ch
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

前往频道在 Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

显示更多

📈 Telegram 频道 DevTwitter | توییت برنامه نویسی 的分析概览

频道 DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 29 381 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 4 611,并在 伊朗 地区排名第 11 541

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 29 381 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 1 093,过去 24 小时变化为 33,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 22.36%。内容发布后 24 小时内通常能获得 16.56% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 568 次浏览,首日通常累积 4 865 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 53
  • 主题关注点: 内容集中在 پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。

29 381
订阅者
+3324 小时
+2877
+1 09330
帖子存档
بعد از کتاب گوگل، کتابچه‌ای که OpenAI چند روز پیش منتشر کرد با عنوان "A Practical Guide to building Agents" رو به فارسی ترجمه کردم. کوتاهه و اگر با خوندنش می‌تونید یه چهارچوبی برای فکر کردن و طراحی سیستم‌عای مبتنی بر ایجنت به دست بیارید. https://teal33t.github.io/a-practical-guide-to-building-agents/ @DevTwitter | <Saman/>

یک ریپو اومده روی گیتهاب که تمام پرامپت های اپ های معروف مثل Cursor و Manus, Lovable, Devin, Replit Agent, و Windsurf و Same
یک ریپو اومده روی گیتهاب که تمام پرامپت های اپ های معروف مثل Cursor و Manus, Lovable, Devin, Replit Agent, و Windsurf و Same .dev را گذاشته. توی چند روز بیشتر از ۲۰۰۰۰ تا ستاره هم گرفته! پرامپتها را بخونید! خودش یک کلاس درسه! که واقعا ببینید چقدر پرامپت خوب نوشتن مهمه و گاهی میشه secret sauce این کمپانی ها! Github: https://github.com/x1xhlol/system-prompts-and-models-of-ai-tools @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

بچه‌ها با این رپو MCP-Use میشه هر LLMای رو به هر MCP سروری وصل کرد و ایجنت کاستوم با دسترسی به ابزارها ساخت. جمع و جور و خوب نوشته شده و بنظر کاربردی میاد. https://github.com/pietrozullo/mcp-use @DevTwitter | <Saman/>

https://orval.dev اگه فرانت کارین orval رو دریابین حداقل ۳۰ درصد تو پروژه دستتو جلو میندازه کافیه swagger رو بهش بدین براتون
https://orval.dev اگه فرانت کارین orval رو دریابین حداقل ۳۰ درصد تو پروژه دستتو جلو میندازه کافیه swagger رو بهش بدین براتون میاد جنریت میکنه api هارو و کنفیگ پذیره میتونید از هرچی خواستین استفاده کنین اینارو ساپورت میکنه react query fetch axios swr @DevTwitter | <they call matin/>

Repost from مکتب شریف
اگه به برنامه‌نویسی علاقه داری و میشه روی همت و پشت‌کارت حساب کرد، در استعدادسنجی ما شرکت کن و استعدادت رو برای ورود به دنیای
اگه به برنامه‌نویسی علاقه داری و میشه روی همت و پشت‌کارت حساب کرد، در استعدادسنجی ما شرکت کن و استعدادت رو برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی محک بزن! 🔽 شرکت در آزمون و دورۀ آماده‌سازی رایگان و یا برای کسب اطلاعات بیشتر کافیه به آی‌دی ما پیام بدی! 🔽‌‌‌‌ 🆔 @MaktabSharif_Admin ▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ 🌐 وبسایت |📱کانال تلگرام | 📲 اینستاگرام 💻 #استخدام_با_طعم_آموزش

https://github.com/x1xhlol/system-prompts-and-models-of-ai-tools پرامپت های cursor و replit و devin و …. رو تو این ریپو میتون
https://github.com/x1xhlol/system-prompts-and-models-of-ai-tools پرامپت های cursor و replit و devin و …. رو تو این ریپو میتونید ببینین چطوری پرامتپت میدن که بهترین جوابو میگیرن و برا پرامپت های خودتون استفاده کنید @DevTwitter | <they call matin./>

