windscribe | پروکسی
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 windscribe | پروکسی 的分析概览
频道 windscribe | پروکسی (@windscribeproxy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 17 539 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 7 559,并在 伊朗 地区排名第 18 873 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 17 539 名订阅者。
根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 1 406,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 17.38%。内容发布后 24 小时内通常能获得 6.38% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 3 050 次浏览,首日通常累积 1 119 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 3。
- 主题关注点: 内容集中在 عضو 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM”
凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。
17 539
订阅者
-324 小时
+2727 天
+1 40630 天
帖子存档
17 539
بردبت معتبر ترین سایت پیشبینی مورد تایید ما✅
بازی های امروز را در بردبت پیشبین کن💪🏻
17 539
کافکا یه جا تو نامه به فلیسه میگه:
مرا ببخش؛
تمام بدبختی هایی که بر سر تو آوردم از یک جا
سرچشمه می گیرد،
از عشقی که به تو دارم؛
چقدر درست :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
منطق من اینطوریه که وقتی پیام میدم یعنی دلم برات تنگ شده؛ ولی وقتی پیام نمیدم، یعنی منتظرم دل تو برام تنگ بشه، بفهم خب؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
اگر به من بگویند زیباترین واژهای که تاکنون یاد گرفتی چیست؟! میگویم: «پذیرش است!» «پذیرش» یعنی:
پذیرفتن اینکه من کامل نیستم.
پذیرفتن آدمها با تمام نقصهایشان.
پذیرفتن اینکه گاهی من هم اشتباه میکنم.
پذیرفتن اینکه خودم مسئول زندگیم هستم.
پذیرفتن اینکه مشکلات هست و باید به مسیر ادامه داد...
داشتن پذیرش توی زندگی یعنی پایان دادن به تمام دعواها و اختلافها...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
یه دیالوگ تو سریال مستر ربات بود که میگفت:
کسایی که درد و رنج رو توی خودشون میریزن، کسایی که همه چیز رو پشت سر میزارن، اونارو نمیشه شکست داد! اونارو هیچکس نمیتونه شکست بده!
چون از یه طوفان جون سالم به در میبری و بعد از اون خودت تبدیل به طوفان میشی :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
بردبت معتبر ترین سایت پیشبینی مورد تایید ما✅
بازی های امروز را در بردبت پیشبین کن💪🏻
17 539
تو مملکتی که به ازای هر ۱۲ ازدواج ۶ تا طلاق ثبت میشه روز ولنتاین یا مناسب های دیگه به هم کتاب کادو بدید
رابطه نیاز به فهم و درک داره نه شکلات و عروسک.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
تولستوی یه جمله قشنگ داره که میگه «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد!»
خلاصه که آروم باش، ببین، بشنو، بگذر، خرده نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خودِ تلاشه...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
🟠مس کرمان 🆚 استقلال🔵
🏆لیگ برتر ایران🇮🇷
⏰پنجشنبه| 13 بهمن | ساعت 17:00
❇️7% بونوس با هربار تراکنش!
💠20% بونوس اولین شارژ
آدرس سایت جهت ثبت نام⬇️
https://bordbet10.com/Registration
لینک کانال تلگرام⬇️
https://t.me/+UTLSSexhkRI3ZjJk
17 539
خلاصهای از عشق رو هوشنگ ابتهاج با یه جمله بیان میکنه، اونجا که میگه:
تو در من زنده ای من در تو؛ ما هرگز نمیمیریم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
⚽️⚡️با BordBet حس خوب برنده بودن رو تجربه کنید⚡️⚽️
🏆با پیشبینی دیدارهای حساس فوتبال
در BordBet پول خود را چند برابر کنید🔥
❇️ بالاترین ضرایب ممکن
✅برداشت زیر 4 ساعت🚀🚀
🎁20% بونوس اولین شارژ😌
💻لینک سایت: 🔰🔰🔰
https://bordbet10.com/Registration
♨️تلگرام ما:🔰🔰🔰
https://t.me/+UTLSSexhkRI3ZjJk
17 539
بالاخره تو ام یه روزی صبح بدون ترس و استرس و اضطراب بیدار میشی، نه نگران قیمت دلاری، نه نگران اجاره خونهی آخر ماهت، نه نگران کار و درسی و نه چیزایی که بعدش قراره پیش بیاد. نه به مهاجرت فکر میکنی، نه اخبار اونقدر بده که سرتو درد بیاره، نه احساس غم و خشم داری، اون روز پر از احساس شادی و آرامشی. مراقب خودت باش؛ برای اون روز خب!؟:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
یه دیالوگی بود
تو فیلم گناه اصلی که میگفت: «من کنار تو، یه آدم دیگهام؛ آدمی شبیه تر به خودم» و آدمیزاد، چقد عمرشو تلف میکنه تا بفهمه همین کافیه که یکیو پیدا کنه تا کنارش، نزدیک ترین نسخه به خودِ واقعیش باشه ♥️
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
جی کی رولینگ خالق هری پاتر راجع به افسرگی میگه؛
توصیف افسردگی برای کسی که هرگز آنجا نبوده بسیار سخت است، چرا که افسردگی اندوه نیست. غم و اندوه را میشناسم. اندوه، گریه و احساس است. اما افسردگی یخ زدن احساس است...
