ch
Feedback
THUNDERS01

THUNDERS01

前往频道在 Telegram

فقط در یوتیوب ویدیو های کامل و با کیفیتمون هست!! یوتیوب: https://bit.ly/3aDKyI7 پشتیبانی: @Thunder01Bot بقیه شبکه مجازی: https://zil.ink/thunders01

显示更多
5 756
订阅者
-724 小时
-387
-17830
帖子存档
راستی چنل اکانتوشاپ هنوز فعالیت داره قوی 🔥 فلن سایت اپدیته بخاطر من طول کشیده و فعلا حسش نیست به سایتش برسم و از چنل تل تمامی کارهاش داره انجام میشه شاپ خودمه بدون نگرانی گادپینگ و جم خرید کنید و واسطه استفاده کنید @Accountoshop همین که شما تبر نخورید یا در اینده جم منفی براتون نیاد من خوشحالم 💛

Thunders01 art_20240314203822.png3.38 MB

photo content

نزدیک 20 تا ویدیو رنک اپ دارم ولی هر بار که بخوام اپلود کنم اکانتمو میبینم و حس خوبی بهم دست نمیده اگه شما دوست داشته باشید میذارمشون چنل دوم 💛

قرار بود دیگه فعالیت نکنم قرار نبود این ویدیو رو بزارم فقط خواستم شروعش بودین پایانشم باشین مرسی کوچیکتون تندر

اونا ک چیت زدن هنوز کاستوم میرن پلی میرن منی که تمام سعیم کردم با اینکه مریض بودم بازیم بهتر کنم به اوجش برسونم رنک اپ کنم اکانتم به کسی ندادم یه بارم چیت نزدم باید اینجوری شه نمیدونم رنک اپ با پیسی بنم کرد نمیدونم چرا رفیق عربم اکانتش بن شد پیام داد ازادش کردن با اینکه چیت زده بود من پیام دادم پشتیبانی میگم یوتیوبر ایرانیم این اکانت برام مهمه میگه کاری از دستمون برنمیاد نیس میدونین دیگه حسش نیس من که کلا یک ماه ویدیو نذاشتم بخاطر اون اتفاق اینم اومد روش اشکال نداره ولی کاش ست اصلیم میزدم بعد بن میشد حداقل میرفتم نگاش میکردم ستم میبود یا کاش چیت میزدم و بن میشدم میگفتم تقصیر خودمه که نسوزم ارزشش نداره 💛 تنها اکانتی که ستایی هایی داشت که حتی اکانت یوتیوبرام نداشتن و بخاطر تی ارمیا بود خوش باشید:)

…

شدددددد🔥😁😁😁 بای من تا صبح بیدارم و حالا ببینین چجوری رنک اپ میکنم😂 دهنم سرویس شددددد روشش: باید دوتا پیسی باشین دوتا موب
شدددددد🔥😁😁😁 بای من تا صبح بیدارم و حالا ببینین چجوری رنک اپ میکنم😂 دهنم سرویس شددددد روشش: باید دوتا پیسی باشین دوتا موبایل فرندتون نباشن رنکشون کمتر هیرو ۴ باشه گروه رو شما زده باشین میتونین تیم کد بدین رفیقاتون بیان

خدایی با موبایل سخته بخاطر اینکه اولین بارمه اینقدر دیر دارم رنک‌اپ میشه وگرنه که اره یه روشی هست میگن با پیسی میشه نمیدونم چ
خدایی با موبایل سخته بخاطر اینکه اولین بارمه اینقدر دیر دارم رنک‌اپ میشه وگرنه که اره یه روشی هست میگن با پیسی میشه نمیدونم چجوریه انگار دوتا گوشی دوتا پیسی باشن اس میشه همچین چیزایی رنکشون باید پایین باشه کل مپا دان داشته باشن اینا الان دارم تست میکنم اگه شد خبرش میدم هرکی خواست با پیسی رنک اپ کنه بتونه

یک هفته میشه از گیلد رعد اومدم بیرون بعد از پنج سال کلی خاطره کلی بازیا و… امیدوارم همچنان موفق باشن و به راهشون ادامه بدن و من در حال حاضر گیلدی نمیرم 💛

به احتمال زیاد من رنک اپ نکنم دیگه ! به دو دلیل هماهنگ ترین اسکواد ایرانو داریم ولی اینقدر چیتر میندازه و چیتای شخمی طرف از درو دیوار رد میشه فیلمش گرفتم بعدا میذارم خلاصه خیلی فشار داره حتی بهترین اسکوادم باشی بازم میخوری دلیل دیگه برای پیسی از یه رنک به بعد استارت نمیشه از صبح داریم با گوشی همه کل اسکوادم پیسی پلیر بودن همه الان گوشی هستیم داریم رنک اپ میکنیم چونکه با پیسی استارت نمیشه و ماهم گوشی پلیر نیستیم و خیلی سخته برامون و خیلی دلم میخواست خودم برم گلوبال نه اکانتمو بدم دست ادمینام یا هرکس ولی دادنش خیلی اسونه ۳۲ ادمین دارم و همشونم میتونن رنک اپ کنن خلاصه بازم زورم میزنم الان با گوشی هستیم اخرین بار با پیسی ۲۷ دقیقه اس نشد ! اگه پیسی بودم الان تاپ صد بودم بازم عشقین ببینیم چی میشه دیگه خواستم در جریان بزارمتون

photo content
+1

میترسم پلی بدم ناموسا 😐😂 یهو بن شم

وسط گیم نت کل اسکواد رفت 😐 مرسی گارنا

photo content

photo content

بیشترین سکه ای که داشتین چقدر بوده؟ همین الان وسط رنک اپ ۱۷ کا سکه
بیشترین سکه ای که داشتین چقدر بوده؟ همین الان وسط رنک اپ ۱۷ کا سکه

خدایی اکه اکانتتون بن بشه با ۲۰ بویاح چکار میکنین مال من نشد ولی الان این بحث داخل اسکوادمونه نزدیک ۲۰ بویاح هستیم اگه یهو بن بشیم یا مثلا شما بن بشین چکار میکنین؟