ch
Feedback
﷽ّیگان‌سردارشهیدهمت﷽ّ

﷽ّیگان‌سردارشهیدهمت﷽ّ

前往频道在 Telegram

#کانال‌رسمی‌سایبری‌درکُل‌مجازی #صلوات #الهم‌صل‌علی‌محمدوآل‌محمدوعجل‌فرجهم مالک: ☫﷽َسردار﷽ّ☫ @BASIJI_Cyberii گروه‌رسمی‌سایبری‌درکُل‌مجازی @Eqhtedar_Leader_khamenei_ir ربات @Farmande_cyberi_hemat_bot #سال‌تاسیس1395

显示更多
1 051
订阅者
-224 小时
-97
-4130
帖子存档
🔻دستاورد مذاکرات تا الان
🔻دستاورد مذاکرات تا الان

☀️ به‌نام خدای مهربانی‌ها، آرام‌بخش جان‌ها دل‌های بیدار در سایهٔ ایمان، به آرامشی دست می‌یابند که هیچ هراسی در آن راه ندارد. هر که به پروردگار اعتماد کند، در توفان‌های زندگی نیز به ساحل امید می‌رسد. 🌸 سلام روبه‌خیر، ای روزی که با نسیم لطف خدا آغاز شدی ▫️ اعوُذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیمِ ▫️ بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ☘️ أَفَأَمِنَ أَهْلُ الْقُرَىٰ أَنْ يَأْتِيَهُمْ بَأْسُنَا بَيَاتًا وَهُمْ نَائِمُونَ آیا اهل این آبادیها، از این ایمنند که عذاب ما شبانه به سراغ آنها بیاید در حالی که در خواب باشند؟! Do the people of the towns feel secure from Our punishment overtaking them at night while they are asleep? مگر مردم سرزمين و ديار كه هستند كافر به پروردگار ز خشم خدايند اندر امان كه ناگاه يزدان حق يك زمان شبانگه نيارد بر ايشان عذاب در آن دم كه هستند يكسر به خواب ———————————————-- 👈 قرآن کریم؛ سوره اعراف، آیه‌ ۹۷

مردم ونزوئلا وقتی رئیس جمهورشان را ربودند باید یکی بهتر از او را سرکار می‌آوردند، باید به خیابان‌ها می‌ریختند و اجازه صدور یک قطره نفت را هم نمی‌دادند. بمباران‌های آمریکا می‌خواست بدتر از این زلزله مهیب خانه خرابشان کند؟ إِنَّ فِي هَٰذَا لَآيَاتٍ لِأُولِي الْأَلْبَابِ «بی‌تردید در این (موضوع) نشانه‌هایی برای خردمندان است.» علی‌اکبر رائفی‌پور ☫🇮🇷🎖️

🔹 اگر سپاه نبود... رئیس رادیو اسرائیل در تلویزیون ایران اینترنشنال: «صادقانه بگویم اگر سپاه پاسداران نبود اکنون نیمی از خاور
🔹 اگر سپاه نبود... رئیس رادیو اسرائیل در تلویزیون ایران اینترنشنال: «صادقانه بگویم اگر سپاه پاسداران نبود اکنون نیمی از خاورمیانه تحت سلطه اسرائیل بود، سپاه بزرگ ترین مانع تفکر صهیونیست است.» ✍ تا الان فکر می‌کردیم؛اگر سپاه نبود کشور نبود! و الان به اعتراف دشمن گفته میشود؛ «اگر سپاه نبود خاورمیانه نبود.» ولی قطعاً در آینده ای نزدیک همه خواهند فهمید: «اگر سپاه نبود عالم بشریت نبود.» چون صهیونیست میخواهد کل عالم را ببلعد و تنها مانع آن ولایت فقیه و سربازان آن در سپاه است.البته سپاه یک تفکر است و یک عقیده... 🇮🇷 ✊ ما تا آخر ایستاده ایم!! ••┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• .

🎙 #سخنرانی استاد #رائفی‌‌‌‌‌‌_پور ⏪ «سنت‌های الهی» - جلسه سی‌ام 🗓 ۲۹ خرداد ۱۴۰۵

1_27827139463.mp33.98 MB

بی پناه که شدی صدایش بزن، او حسین است، میداند تک و تنها شدن یعنی چی...

🔥+📃🔥 ابراز خشم و انزجار مردم نسبت به نقض آشکار مفاد تفاهم‌نامه از سوی دشمن و رفتارهای خصمانه و توهین‌آمیز او. مردم حق دارند از عهدشکنی دشمن و خلف وعده مسئولان گلایه‌مند و معترض باشند. ⚠️ سکوت در برابر بدعهدی و تکرار خطاهای گذشته، پذیرفتنی نیست.

