ch
Feedback
Ataractic🕷

Ataractic🕷

前往频道在 Telegram

خونه ناشناس من @Attaractic_bot

显示更多
919
订阅者
-224 小时
-77
无数据30
帖子存档
من میخوام بذارم بفروشم یه راه درامد داشته باشم همینحوریش تو ایران کیری کونت میلرزه از روش کپی میکنن به اسم خودشون میفروشن کم مونده اینجوری که گفتی کنم

الان جدی ای؟

https://t.me/aataractic/30612 سهیل چرا استیکرارو کنار هم نمیزاری و به صورت فایل بزاری بعد اگه کسی خواست چاپ کنی😭

photo content
+1

من اصلا استیکراتو ندیدمم

اون دفعه هم مثل الان کلی ادم گفتن که استیکر بزن ما میخریم

بعد الان میان میگن وای چقدر در دهنه این به کیرم بابا مسخره کسی نیستم من دفه قبل نزدیک یک تومن خرج کردم برای چاپ استیکر هیچکی جدی میگم هیچکی ازم نخرید

جدی خودتون بهم گفتید که استیکر درست کنم باز برم چاپ کنم و اینجوری باشه که کسی تخمشم نباشه واقعا دیگه نمی‌کشم نمیدونم چیکار کنم

بچها... خستم نمیدونم استیکر رو درست میکنم براتون میذارم امید وارم خوشتون بیاد ... ام خوشتون نیومد هم اشکال نداره

sticker.webp0.18 KB

Repost from N/a
این ویدیو خیلی اذیتمون کرد، چه سر ریکورد چه سر آپلود... پس خیلییی خوشحال میشم با دیدن و کامنت گذاشتن بهم انرژی بدید خستگیش شسته بشه بره 😁 https://youtu.be/nmrunP7RnG4

sticker.webp0.04 KB

خسته نباشییی

مردم دیشب ولی یچی کشیدم

میذارم براتون

امشب اولین پک کوچیک رو آماده میکنم قیمت گذاری میکنم

خیلی دارم تنبل میشم امروز طرح میزنم که آماده منم براش

خواب بودم این حروم زاده ها تبل میزدن خیلی جدی فک کردم جنگه