Kripto School by Aaron M😎
前往频道在 Telegram
Aaron M Full-time Cryptorian Since 2016 Trader-Miner-Programmer-System Developer-Consultant-Speaker-HODLER
显示更多3 871
订阅者
无数据24 小时
-127 天
-5730 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '260
在0个频道中
五月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+13
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+24
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+13
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+11
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+5 971
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+442
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+3 053
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+27
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+528
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+648
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+141
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+69
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+302
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+304
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+304
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+79
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+50
在1个频道中
Get PRO
八月 '24
+47
在1个频道中
Get PRO
七月 '24
+86
在1个频道中
Get PRO
六月 '24
+204
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+272
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+530
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+247
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+188
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+189
在1个频道中
Get PRO
十二月 '23
+208
在1个频道中
Get PRO
十一月 '23
+78
在0个频道中
Get PRO
十月 '23
+151
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+21
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+128
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+2 091
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 02 六月 | 0 | |||
| 01 六月 | 0 |
频道帖子
Sepanjang perjalanan serius ini..dari awal 2023 hingga 2025..terlalu banyak pencapaian yang telah kami capai..
.
Dan jujur saya katakan..dalam dunia kripto ini..hampir semua yang saya kejar..saya sudah capai..seolah² saya sudah “langgar dinding”..saya sudah tidak tahu apa lagi yang ingin dicapai dalam kripto..ia berkembang terlalu cepat..
.
Kalau 1 hari nanti ada sesiapa yang berjaya memecahkan rekod seminar kripto melebihi 500 orang peserta untuk komuniti Melayu di Malaysia..mungkin ketika itu
saya akan come back semula..😂
.
Sekarang ini..saya berada di fasa yang sangat berbeza..saya ada impian dan matlamat baru
yang ingin saya capai..dalam dunia kripto..saya dah capai hampir segalanya..🤲🏻
.
Tapi......
Saya sedar masa saya di dunia ini tidak lama..saya perlu segera bergerak
kepada matlamat seterusnya..
.
𝐏𝐄𝐑𝐀𝐍𝐂𝐀𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐊𝐄 𝐇𝐀𝐃𝐀𝐏𝐀𝐍..
Ini bukan bermaksud saya akan meninggalkan dunia kripto sepenuhnya..Kripto School akan terus berjalan..Ilmu akan terus dikongsi..secara PERCUMA : online dan juga offline..
.
Malah..kita akan lebih kerap membuat seminar online yang akan dikendalikan oleh master² yang kami lantik..namun selepas ini..fokus utama saya akan berubah..
.
90% fokus saya akan diberikan kepada satu projek baru yang sedang saya bangunkan..10% sahaja akan kekal dalam dunia kripto..
.
Posting kripto akan tetap ada..insyaAllah..tetapi saya akan lebih banyak berkongsi tentang dunia baru saya..
.
Projek ini akan saya bina dengan cara yang sama seperti saya membina Kripto School dahulu..perlahan..berfasa..berasaskan 100% pengalaman..dengan funding yang berstruktur & strategik..💪🏻, kami bukan buat secara koboi je..
.
Expectation saya..projek ini akan dilancarkan selepas Raya 2026..sekitar Quarter 2 tahun 2026..
.
Terima kasih kepada semua yang sentiasa hadir dalam hidup saya..yang menyokong..yang percaya..ini bukan penamat..Ini adalah permulaan dengan wajah yang baru...
Target saya tetap sama..
To the moon..insyaAllah..🤘🏻
Dan guys..mungkin buat kali terakhir..trademark saya:
𝗦𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘀𝗮𝘆𝗮𝗻𝗴..🫶🏻
𝗦𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗸𝗿𝗶𝗽𝘁𝗼..😍
𝗦𝗮𝗹𝗮𝗺 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗼𝗻..🚀🚀🚀
𝗔𝘀𝘀𝗮𝗹𝗮𝗺𝘂𝗮𝗹𝗮𝗶𝗸𝘂𝗺...😎
𝗟𝗔𝗡𝗝𝗨𝗧𝗧𝗧..!!🔥🔥🔥
*video ini dirakam pada Disember 2025..dan sepatutnya di post pada bulan yang sama..tapi atas faktor kesibukan masa..baru sekarang dapat di post..🙏🏻
Aaron M
4 March 2026
𝗙𝗼𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗞𝗿𝗶𝗽𝘁𝗼 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 | 𝗖𝗘𝗢 𝗔𝗮𝗿𝗼𝗻 𝗠 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱
#aaronm #kriptoschool #lanjuttt
-------------------------
Website Rasmi :
www.kriptoschool.com
www.aaronm.capital
FB Page Rasmi :
Aaron M (51k Followers)
Tiktok Rasmi :
Aaron M (205k Followers)
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
Telegram Rasmi :
https://t.me/KriptoSchool_AaronM
Admin Utama:
https://wa.link/fr86ol
| 2 | 𝐎𝐅𝐅𝐈𝐂𝐈𝐀𝐋 𝐀𝐍𝐍𝐎𝐔𝐍𝐂𝐄𝐌𝐄𝐍𝐓:
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..
