRO
四月 '25
+15
在1个频道中
Get PRO
三月 '25
+18
在2个频道中
Get PRO
二月 '250
在1个频道中
Get PRO
一月 '250
在3个频道中
Get PRO
十二月 '24
+12
在0个频道中
Get PRO
十一月 '240
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+16
在2个频道中
Get PRO
九月 '240
在1个频道中
Get PRO
八月 '240
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+10
在0个频道中
Get PRO
六月 '240
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+55
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
24 六月0
23 六月0
22 六月0
21 六月0
20 六月0
19 六月0
18 六月0
17 六月0
16 六月0
15 六月+1
14 六月0
13 六月0
12 六月+1
11 六月0
10 六月+2
09 六月0
08 六月0
07 六月0
06 六月+1
05 六月+1
04 六月+2
03 六月+3
02 六月+2
01 六月0
频道帖子
برسونید دست یاری مادر ارزشمند ترین موجود دنیاس.

2
سلام دوستان عزیز 🌹 خداروشکر بعد از ماه‌ها شیمی‌درمانی، روند درمان مامانم امیدوارکننده بوده، اما پزشک تأکید کرده که برای ادام+1
سلام دوستان عزیز 🌹 خداروشکر بعد از ماه‌ها شیمی‌درمانی، روند درمان مامانم امیدوارکننده بوده، اما پزشک تأکید کرده که برای ادامه درمان باید از نمونه خارجی و قوی‌تر دارو استفاده کنیم و اینجوری روند مثبت تری روی بدن داره. متأسفانه هزینه این دارو خیلی بالاست و از توان ما خارج شده. راستش تا امروز هر کاری از دستمون برمی‌اومد انجام دادیم، اگر براتون مقدور بود، حتی کوچک‌ترین مبلغ هم می‌تونه کمک بزرگی باشه و باعث بشه درمان بدون وقفه ادامه پیدا کنه همچین مبلغی هم از طریق فروش بعضی از وسایل خونه بدست اومد و آگهی هایی که توی دیوار گذاشتیم ولی مبلغ به حد خرید داروها نرسید.(اگر میشه برای ادمینای چنلای دیگه و یا حتی توی دیلی خودتون قرارش بدید بازم کمک میکنه)🫀🥲 5894 6312 0988 2216 6037 9982 4425 5385 زینب پاپی ممنون میشم کوچک ترین کمکی رو دریغ نکنید. 🙏❤️
28
3
پست جدید داریم اینستا https://www.instagram.com/p/DZ2JPoijJSZ/?igsh=MTB5ZTdqczlvNmFqOQ== خوشحالم کنید
45
4
A view I get to see from my bedroom window almost every day 💙🧡 Somewhere between the blue hour and the last light. 📍 Shira+3
A view I get to see from my bedroom window almost every day 💙🧡 Somewhere between the blue hour and the last light. 📍 Shiraz @Dimture
40
5
New post 🐈
67
6
What do you think caught its attention? 😾 #Meow #Cat #catphotography #petphotography #animalphotography - Dimture Photography https://www.instagram.com/p/DZt1U4gMiLu/?igsh=MXNlaDhvdmF0Y2p4cQ==
72
7
این مدت تمرکزم بیشتر روی عکاسیه تا موسیقی پس یه لطف کنین دیمچر پیکچرز رو داشته باشین اگه براتون عکس و عکاسی جالبه بیشتر از حیوونا و طبیعت عکاسی میکنم
77
8
یه لایک و کامنت و فالو به پیج عکاسی ما نمیرسه؟ 🧘🏼‍♂ https://www.instagram.com/p/DZqXy-4Mo6R/?igsh=MWt2MGFuNXh2cjk3cQ==
81
9
همیشه موزیکاش تو پلی لیستم بود چه خاطراتی ساخت واسم برای چندین سال آرتیست بامزه ای بود.
63
10
R.I.P Oliver Tree 💔
85
11
Oliver Tree - Life Goes On.mp3
84
12
..
101
13
Invador - DiMit (Demo) @TheDiMit
109
14
اقایون و خانما پیج عکاسیمو داشته باشین هنوز راه نیوفتاده ولی عکسایی که گرفتمو میخوام توش آرشیو کنم ماچ بهتون https://www.instagram.com/dimture?igsh=MW1lZm1pNnAxaWttOQ==
101
15
این صحنه رو هیچوقت فراموش نکنیم
110
16
برای رذل و ولگرد‌های وزارت اطلاعات، امثال توماج صالحی، مردم شیراز در انقلاب شیر و خورشید در دی ماه بر پارچه‌‌های بزرگ نوشتند:
برای رذل و ولگرد‌های وزارت اطلاعات، امثال توماج صالحی،  مردم شیراز در انقلاب شیر و خورشید در دی ماه بر پارچه‌‌های بزرگ نوشتند: م*گ بر هر کی بگه ما از گرسنگی انقلاب کرده‌ایم.
107
17
چقدر شوق داشت و عاشق زندگی کردن بود :) جاویدنام رها بهلولی‌پور 🖤 @IranianMinds
چقدر شوق داشت و عاشق زندگی کردن بود :) جاویدنام رها بهلولی‌پور 🖤 @IranianMinds
85
18
ایران ما، امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای ملی نیاز دارد. چه با حمایت خارجی و چه بدون آن، سرنوشت ایران در دستان خو
ایران ما، امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای ملی نیاز دارد. چه با حمایت خارجی و چه بدون آن، سرنوشت ایران در دستان خود ماست. ما از این رژیم فرسوده و درمانده نیرومندتریم. ما از مزدورانی که برای نمایش‌های تبلیغاتی به خیابان فرستاده می‌شوند، مصمم‌تر و استوارتریم. @OfficialRezaPahlavi
101
19
نمیشناختمت ولی پنج ماهه از فکرت بیرون نیومدم شاید گه‌گاهی بخندم خودمو سرگرم کنم طوری تظاهر کنم انگار سلامت روان دارم یا بنظر بیاد همه چیزو از یاد بردم ولی حقیقت اینه پنج ماهه هرجارو نگاه میکنم یاد شماها میوفتم، یاد این میوفتم که شماها زندگی رو از هرکسی بیشتر بلد بودید ولی همون زنده بودن و زندگی رو طوری ازتون گرفتن که ماهم پنج ماهه دیگه همون یه ذره زندگی رو هم نداریم نمیشناختمت ولی از الان تا باقی عمرم به این فکر میکنم که هیچکسو شجاع تر از تو و تو و تو ندیدم پسر های قهرمان دختر های شجاع مادرای فداکار و پدرای زحمتکش همتون برای همیشه تو قلب من و میلیون ها نفر دیگه میمونید حتی اگه گاهی تظاهر کنیم که زندگیمون نرمال شده هیچ چیز هیچوقت برای ما نرمال نمیشه ما هم همزمان با شما اون چند شب کشته شدیم اما به نوعی زنده ایم و تو این جهنم تموم نشدنی گرفتاریم نمیشناختمت ولی همیشه الگو و اسطوره زندگی من باقی میمونی، روحتون در آرامش. @MiladAfterMidnight
88
20
sticker.webp
18