3 933
订阅者
-224 小时
-77 天
-5530 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+17
在2个频道中
五月 '26
+11
在1个频道中
Get PRO
四月 '26
+7
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+1
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+29
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+16
在3个频道中
Get PRO
十二月 '25
+39
在9个频道中
Get PRO
十一月 '25
+21
在4个频道中
Get PRO
十月 '25
+26
在1个频道中
Get PRO
九月 '25
+25
在2个频道中
Get PRO
八月 '25
+18
在4个频道中
Get PRO
七月 '25
+24
在3个频道中
Get PRO
六月 '25
+13
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+11
在3个频道中
Get PRO
四月 '25
+2 291
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+12
在3个频道中
Get PRO
二月 '25
+14
在1个频道中
Get PRO
一月 '25
+12
在5个频道中
Get PRO
十二月 '24
+7 512
在3个频道中
Get PRO
十一月 '24
+42
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+36
在2个频道中
Get PRO
九月 '24
+33
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+40
在2个频道中
Get PRO
七月 '24
+28
在3个频道中
Get PRO
六月 '24
+26
在3个频道中
Get PRO
五月 '24
+32
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+40
在1个频道中
Get PRO
三月 '24
+18
在3个频道中
Get PRO
二月 '24
+15
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+18
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+16
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+9
在1个频道中
Get PRO
十月 '23
+8
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+4
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+4
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+3
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+2
在0个频道中
Get PRO
五月 '230
在0个频道中
Get PRO
四月 '230
在0个频道中
Get PRO
三月 '230
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+1 585
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+1 117
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+4 245
在0个频道中
Get PRO
十一月 '220
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+6 588
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+15 074
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+2 969
在0个频道中
Get PRO
七月 '220
在0个频道中
Get PRO
六月 '220
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+8 953
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+14 416
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+6 479
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+16 453
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+50 447
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+33 991
在0个频道中
Get PRO
十一月 '210
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+35
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+18 148
在0个频道中
Get PRO
八月 '210
在0个频道中
Get PRO
七月 '21
+18 453
在0个频道中
Get PRO
六月 '21
+18 992
在0个频道中
Get PRO
五月 '21
+20 364
在0个频道中
Get PRO
四月 '21
+18 913
在0个频道中
Get PRO
三月 '21
+29 830
在0个频道中
Get PRO
二月 '21
+8 821
在0个频道中
Get PRO
一月 '21
+10 486
在0个频道中
Get PRO
十二月 '20
+59 104
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 24 六月 | 0 | |||
| 23 六月 | +1 | |||
| 22 六月 | 0 | |||
| 21 六月 | +1 | |||
| 20 六月 | +2 | |||
| 19 六月 | +2 | |||
| 18 六月 | +1 | |||
| 17 六月 | 0 | |||
| 16 六月 | 0 | |||
| 15 六月 | 0 | |||
| 14 六月 | +3 | |||
| 13 六月 | +2 | |||
| 12 六月 | 0 | |||
| 11 六月 | +1 | |||
| 10 六月 | +1 | |||
| 09 六月 | 0 | |||
| 08 六月 | +1 | |||
| 07 六月 | 0 | |||
| 06 六月 | 0 | |||
| 05 六月 | 0 | |||
| 04 六月 | +1 | |||
| 03 六月 | 0 | |||
| 02 六月 | +1 | |||
| 01 六月 | 0 |
频道帖子
حکایت یک عکس به روایت عکاس
استاد نصرالله کسرائیان عکاس مطرح ایران در پیرامون این عکس توضیح میدهد که :
این عکس مربوط به خرم آباد سال : ۱۳۴۶
خانواده اش اتاقی را در خانه یکی از خویشاوندان اجاره کرده بودند و من برای دیدار آنها رفته بودم
موقع برگشتن، هنگام عبور از داخل حیاط دیدم اش، از همان فاصله ای که عکس را گرفتم عاشق شدم
نه کلمه ای بین مان رد و بدل شد، نه خواستم بدانم کیست و هیچگاه هم دیگر ندیدمش
من خود دانشجویی کم بضاعت با هزار مساله بودم
و حالا اگر زنده باشد لابد پیر زنی است همچون پیر مردی که منم
خرمآباد سال : ۱۳۴۶
عکاس : نصرالله کسرائیان
از او به عنوان پدر عکاسی قومشناسی و مردمنگاری ایران نام میبرند
نخستین فرشته ی بامدادی
#جالب
@khalvatkadeh54
| 2 | امـیدوار باش به آیندهای که
خـدا زودتر از تو آنجاست
ایمان داشته باش به خـدایی که
رحمتش بیپایان است
و اعتماد داشته باش
به بخت نیکی که
پس از صبرت سرخواهد زد..🌱
@khalvatkadeh54 | 18 |
| 3 | ✨شب قشنگتــــرین اتفاقی ست
🌙کـه تکــــرار میشود تــا آســــمان
✨زیبـاییــــش را به رخ زمیــن بکشـد
🌙خدایا...