Saya Coach Aaron M :
Founder kepada Kripto School dan juga Aaron M Capital Berhad..
.
Video ini mungkin sedikit panjang..tetapi apa yang ingin saya sampaikan ini saya harap anda luangkan masa untuk menonton sampai habis..
.
Kerana ini bukan konten biasa..ini adalah konten yang sebenarnya sudah lama saya tunggu² untuk sampaikan..
.
𝐒𝐄𝐉𝐀𝐑𝐀𝐇 & 𝐏𝐄𝐑𝐉𝐀𝐋𝐀𝐍𝐀𝐍 𝐒𝐀𝐘𝐀 𝐃𝐀𝐋𝐀𝐌 𝐃𝐔𝐍𝐈𝐀 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎..
Perjalanan saya dalam dunia kripto
bermula sejak tahun 2013..transaksi pertama saya berlaku pada tahun itu..
.
Kemudian pada Januari 2016..saya membuat satu keputusan besar untuk menjadi full-time dalam dunia kripto..
.
Dan bulan depan..Januari 2026..genap 10 tahun perjalanan saya dalam industri kripto..saya bermula daripada kosong..daripada asas sebenar industri ini..
.
Saya bermula dengan mining..kemudian membekalkan mesin mining ke seluruh Malaysia..selepas itu saya terlibat dengan trading..kemudian investment dalam kripto..sehinggalah saya terlibat secara langsung sebagai programmer dalam dunia blockchain..
.
Dan akhirnya..saya menjadi blockchain consultant kepada beberapa buah syarikat..daripada pengalaman yang sangat luas ini..saya benar-benar memahami struktur sebenar industri kripto..
.
Dan daripada situlah
akhirnya lahirnya 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋😎
.
𝐏𝐄𝐑𝐌𝐔𝐋𝐀𝐀𝐍 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋
Sebenarnya, saya bermula dengan nama Hero Kripto pada Januari 2022..itulah pentas pertama saya menganjurkan seminar kripto walaupun secara tertutup sahaja..
.
Kehadiran ketika itu hanyalah 20 orang peserta di Perlis..kemudian Februari 2022 di Pulau Pinang..
.
Pada Jun 2022..saya menukar nama Hero Kripto kepada Crypto School..
.
Namun pada November 2022..saya membuat keputusan besar..mengeluarkan bajet yang jauh lebih besar untuk membina satu branding serius atas nama KRIPTO SCHOOL..
.
Dan sehingga hari ini..Kripto School telah dikenali oleh majoriti player kripto dalam industri kripto Malaysia..
.
𝐃𝐀𝐑𝐈𝐏𝐀𝐃𝐀 𝐊𝐄𝐋𝐀𝐒 𝐊𝐄𝐂𝐈𝐋 𝐊𝐄 𝐒𝐄𝐌𝐈𝐍𝐀𝐑 𝐁𝐄𝐒𝐀𝐑..🔥
Daripada sekecil² kelas..sehinggalah ke seminar berskala besar yang setakat ini belum pernah dibuat oleh mana² komuniti kripto Melayu secara konsisten offline dan juga online..
.
Saya masih ingat pada 22 Januari 2023..kami membuat Preview Kripto School 1..
kehadiran ketika itu kurang daripada 20 orang..dan kebanyakannya adalah kawan² terdekat serta jiran tetangga yang saya jemput supaya event itu nampak “hidup”😆
.
Walaupun ketika itu PKP hampir tamat..saya sengaja menjarakkan kerusi atas alasan penjarakan sosial supaya event nampak lebih ramai..😂
.