یک لایبرری جالب اومده به اسم plexe که این امکان رو می‌ده که مدل‌های ماشین لرنینگ رو فقط با توضیح دادن به زبان ساده بسازید. کا
یک لایبرری جالب اومده به اسم plexe که این امکان رو می‌ده که مدل‌های ماشین لرنینگ رو فقط با توضیح دادن به زبان ساده بسازید. کافیه بگید چی می‌خواهید، و سیستم هوشمندش خودش با یه رویکرد خودکار و agentic، یه مدل کامل و قابل استفاده براتون می‌سازه. مثلا کد زیر یک مدل classification برای sentiment analysis را پیاده میکنه. هنوز خودم کامل تستش نکردم ولی برای پیاده سازی مدلهای سنتی (traditional) خیلی جالبه! Github: https://github.com/plexe-ai/plexe @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

یه آموزش باحال برای design pattern https://refactoring.guru/design-patterns/catalog @DevTwitter
یه آموزش باحال برای design pattern https://refactoring.guru/design-patterns/catalog @DevTwitter

اگه بخوای فقط یه کامیت رو از یه برنچ دیگه بیاری چیکار میکنی؟ تاحالا شده رو یه برنچی یه کامیت بزنی بعد بفهمی اون کامیت رو تو یه برنچ دیگه هم نیاز داری؟ با دستور git cherry-pick میتونی اینکارو بکنی. فقط یه کامیت رو میخوای بیاری تو برنچ فعلی: 𝗚𝗶𝘁 𝗰𝗵𝗲𝗿𝗿𝘆-𝗽𝗶𝗰𝗸 [𝗰𝗼𝗺𝗺𝗶𝘁𝗜𝗗] چندتا کامیت پشت‌سر هم رو میخوای بیاری تو برنچ فعلی: 𝗚𝗶𝘁 𝗰𝗵𝗲𝗿𝗿𝘆-𝗽𝗶𝗰𝗸 [𝘀𝘁𝗮𝗿𝘁𝗖𝗼𝗺𝗺𝗶𝘁𝗜𝗗]..[𝗲𝗻𝗱𝗖𝗼𝗺𝗺𝗶𝘁𝗜𝗗] کامیت اشتباهی رو آوردی تو برنچ و میخوای برگردونی: 𝗚𝗶𝘁 𝗰𝗵𝗲𝗿𝗿𝘆-𝗽𝗶𝗰𝗸 —𝗮𝗯𝗼𝗿𝘁 فقط حواست باشه اگه وابستگی به کامیت‌های قبلی داشته باشه، ممکنه conflict بخوری @DevTwitter | <Soudabe Heydari/>

آقا من نمیدونستم همچین لیستی وجود داره: Most active GitHub users in Iran لینک: https://committers.top/iran_private @DevTwitter | <Ario Barzan/>

یه فانکشن کاربردی به اسم batched توی ماژول itertools از پایتون ۳.۱۲ اضافه شده. هر بار n تا آیتم از iterable بهت می‌ده. خیلی چ
یه فانکشن کاربردی به اسم batched توی ماژول itertools از پایتون ۳.۱۲ اضافه شده. هر بار n تا آیتم از iterable بهت می‌ده. خیلی چیز کاربردیه: https://docs.python.org/3/library/itertools.html#itertools.batched @DevTwitter | <GreateBahram/>

خروجی مدل‌های زبانی پر از # و * اذیت می‌کند؟ می‌خواهی بدون ورد و آفیس، متن فارسی را تمیز و شیک PDF کنی؟ یه ابزار ساده ساختم ک
خروجی مدل‌های زبانی پر از # و * اذیت می‌کند؟ می‌خواهی بدون ورد و آفیس، متن فارسی را تمیز و شیک PDF کنی؟ یه ابزار ساده ساختم که: - می‌تواند PDF تولید کند. - علامت‌های اضافی را حذف می‌کند. - فونت و سایز را تنظیم می‌کند. - پیش‌نمایش زنده دارد. https://github.com/Ho3seinTork/Persian-Text-to-PDF-Converter @DevTwitter | <Diss Obedience/>