✨ستارههای آسمان را
🌙سقف خانه دوستــانم کن
✨تا زندگیشان مانند ستاره بدرخشد...
🌟شبتون پرستاره
آسمون دلتون همیشه روشن🌟
@khalvatkadeh54 | 21 |
| 4 | کتاب زندگی را که ورق میزنم،
از لابهلای صفحههایش ساعتهای عمرم فرو میریزند.
با خود زمزمه میکنم:
چگونه است که با هر کلمه،
در هر برگ،
ذرهای از وجودم را جا گذاشتهام؟
از تو میپرسم؛
ما را به بهای چه چیز
به این دیار غریب فروختند
آن زمان که اسیر دنیا شدیم؟
سالها گذشته است
و سالهای دیگر هم خواهند گذشت…
نجوایی در گوشم میپرسد:
بهای آن همه تاختنِ نفسگیر
برای ساختنهای تکراری
چیزی جز باختن بود؟
به کدام بخش زندگی باختیم؟
اکنون که بر بال کبوتر خیال نشستهام
پرواز میکنم؛
میخواهم بر بام خانهای آشنا
آشیانهای بسازم،
شاید مشتی گندم
مرا جلد آن خانه کند.
نمیدانم شبیه به چه هستم،
اما حالا
در چشمهٔ شراب چشمانت آب مینوشم
و مست میشوم.
و هر صبح
برای گناه نابخشودهٔ
دیدن خندههای هر روزهٔ تو
به استغفار مینشینم؛
با اشک چشمانم وضو میسازم
و روزی هزار بار
رو به کعبه
بیحضور قلب
نماز میگذارم…
به امید تمنایی.
✍🏼زيباي #افسون ( افسانه ع)
@khalvatkadeh54 | 37 |
| 5 | sticker.webp | 60 |
| 6 | عَصرِ تابستون
حسِ خوب خونهِ
عصرتون بخیر🥬🥃
@khalvatkadeh54 | 61 |
| 7 | #موسیقی_بیکلام
طبیعت، صدای بارون + سوختن چوب؛ این بیکلام. بهترین ترکیبی که قطعا میتونی تجربه کنی.
@khalvatkadeh54 | 68 |
| 8 | چیزی آنقدر زیبا برایت اتفاق خواهد افتاد که همه چیزهایی را که تا به حال
به تو درد و رنج میداد فراموش خواهی کرد.🌳☁️
@khalvatkadeh54 | 68 |
| 9 | #به_وقت_نقاشی
@khalvatkadeh54 | 57 |
| 10 | امیراصلان افشار یکی از معدود افرادی بود که اجازه یافت در دی ماه ۵۷ شاه را در ترک خاک ایران همراهی کند. بنا به مصاحبه وی با تاریخ شفاهی بنیاد مطالعات ایران، او از شاه می خواهد که در ایران بماند و در نبود شاه به تشکیلات دفتر دربار سامان دهد ولی این درخواست مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
#محمدرضاشاه_پهلوی #شاه #شاهنشاه #آریامهر
@khalvatkadeh54 | 57 |
| 11 | 🤔اعتراف ریگان
من از رئیسجمهور انتقاد کردم، چون ما پشت متحدی سرسخت و وفادار، یعنی شاه ایران را خالی کردیم. و اصلاً قانع نشدهام که او تا این حد از مردمش فاصله داشت یا اینکه مردم واقعاً خواهان آن اتفاق بودند. شاه برای مدت طولانی خواستههای ما را اجرا میکرد و بار ما را در خاورمیانه به دوش میکشید. و من واقعاً فکر میکردم که این لکه ننگی در کارنامه ما بود که او را رها کردیم.