Itulah permulaan sebenar
saya bergerak:
✅️ Atas syarikat sendiri
✅️ Atas dana sendiri
✅️ Atas usaha sendiri
✅️ Atas keupayaan team sendiri
Tanpa shortcut..
.
𝐃𝐄𝐓𝐈𝐊 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐈𝐍𝐆 & 𝐏𝐄𝐍𝐂𝐀𝐏𝐀𝐈𝐀𝐍..
Selepas beberapa siri seminar..kami akhirnya mencipta satu fenomena yang sehingga hari ini masih kekal..🤲🏻
.
Kami berjaya menganjurkan 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐄𝐕𝐎..seminar kripto 𝟓𝟎𝟎 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐞𝐬𝐞𝐫𝐭𝐚 dalam satu hari..menjadikannya 𝐬𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐤𝐫𝐢𝐩𝐭𝐨
𝐤𝐨𝐦𝐮𝐧𝐢𝐭𝐢 𝐌𝐞𝐥𝐚𝐲𝐮 𝐓𝐄𝐑𝐁𝐄𝐒𝐀𝐑 𝐝𝐢 𝐌𝐚𝐥𝐚𝐲𝐬𝐢𝐚 𝐬𝐞𝐭𝐚𝐤𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐢..🔥
.
Kemudian kami menganjurkan
𝐒𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫..𝐬𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐩𝐞𝐦𝐛𝐞𝐥𝐚𝐣𝐚𝐫𝐚𝐧 𝐤𝐫𝐢𝐩𝐭𝐨 𝟐 𝐇𝐚𝐫𝐢 𝐓𝐄𝐑𝐁𝐄𝐒𝐀𝐑 di Malaysia di Sungai Petani, Kedah..
.
Dan disusuli dengan banyak lagi seminar offline dengan kehadiran minimum 250 orang peserta..🤲🏻
.
𝑲𝒆𝒎𝒖𝒏𝒄𝒂𝒌𝒏𝒚𝒂..𝒌𝒂𝒎𝒊 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏𝒋𝒖𝒓𝒌𝒂𝒏 𝑮𝒓𝒂𝒏𝒅 𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝑴𝒊𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝑪𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒄𝒂𝒓𝒂 𝒐𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆..𝒅𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒓𝒆𝒌𝒐𝒅 𝒌𝒆𝒉𝒂𝒅𝒊𝒓𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒌𝒊𝒕𝒂𝒓 900 𝑶𝑹𝑨𝑵𝑮 𝑫𝑨𝑳𝑨𝑴 1 𝑯𝑨𝑹𝑰..🔥🔥, 𝑹𝑬𝑲𝑶𝑫 𝑻𝑬𝑹𝑻𝑰𝑵𝑮𝑮𝑰 𝑫𝑨𝑳𝑨𝑴 𝑺𝑬𝑱𝑨𝑹𝑨𝑯 𝑲𝑹𝑰𝑷𝑻𝑶 𝑴𝑨𝑳𝑨𝒀𝑺𝑰𝑨..🤲🏻
.
𝐒𝐀𝐓𝐔 𝐅𝐀𝐒𝐀 𝐁𝐀𝐇𝐀𝐑𝐔..😎 | 1 166 |
| 3 | SPECIAL ANNOUNCEMENT..😎 | 646 |
| 4 | Sempena ketibaan 1 Ramadhan 1447H tempohari..saya mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa kepada seluruh umat Islam..💝
.
Semoga bulan yang mulia ini menjadi ruang terbaik untuk kita memperkukuh disiplin diri kita..meningkatkan kualiti ibadah..serta memperhalusi akhlak dan keikhlasan dalam setiap amalan..insyaAllah..🫶🏻
.
Ramadhan bukan sekadar menahan lapar dan dahaga..tetapi merupakan madrasah rohani yang membentuk jiwa lebih tenang..fokus..dan berintegriti..
.
Semoga segala usaha kita dipermudahkan..setiap doa diperkenankan..dan setiap kebaikan dilipatgandakan ganjarannya..Amin ya rabbal'alamin..
.
Mudah²an Ramadhan ini membawa keberkatan berpanjangan serta menjadi pemangkin kejayaan di dunia dan akhirat..🤲🏻🤲🏻🤲🏻
.
Ikhlas dari :
Aaron M & Team..💝
.