بعد چند وقت تایم خالی گیر آوردم و یک پروژه چت رو شروع کردم که بهانه ای برای یادگیری Fastify.js و Socket.io هم باشه و در سمت فرانت از فریمورک عزیز React.js به همراه Shadcn استفاده کردم و برای مدیریت state ها از Zustand. در سمت بک که چالش های جالبی داشت از Bun.js و Fastify.js به همراه دیتابیس MongoDB استفاده شد. پروژه هنوز جای پیشرفت زیادی داره و خوشحال میشم اگر نظری، پیشنهادی یا فیچری مدنظرتون هست بهم اطلاع بدید دمو: https://chatify.liara.run سورس کد بک اند:https://github.com/Ali-boorboor/Chatify-backend سورس کد فرانت اند: https://github.com/Ali-boorboor/Chatify @DevTwitter | <Ali Boorboor/>

Repost from Quera
🤖 کاربردهای هوش‌مصنوعی در صنعت 🌎 تو دنیای امروز، هوش‌مصنوعی به ابزاری حیاتی برای کسب‌و‌کارها و بهینه‌سازی فرایندها تبدیل شد
🤖 کاربردهای هوش‌مصنوعی در صنعت 🌎 تو دنیای امروز، هوش‌مصنوعی به ابزاری حیاتی برای کسب‌و‌کارها و بهینه‌سازی فرایندها تبدیل شده. از خطوط تولید در کارخونه‌ها گرفته تا پیش‌بینی رفتار مشتری تو فروشگاه‌های آنلاین. 🔍 توی این وبینار رایگان، کاربردهای عملی AI تو صنایع و پوزیشن‌های شغلی کلیدی تو این حوزه مثل AI Engineer، Machine Learning Engineer، و Applied Data Scientist رو بررسی می‌کنیم. 🎙همراه با : پیام اسفندیاری Director of Data @ Snappfood پوریا زمان‌وزیری Fraud Analyst @ Snapp! Box 📆 یک اردیبهشت ۱۴۰۴ | ساعت ۱۹:۰۰ ✅ اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگان: https://quera.org/r/eicle ➖➖➖➖ #Quera #QBC

تو یادگیری به نظرم بهترین کار اینه که عمودی یاد بگیریم نه افقی مثلا بین React و Angular و Vue فقط یکیشون رو کامل مسلط بشیم. درسته که روز اول برای انتخاب ممکنه یکی دو تا پروژه با هر کدوم بزنیم تا ببینیم کدوم مناسب ماست. همینطور تو دیتابیس ها بین MySQL و Oracle و SQL Server و PostgreSQL یکی رو انتخاب کنیم و داکیومنتش رو بخونیم و در اون عمیق بشیم همینطور برای CI/CD می تونیم بین Gitlab CI و Github Actions یکی رو عمیق بشیم و تو پروژه هامون استفاده کنیم. برای Web Server بین Apache و Nginx به عنوان دیسترو لینوکس بین Ubuntu و Debian و Redhat منظورم این نیست که کلا از بقیه سر در نیاریم اما یکی رو انتخاب کنیم و تو همه پروژه ها مداوم استفاده کنیم تا کامل مسلط بشیم تو Backend بین Node.js و Golang و پایتون و دات نت و جاوا بازم یه استک رو انتخاب کنیم و چند سال همه پروژه ها رو با اون انجام بدیم. تو Cloud بین AWS و Azure و GCP بازم یکی رو مسلط باشیم برای IaC بازم بین Terraform و Ansible و CloudFormation یکی رو انتخاب کنیم. در واقع منظورم اینه که اگر با React خوب کار کردیم، به جای اینکه بریم Angular یاد بگیریم که یه مهارت موازی هست، وقتمون رو روی قسمت های دیگر Stack مثلا backend یا DB یا DevOps بذاریم. @DevTwitter | <Pouria Jahandideh/>

