ch
Feedback
🦋[ هــ دو چشـم ]🦋

🦋[ هــ دو چشـم ]🦋

前往频道在 Telegram

راه ارتباطی ما: بگو بهم🥰🤍 https://t.me/SendHarfBot?start=719921059151 وقتی باهمیم،قلبم میکوبه،قحطی َم بیاد حال ِمن خوبه❤️ [هانیه م]

显示更多
2 100
订阅者
-424 小时
+157
+16630
帖子存档
محتوای دفترچه خاطرات تک تک مون😌🤣 البته مال من یجوری نوشته شده که راحت بتونن فیلم زندگی مو بسازن اذیت نشن🤣
محتوای دفترچه خاطرات تک تک مون😌🤣 البته مال من یجوری نوشته شده که راحت بتونن فیلم زندگی مو بسازن اذیت نشن🤣

من اولین بار فک کنم ۱۱ سالگیم به اینترنت وارد شدم یبار داستانشو تعریف کردم براتون🤣

۲۹ قبول نیس؟ زود فضای مجازی و شروع کردم

اونور تو چت طرف صدای ویبره میومد یجوری مث نوتیف که حواسشو بده به چت شیطون بلا

Repost from هیلان🌱
یک چیزی یاددددم اومد. یادتونه تو یاهومسنجر یک چیزی بود به اسم BUZz؟ اگه یادته سی سالته. همین.

همه با هم شاااید اگه تو برگردی بشه از چیزی نترررسیدددد بشششه قدر این ثانیه ها رو کنار تو فهمیدددد دیرییی دیری دیریییی

ببینید من کی بودم تو ۱۴ سالگی گول اینجور دلبری ها رو نمیخوردم😌 سفت محکم 😌

افررررین الان میفرستمش

Repost from هیلان🌱
فکر کنم آهنگ‌ ثانیه‌ها بود😭

بعد این ویدیو رو چندسال بعدش یه پسره که روم کراش داشت مثلا برام فرستاد و اصرار داشت ک خودش تدوینش کرده🤣 نمیدونم چرا فک میکرد میتونه تحت تاثیرم قرار بده. پسرک شیاد یاهو مسنجری

تو اهنگای درخواستی همکار امین بانی پسندم رسیدم به اهنگی که پونزده سال بود رو یه ویدیو بود زمان یاهو که یه ماشین داشت از یه پلی رد میشد که دو طرفش دریا بود نمیدونم چی بود بارون میومد اب میریخت تو جاده قشنگ مث یه منجنیق پرتاب شدم ۱۵ سال پیش.

من هرروز به سه شنبه فکر میکنم بجز چهارشنبه ها.

Repost from هیلان🌱
امروز شنبه‌ست اما به سه‌شنبه فکر می‌کنم.

جامونده بود از دیروز😌😍♥️ درسته روز کذاییه ولی ممبرام دوسم دارن😌

‌ خب تو خودتم خوشگلی قشنگی نانازیییی

سلام از روز کذایی👩🏻‍🦯

من درحال دید زدن خوشگل خانومیای تو کافه