احساسات کاملاً تو خالی...
زیگموند فروید هم افسردگی رو اینطور تعریف میکنه:
افسردگی از جنس"غم" نیست! خشم است، خشمی علیه خود! خشمی که رو به درون چرخیده و حمله میکند...
دردناکترین قسمت ماجرا اینجاست که فرد افسرده این یخ زدن احساسات رو کاملا متوجه است و درک میکنه؛ سعی میکنه خوب شه، بخنده و رها باشه ولی همونطور که پائولو کوئیلیو نوشته افسردگی شبیه گرفتار بودن تو یک تله است، میدونی گیر کردی ولی نمیتونی رها بشی و این یکی از دقیق ترین تعریفها از حال آدم افسردهست...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
نشد از یاد برم خاطرهی دوری را
گرچه امروز رسیدیم به هم دل تنگم!
✍🏼 فاضل نظری
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
🔵رئال بتیس 🆚 بارسلونا🔴
🏆لالیگا اسپانیا🇪🇸
⏰چهارشنبه| 12 بهمن | ساعت 23:30
❇️7% بونوس با هربار تراکنش!
💠20% بونوس اولین شارژ
آدرس سایت جهت ثبت نام⬇️
https://bordbet10.com/Registration
لینک کانال تلگرام⬇️
https://t.me/+UTLSSexhkRI3ZjJk
17 539
یقین بدان شَـرفِ عاشقی به رسوایی ست
شراره چیست اگر آتشی نیانگیزد؟ ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
هیچچیز هیچوقت تو زندگی من متقابل نبوده،همیشه سعی کردم باشم و محبت کردم اما محبت ندیدم،من هیچوقت نون قلبمو نخوردم؛همیشه عزیزترین هامو در شرایط سخت تنها نگذاشتم و پا به پاشون اشک ریختم و خودم رو به آب و آتیش زدم که ناراحت سر رو بالش نذارن اما تو سخت ترین روزام کسی نبوده مجبورم کنه از غصه هام بگم،همیشه از من انتظار میره که درک کنم اما هیچوقت کسی ذره ای برای درک کردن من سعی نکرد،همیشه ترس از دست دادن آدما اذیتم میکنه اما کسی از نبود من واهمه ای نداره؛نتیجهش قشنگ نیست اصلا،از خودم متنفر شدم از محبت کردنام از دوست داشتنام،دیگه حس خوب دادن بهم نمیچسبه چون میدونم بهم برنمیگرده،حس پشیمونی از محبت،حس مقصر بودن،مدام سرزنش کردن خودم،اینا نتیجهش بودن؛اینارو گفتم که بگم اگر آدمی مثل من تو زندگیتون دارید از محبت کردن پشیمونش نکنید.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
دوستت دارم مثل هیچکس که میگه:
"تو رو دست نمیزنم، تو رو نفس میکشم"
مثل شایع که میگه:
"لبم از دور چشماتو میبوسه"
یا مثل تتلو میگه:
"شدی قلب و تن و روحم
شدی بال و پر و جونم شدی، همه ی منظورم"
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
17 539
بردبت معتبر ترین سایت پیشبینی مورد تایید ما✅
بازی های امروز را در بردبت پیشبین کن💪🏻
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