. 🔸اگر در مذاکرات، ذره‌ای حسن‌ظن به آمریکا پیدا کنید، سقوط می‌کنید🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد #چلوکباب برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هرکه می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای به خانواده‌ات بنویس، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را [به‌عنوان واسطه] می‌آوردند -اگر نمازخوانی داشتند- که با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود. زمان خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «اینها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و #سقوط_کردن همان! یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر کرد و آخرش هم ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون #یک_ذره_حسن_ظن به آنها پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آنها رحم و انسانیت هست. آن روزی که به این مملکت، #موشک می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای #صلح می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آنهاست. چون امت #آگاه‌اند نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا موشک می‌زنند. ✅ حکمت‌های ناب درکانال آیت‌الله حائری شیرازی ---••

...🖤...♥️🖤... #تمام شد...! _خورشید را ذیح کردند..😭 من زنده ام هنوز؟!!! این شرط عاشق💔ی نبود..!!! ..😭.. _ای خاک بر سرم...😭

🎙️#پادکست 🔰غیور باشید حزب اللهی ها! #کار_فرهنگی مودبانه خیلی وقتا جواب نمیده! ✍🏻 شیخ اسماعیل رمضانی #جهت_مثبت 💡

يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّه .
يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَىٰ رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّه .

Mohammad Hossein Pooyanfar _ Be To Madyoonam (320).mp33.77 MB

¹²⁸ ♥️🖤.... ➖مظلوم من.. صلی علی العطشان من زخم لبت یادم میمونه..😭 نفس نمونده جان من _زینب چه جور روضه بخونه .😭. 🎙حسین حدادیان #محرم 🏴 #قتلگاه🩸 #امام_حسین ﷺ #مجنون۱۲۸ 🫀

: . بسم الله الرحمن الرحيمــــــ.. اللهم الرزقنا شفاعة الحسین علیه السلام یوم الورود... 💔 ذکر شریف روز پنج شنبه لا اله الا الله الملک الحق المبین؛ معبودی جز خدا نیست؛ پادشاه برحق آشکار... !✨ اَللّٰهُمَّ‌ عَجِّلْ‌ فیٖ‌ فَرَجِ‌ مَولاٰناٰ صاٰحِبَ‌ العَصرِ وَ الزَّماٰن ... اللّٰھُم‌َّصَل‌ِّ؏َـلے‌ٰمُحَمَّد‌وَآل‌مُحَمَّدوَعَجِّلْ فَرَجَهُم وَ فَرَجَنٰا بِه 🍃💐"دعای غریق💐🍃 🍃💐«یا اَللَّهُ یا رَحْمنُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّتْ قلبی عَلی دِینِکَ💐🍃 🍃💐ای خدای بخشنده! ای مهربان! ای دگرگون کننده دل ها! دلِ ما را بر دینت پایدار ساز.💐🍃 🍃💐🍃💐🍃💐🍃💐 #سلام_علی_آل_یاسین💙 #یا_مهدی_ادرکنی💚

گریه هایمان.... نذر ظهور مولایمان....💚🌱 الـٰلّهُمَ عجــِّلِ‌ لوَلــیِّڪَ‌ اَلْفــَرَجْ‌ بحق‌ حضࢪٺ‌ زینب‌ ڪبرۍ‌ سلام‌ الله‌ علیها‌ 🏴

🔘 امشب #اجازه حسین بن علی برای ترک سپاه امام صادر شد صد ها نفر با کسب #اجازه سپاه امام را ترک کردند 72 نفر مانند امام #علی_الاصول نظر دیگری داشتند 🇮🇷

◾️امیدوارم در شب عاشورا 💫پيامبر(ص) ◾️مشکل گشای غمهاتون 💫امام حسین(ع) ◾️خريدار اشكهاتون 💫حضرت عباس(ع) ◾️گره گشای کارهاتون 💫خورشیدطوس ◾️ضامن دعاهاتون 💫ومهدی فاطمه(عج) ◾️سايبان دلهاتون باشه ◾️شبتون حسینی ‍

بسم الله الرحمن الرحیم الهی به حق آقا امام حسین حاجت روا بشید🙏🙏 یه بنده خدایی احتیاج به مبلغ ۵ میلیون تومان داره برای مایحتاج دارو و مریضش اگه هر کسی از ۱۰۰ هزارتومان تا ۵۰۰ هرارتومان هر کسی بود توی این شب های عزیز تونست کمک کنه بنام #خانم‌غلامی ۶۰۳۷۹۹۷۴۷۸۵۳۸۴۹۰