.
** maaf sebab lama tak buat apa² posting..1 bulan 21 hari tanpa posting..record terbaharu aku..😂
.
Ini sebab kami sedang dalam plan merangka sesuatu yang lebih besar dan akan launch tak lama lagi..korang semua boleh follow akaun Tiktok Utama aku sebab aku akan lebih kerap bersiaran dekat akaun Tiktok aku berbanding dengan FB..
.
Live..Collabration Artis² + Celebrity²..GMV Max..Affiliate..TT Ads..Podcast..Produk Launch..semua aku akan betul² gunakan Tiktok sahaja..Facebook hanya pemberitahuan umum sahaja..
.
2023 aku naik sebab FB..2026 aku nak fully utilize Tiktok pulak untuk branding yang lebih besar..🤲🏻
.
Aku akan ada 5 akaun Tiktok yang lain termasuk main account..tapi apa² korang follow dulu akaun utama aku yang semakin growing hari demi hari..alhamdullilah..yang lain aku announce nanti² ek..⤵️⤵️⤵️
Follow :
Aaron M (202k followers..🔥)
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
.
Get ready gais..??
.
LANJUTTT..!!!🔥🔥🔥
.
.
𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐑𝐞𝐠𝐚𝐫𝐝𝐬 :
𝐀𝐚𝐫𝐨𝐧 𝐌
22.02.2026
𝐂𝐄𝐎 𝐨𝐟 𝐊𝐫𝐢𝐩𝐭𝐨 𝐋𝐚𝐛𝐬
𝐂𝐄𝐎 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐨𝐧 𝐌 𝐋𝐋𝐏
𝐂𝐄𝐎 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐨𝐧 𝐌 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐁𝐞𝐫𝐡𝐚𝐝
𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐊𝐫𝐢𝐩𝐭𝐨 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥
𝐅𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐀𝐚𝐫𝐨𝐧 𝐌 𝐕𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥
-------------------------
Website Rasmi :
www.kriptoschool.com
www.aaronm.capital.com
FB Page Rasmi :
Aaron M (51k Followers)
Tiktok Rasmi :
Aaron M (202k Followers)
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
Telegram Rasmi :
https://t.me/KriptoSchool_AaronM
Admin Utama:
https://wa.link/fr86ol | 1 038 |
| 5 | 没有文字... | 1 002 |
| 6 | https://www.tiktok.com/@kripto_school
LIVE SESI PAGI sudah bermula..!jomm masukk..!!🫡 | 48 |
| 7 | https://vt.tiktok.com/ZSHEELL477Pf8-mHgze/
Live di akaun Kripto School sudah bermula..🫡 | 1 397 |
| 8 | https://www.tiktok.com/@kripto_school
Hai gais..
Dah live..di akaun back up saya (Kripto School)
ah lanjuttt..!!!🔥🔥 | 8 |
| 9 | https://vt.tiktok.com/ZSHEtQ6t6K6ww-bj7II/
Live outdoor sudah bermula..jom join!!🔥 | 1 279 |
| 10 | https://vt.tiktok.com/ZSHECtEnPQTs1-K5AgE/
Live dah start..lanjuttt!!!🔥🔥 | 1 315 |
| 11 | Live sudah bermula..ayuhh!!!🔥🔥🔥 | 1 187 |
| 12 | Disebabkan live kena restrict tadi..jom kita start semula pukul 9 malam ni gais..🔥🔥🔥🤘🏻 | 1 252 |
| 13 | Live Update Kripto PERTAMA tahun 2026 ini..🔥, jom join gais..🤘🏻
.
Monday
3.30 pm
5th January 2026
Tiktok : Aaron M
.
Title : Recap Crypto Market 2025 & Update Crypto Market 2026..🚀🚀🚀
.
Lanjuttt..!!
.
Aaron M
05.01.2026 | 1 303 |
| 14 | Live dah bermula..jomm join!!
https://vt.tiktok.com/ZSHEMkGExBk8E-OYk8y/ | 1 041 |
| 15 | 𝐒𝐄𝐌𝐈𝐍𝐀𝐑 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄𝐑𝐒 - 𝐓𝐇𝐄 𝐋𝐀𝐒𝐓 𝐃𝐀𝐍𝐂𝐄..🚀
.