آیا اوضاع بهتر شده است؟ شاه، هر کاری هم که کرده باشد، در حال ساخت مسکن ارزانقیمت بود، زمینها را از ملاها گرفته و میان دهقانان توزیع میکرد تا خودشان مالک زمین شوند؛ کارهایی از این دست. اما ما کشور را به دست یک متعصب دیوانه سپردیم که هزاران و هزاران نفر را قتلعام کرده و نامش را «اعدام» گذاشته است.
روحت شاد شاهنشاه ♥️
@khalvatkadeh54 | 57 |
| 12 | آه مادران داغدار وطن را باور کن ..
بیش از ١١٠ روز از بمباران سنكَينى كه منجر به مركً «على خامنه اى» شد مى كذرد، اما هنوز هيج مراسم تشييع رسمى بركَزار نشده و سرنوشت جسد رهبر پيشين جمهورى اسلامى در هاله اى از ابهام قرار دارد.
• با اين حال، فارغ از سناريوهاى مختلف، پرسش اصلى اين است كه علم پزشكى قانونى درباره امكان نكَهدارى طولانى مدت جسدى كه احتمالا دريك بمباران شديد آسيب ديده، چه میگوید
بر اساس اين تحليل، نكَهدارى جسدى كه بر اثر انفجار يا بمباران به شدت آسيب ديده باشد براى بيش از سه ماه، از نظر يزشكى قانونى كارى بسيار دشوار و پيچیده است. جراحات باز، الودكى بافتها و فعاليت سريع باكترى ها روند تجزيه را به شدت تسريع مى كنند و حتى روش هايى مانند موميايي كردن نيز در اجساد متلاشى شده با محدوديت هاى جدى روبه رو هستند.
• تنها راه نسبتا مؤثر براى توقف فساد طولانى مدت, انجماد عميق است, اما ذوب شدن جسد براى بركزارى مراسم مى تواند باعث تخريب شديد بافتها، تغيير رنكَ، نشت مايعات و انتشار بوى تعفن شود.
همچنین نمايش چهره يا بركَزارى تشييع با تابوت باز، پس از چنین مدت طولانى عملا با چالش هاى بزركى مواجه است و حتى حمل جسد درتابوت مهروموم شده نيز میتواند خطراتى مانند شیوع ویروس های کشنده در سطح کشور شود!
اینهم از پایان اسفناک نایب امام زمان ! | 58 |
| 13 | ازفال فروشی پرسیدند
چه می فروشی؟
گفت
به کسانیکه
قدر امروزشان را نمیدانند
فردا را میفروشم
امروز تکرارنشدنی ترین
لحظۀ زندگیتان است
قدرش را بدانید 🌸
@khalvatkadeh54 | 63 |
| 14 | ازش پرسیدم آرامش الانت رو مدیون چی هستی؟!
گفت:«نه وقت برای غصه خوردن برای گذشتم رو دارم، نه حوصله برای ترس از آینده، هرچی شده حتما باید میشده!هرچی هم قراره بشه،میشه! ترجیح میدم فقط زندگی کنم فقط زندگی! همین.»
@khalvatkadeh54 | 56 |
| 15 | فرق افراد "امن" و "نا امن"
تفاوت میان افراد "ایمن" و "ناایمن" فقط به اخلاق یا نوع تربیت برنمیگردد؛
بخش مهمی از این تفاوت به نحوه تنظیم سیستم عصبی مربوط است.