یک موردی که جدیدا بهش برخوردم و استفاده ازش کلی کارم رو راحت تر کرد، متد withDefault توی Elequent بود. اینطوری کار می‌کنه که
یک موردی که جدیدا بهش برخوردم و استفاده ازش کلی کارم رو راحت تر کرد، متد withDefault توی Elequent بود. اینطوری کار می‌کنه که وقتی ریلیشن به شما مقدار null رو برمی‌گردونه، این مقدار جایگزینش میشه. ریلشن‌های نوع hasMany، MorphMany و ... که کالکشن خالی برمیگردونن این متد رو ندارن و فقط روی چهار ریلیشن belongsTo، hasOne، hasOneThrough و morphOne کار می‌کنن. https://laravel.com/docs/11.x/eloquent-relationships#default-models @DevTwitter | <Milad Niroee/>

قابلیت فوق‌ العاده برای توسعه‌ دهندگان PHP و Laravel اگه با Laravel کار می‌ کنی، احتمالا از این افزونه جدید خوشت میاد: Larave
قابلیت فوق‌ العاده برای توسعه‌ دهندگان PHP و Laravel اگه با Laravel کار می‌ کنی، احتمالا از این افزونه جدید خوشت میاد: Laravel DevTools یه ابزار برای مرورگر Chrome که خیلی راحت و بدون دردسر اطلاعات کامل هر درخواست (request) رو نشون میده: از جمله کوئری‌ ها، ولیدیشن‌ ها، session، route، و کلی چیز دیگه زمان اجرای درخواست‌ ها رو هم با جزئیات نشون میده بدون نیاز به نصب debug bar یا دستکاری پروژه — فقط یه افزونه سبک و کاربردی! اینم لینک معرفی کاملش تو Laravel News: https://laravel-news.com/php-devtools-console @DevTwitter | <Amirreza Jafari/>

یک نمونه از توانمندی های nextJs و VueJs توسعه اپ دسکتاپ بورد مدیریت پروژه بر اساس روش Kanban - کاملا آفلاین و بدون نیاز به حس
یک نمونه از توانمندی های nextJs و VueJs توسعه اپ دسکتاپ بورد مدیریت پروژه بر اساس روش Kanban - کاملا آفلاین و بدون نیاز به حساب کاربری! https://github.com/kanriapp/kanri @DevTwitter | <MJ/>

یک پلاگین Expo ساختم که کمک می‌کنه مثلا رنگ‌های DatePicker اندروید رو تغییر بدین درواقع بدون نیاز به eject کردن میتونین فایل
یک پلاگین Expo ساختم که کمک می‌کنه مثلا رنگ‌های DatePicker اندروید رو تغییر بدین درواقع بدون نیاز به eject کردن میتونین فایل styles.xml اندروید رو از طریق کانفیگ اکسپو تغییر بدین برای نیاز خودم زدمش اما اگه تغییری به نظرتون میرسید بگین یا انجام بدین، مرسی https://github.com/siavashh/expo-config-plugin-android-styles @DevTwitter | <Siavash/>

من خیلی گیم نمیزنم فقط شطرنج اونم گاهی .. ولی این بازی رو الان یروزه بکوب دارم بازی میکنم! بازی یه چیزی تو سبک Colossal Cave
+1
من خیلی گیم نمیزنم فقط شطرنج اونم گاهی .. ولی این بازی رو الان یروزه بکوب دارم بازی میکنم! بازی یه چیزی تو سبک Colossal Cave Adventure ولی با دستورات لینوکسی! https://github.com/phyver/GameShell @DevTwitter | <Nik/>