THUNDERS01
前往频道在 Telegram
فقط در یوتیوب ویدیو های کامل و با کیفیتمون هست!! یوتیوب: https://bit.ly/3aDKyI7 پشتیبانی: @Thunder01Bot بقیه شبکه مجازی: https://zil.ink/thunders01
显示更多5 756
订阅者
-724 小时
-387 天
-17830 天
帖子存档
5 755
راستی چنل اکانتوشاپ هنوز فعالیت داره قوی 🔥
فلن سایت اپدیته بخاطر من طول کشیده و فعلا حسش نیست به سایتش برسم و از چنل تل تمامی کارهاش داره انجام میشه
شاپ خودمه
بدون نگرانی گادپینگ و جم خرید کنید و واسطه استفاده کنید
@Accountoshop
همین که شما تبر نخورید یا در اینده جم منفی براتون نیاد من خوشحالم 💛
5 755
نزدیک 20 تا ویدیو رنک اپ دارم ولی هر بار که بخوام اپلود کنم اکانتمو میبینم و حس خوبی بهم دست نمیده
اگه شما دوست داشته باشید میذارمشون چنل دوم 💛
5 755
قرار بود دیگه فعالیت نکنم
قرار نبود این ویدیو رو بزارم
فقط خواستم شروعش بودین پایانشم باشین مرسی
کوچیکتون تندر
5 755
اونا ک چیت زدن
هنوز کاستوم میرن پلی میرن
منی که تمام سعیم کردم با اینکه مریض
بودم
بازیم بهتر کنم به اوجش برسونم
رنک اپ کنم
اکانتم به کسی ندادم
یه بارم چیت نزدم
باید اینجوری شه
نمیدونم رنک اپ با پیسی بنم کرد
نمیدونم چرا
رفیق عربم اکانتش بن شد پیام داد ازادش کردن با اینکه چیت زده بود
من پیام دادم پشتیبانی میگم یوتیوبر ایرانیم این اکانت برام مهمه
میگه کاری از دستمون برنمیاد
نیس میدونین
دیگه حسش نیس
من که کلا یک ماه ویدیو نذاشتم بخاطر اون اتفاق اینم اومد روش
اشکال نداره
ولی کاش ست اصلیم میزدم بعد بن میشد
حداقل میرفتم نگاش میکردم ستم میبود
یا کاش چیت میزدم و بن میشدم میگفتم تقصیر خودمه که نسوزم
ارزشش نداره 💛
تنها اکانتی که ستایی هایی داشت که حتی اکانت یوتیوبرام نداشتن و بخاطر تی ارمیا بود
خوش باشید:)
5 755
شدددددد🔥😁😁😁
بای
من تا صبح بیدارم و حالا ببینین چجوری رنک اپ میکنم😂
دهنم سرویس شددددد
روشش:
باید دوتا پیسی باشین دوتا موبایل
فرندتون نباشن
رنکشون کمتر هیرو ۴ باشه
گروه رو شما زده باشین
میتونین تیم کد بدین رفیقاتون بیان
5 755
خدایی با موبایل سخته بخاطر اینکه اولین بارمه اینقدر دیر دارم رنکاپ میشه وگرنه که اره
یه روشی هست میگن با پیسی میشه نمیدونم چجوریه انگار دوتا گوشی دوتا پیسی باشن اس میشه همچین چیزایی رنکشون باید پایین باشه کل مپا دان داشته باشن اینا
الان دارم تست میکنم اگه شد خبرش میدم
هرکی خواست با پیسی رنک اپ کنه بتونه
5 755
یک هفته میشه از گیلد رعد اومدم بیرون بعد از پنج سال
کلی خاطره کلی بازیا و…
امیدوارم همچنان موفق باشن و به راهشون ادامه بدن و من در حال حاضر گیلدی نمیرم 💛
5 755
به احتمال زیاد من رنک اپ نکنم دیگه !
به دو دلیل
هماهنگ ترین اسکواد ایرانو داریم
ولی اینقدر چیتر میندازه و چیتای شخمی
طرف از درو دیوار رد میشه فیلمش گرفتم بعدا میذارم خلاصه خیلی فشار داره حتی بهترین اسکوادم باشی بازم میخوری
دلیل دیگه برای پیسی از یه رنک به بعد استارت نمیشه
از صبح داریم با گوشی همه
کل اسکوادم پیسی پلیر بودن
همه الان گوشی هستیم داریم رنک اپ میکنیم
چونکه با پیسی استارت نمیشه
و ماهم گوشی پلیر نیستیم و خیلی سخته برامون
و خیلی دلم میخواست خودم برم گلوبال نه اکانتمو بدم دست ادمینام یا هرکس
ولی دادنش خیلی اسونه ۳۲ ادمین دارم و همشونم میتونن رنک اپ کنن
خلاصه بازم زورم میزنم
الان با گوشی هستیم
اخرین بار با پیسی ۲۷ دقیقه اس نشد !
اگه پیسی بودم الان تاپ صد بودم
بازم عشقین
ببینیم چی میشه دیگه
خواستم در جریان بزارمتون
5 755
خدایی اکه اکانتتون بن بشه با ۲۰ بویاح چکار میکنین
مال من نشد
ولی الان این بحث داخل اسکوادمونه
نزدیک ۲۰ بویاح هستیم
اگه یهو بن بشیم یا مثلا شما بن بشین چکار میکنین؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