@khalvatkadeh54 | 57 |
| 16 | آقای شجریان؛
شما غزلِ سعدی را از روی کاغذ برمیداشتید
و به آن «گوشت و پوست و استخوان» میدادید.
@khalvatkadeh54 | 55 |
| 17 | 没有文字... | 56 |
| 18 | 🔺شما مقایسه کنید..!
کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم..!
🔺عکس سمت چپ:
علینقی عالیخانی، دارای مدرک دکترای اقتصاد با رتبه عالی از دانشگاه فرانسه، ایشان در دهه ۴٠ وزیر اقتصاد ایران بود؛
دوران وزارت عالیخانی را «دوران طلایی اقتصاد ایران» مینامند و برای این نامگذاری به آمار تورم پایین و رشد اقتصادی بالا استناد میکنند.
🔺عکس سمت راست:
عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد سابق و رئیس کل بانک مرکزی حال حاضر ایران،
در دوران ایشان، ایران رتبه سوم بالاترین تورم در بین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۶ را کسب نمود..!
قرار بود اقتصاد ایران رو درست کنه..!
اما ظاهر و لباسش رو هم نتونست درست کنه..!
🟣نتیجه به قدرت رسیدن پخمگان به جای نخبگان..!
#ارسالی از :
✍️ دکتر سعید حق پرست
@Roshanfkrane | 70 |
| 19 | اگر ما برای آزادی نجنگیم، مردمی که بعد از ما میآیند چه خواهند گفت؟!
خواهند گفت که چه آدمهای ترسویی بودند، نام ایران را ننگآلود کردند. زور شنیدند و دم نزدند. زیر بار ظلم رفتند و به بیچارگی تن در دادند. چقدر بدبخت بودند. روز تاسوعا و عاشورا برای شهادت امام حسین عزاداری میکردند، خاک و گِل به سر میریختند، با قمه فرق سرشان را میشکافتند، سینه و زنجیر میزدند، اشک و خون را با هم قاطی میکردند و خودشان را پیروان سیدالشهدا میدانستند اما وقتی پای عمل به میان میآمد زور و استبداد را قبول میکردند و آرام مینشستند.
منبع:
مجموعه کلمات قصار و سخنان ستارخان (به انضمام خاطرات و دیدگاههای مشاهیر موافق و مخالف سردار) به کوشش محمدحسن پدرام. انتشارات اختر.
@khalvatkadeh54 | 81 |
| 20 | هرچند احترام به سید شهیدان را برخود واجب می دانیم و مقوله امام حسین از همه جداست ، اما حقایق ظلم بر مردم مان در این زمانه را نمی توانیم و نمی توان کتمان کرد .
بنابراین بدون تعصب و با تعقل و با انصاف ، این چند سطر حقیقت را بخوانید :
@khalvatkadeh54
*«سیاهپوش حسین و گدایی کاهی از گندم ری»*
*ایلانلو* (مستندساز)
در سال ۸۷ ، روز تاسوعا، به رادیو فرهنگ دعوت شده بودم تا در یک برنامه رادیویی پر مخاطب، از منظر تاریخی، برای مردمی که آن سالها هنوز ذره ای ایمان در اعماق قلبشان باقی مانده بود، از "حسین بن علی " و عاشورایش بگویم.
برنامه زنده بود و من به سوال های شنوندگان و دو مجری با سابقه و حرفهای زن و مرد پاسخ میدادم.
مجری زن در حالیکه دستش را روی شانه من گذاشته بود گفت: میخواهم یک سوال سخت بپرسم، سوالی که سالهاست ذهن مرا مشغول کرده
و بعد با آن صدای پخته و عمیقش پرسید: خانم ایلانلو همه اینها حرفهایی که گفتید قبول ولی شما فکر میکنید راز ماندگاری عاشورا بعد از هزار و اندی سال چیست؟ به زبانی بگویید که حتی اگر کسی اعتقاد هم نداشت، بفهمد.
گفتم بگذارید آن را با یک سکانس سینمایی برایتان توصیف کنم، تصور کنید یک بیابان پر از خاک، در یک غروب نارنجی، چند سر بریده شده بر نیزه ، چند زن و کودک پریشان حال بالای جسد همسران و برادران و فرزندانشان پریشان به این سو و آن سو میدوند، عده ای هلهله کنان سوار بر اسب میتازند ..صداها در هم آمیخته، خون و جسد و بی پناهی و هلهله و صدای شمشیر و غریو بدمستی یزیدیان.
من ایمان دارم صدای آن زنها در حافظه تاریخ گم نمیشود، حتی اگر از فرط رنج از حنجره بیرون نیاید، رسم دنیا این نیست.
جهان اینگونه نمیماند، خورشید دارد میبیند. قانون زمین است، صدای مظلوم را میشنود، تکان می خورد، اگر چنین بود که دنیا همیشه به کام ظالم میماند، همان نخستین ظالمان تاریخ تا ابد ماندگار شده بودند. یک جایی، یک جوری، آن صدا شنیده میشود، ظالم رسوا میشود.
خانم مجری عینکش را از چشم برداشت ، نم اشک صورتش را پاک کرد و دستان مرا فشرد و کارگردان موسیقی پایان برنامه را بلند کرد.
یک سال گذشت ، چند روز بعد از عاشورای هشتاد و هشت و آن محشر عظما ، در اینترنت فیلمی را دیدم که غروبی خاک آلود و خسته است.
زنی ویران شده ، مضطر و در خاک غلتیده در بهشت زهرا ، زانو زده بر زمین از حنجره ای زخمی فریاد می کشد : خدایااااا می بینی ..پسرم را کشتن...خدایا ...امیرم را کشتن ...امیر ..امیر ..
و خورشید نظاره گر بود ..و آسمان می شنید ..
فیلم را متوقف کردم، خوب که نگاه کردم ، خودش بود، همان خانم مجری رادیو ، خانم "شهین مهین فر" که پسرش" امیر ارشد تاجمیر " را در روز عاشورا از پل حافظ به زیر انداخته بودند و با ماشین از روی پیکر نیمه جانش رد شده بودند ...و بر پیکرش هلهله کرده بودند..
از آن سال سوگند خوردم که دیگر تا زنده هستم هر عاشورا یادی از این اتفاق کنم و یادی از دیگر کشتگان که بر خاک و آسفالت افتادند و خونشان بر جوی خیابان جاری شد و مادران و همسران و فرزندانشان بی پناه و مضطر از این خانه به آن خانه دنبال یخ دویدند و شب بر مزار شکسته فرزندشان بر زمین چنگ زدند و تصویر جسد در هم شکسته آنها در سردخانه ، تا ابد از جلوی چشمانشان محو نخواهد شد ..
و در شگفتم ، از مردمانی که چشم خود بر این کشته ها میبندند، بر اسیری زندانیان بی گناه و کور شدگان نان آور خانه می بندند ، بر آزار و ظلم به خانواده های داغدار مهر سکوت بر لب زدند و انگار که نیستند و نمی بینند ...
اما بر مظلومیت حسین بن علی و اسیری زینب و بیماری زین العابدین ...خود را سوگوار نشان میدهند.
در شگفتم، این سرزمین چه روزهایی به خود دید ، چه آدمهایی به خود دید. تاریخ تشیع همه جور آدم به خود دیده بود الا آدم های روزگار ما، مردمانی که به طمع کاهی از گندم ری، در زمره سپاهیان معین یزید در می آیند و سکوت می کنند، اما این ایام که می رسد، خود را سوگوار و سیاهپوش حسین مینمایند ...
عجب روزگاری به خود دید، این سرزمین ، عجب مردمانی.
محرم ۱۴۰۳
@khalvatkadeh54 | 72 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