SEMINAR KRIPTO VENGERS (SKV) dengan rasminya akan 𝐃𝐈𝐓𝐀𝐌𝐀𝐓𝐊𝐀𝐍 secara tertutup di Zoom Meeting bermula tahun hadapan 2026..🥲
.
𝑺𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓 𝒚𝒂𝒏𝒈 100% 𝑷𝑬𝑹𝑪𝑼𝑴𝑨 𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒖𝒑𝒔𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒑𝒂² 𝒌𝒆𝒍𝒂𝒔 𝒂𝒅𝒗𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒏𝒊 𝒕𝒆𝒍𝒂𝒉 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒖𝒎𝒑𝒖𝒍𝒌𝒂𝒏 𝒍𝒆𝒃𝒊𝒉 10,000 𝑷𝑬𝑺𝑬𝑹𝑻𝑨 𝒔𝒆𝒋𝒂𝒌 𝒊𝒂 𝒅𝒊𝒍𝒂𝒏𝒄𝒂𝒓𝒌𝒂𝒏..🚀
.
Dan malam ini merupakan malam terakhir sejak bermula sesi SKV kali ini pada 23hb December 2025 hari itu..
.
Seminar Kripto Vengers (Online) versi kali ini dah bermula dah pun pada hari kelmarin..3 Hari iaitu 23,24 dan 25 December 2025..bayar ke?eh tak lah..game kita bukan upsell sebarang kelas advance..😆, sebab tu kita bagi 100% PERCUMA SAHAJA..🥰
.
InsyaAllah hari yang terakhir ini aku akan turunkan semua ilmu Premium sekali lagi secara PERCUMA sahaja..💪🏻, kalau beruntung mungkin aku akan share sedikit "manis²" di hujungnya..😍
.
Tunggu apa lagi gais..kita dah takda masa dah ni..barang baik jangan kasik lepas..😱
.
Jom penuhkan korum malam ini..kita kasi LANJUTTT..!!🚀🚀🚀
.
25 December 2025
8 malam - 11 malam
Zoom Meeting
.
Register sekarang !!!!⤵️⤵️⤵️
Link:
https://seminarkriptoevo.onpay.my/order/form/skvengers
https://seminarkriptoevo.onpay.my/order/form/skvengers
Organized by :
Kripto School
Akademi Kripto Terbesar (Malay Community) di Malaysia🔥
.
📣📣 𝗚𝗢𝗢𝗗 𝗡𝗘𝗪𝗦 📣📣
.
Seminar Kripto Vengers (Online) memang kami tamatkan di Zoom Meeting bermula Januari 2026..tetapi kami gantikan dengan Seminar Kripto Vengers (Online) secara terus menerus live di TIKTOK..🚀🚀🚀
.
Bermula Januari 2026..SKV(O) akan dibuat secara terus di Tiktok..3 hari berturut²..kemungkinan 2 kali sebulan macam sekarang jugak..
.
Kenapa di Tiktok?sebab audience die terus dari live dan instant..memudahkan team kami untuk follow up..dan audience lebih ramai dari di Zoom..kami target 15k mininum audience untuk 3 hari class instead of 1-2k audience seperti di Zoom..paling penting..❗️,ilmunya direct terus disampaikan..tak sempat tanya pakcik Chatgpt..acik Google..copy paste jawapan Twitter ke apa..😆
.
So gais..malam ni kasik support ye..macam aku cakap..aku dalam dunia kripto mungkin dah tak lama sebab kena "gerak" buat cabaran baru tak lama lagi..so sementara ada barang² free ni..kasik join gais..😊
.
LANJUTTT..🚀🚀🚀
.
Aaron M
25 December 2025
𝗙𝗼𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗞𝗿𝗶𝗽𝘁𝗼 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 | 𝗖𝗘𝗢 𝗔𝗮𝗿𝗼𝗻 𝗠 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱
#lanjuttt #kriptoschool #besarkankomunitikripto
-------------------------
Website Rasmi :
www.kriptoschool.com
FB Page Rasmi :
Aaron M (51k Followers)
Tiktok Rasmi :
Aaron M (195k Followers)
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
Telegram Rasmi :
https://t.me/KriptoSchool_AaronM
Admin Utama:
https://wa.link/fr86ol | 1 350 |
| 16 | 没有文字... | 984 |
| 17 | 没有文字... | 1 008 |
| 18 | Gais..aku mungkin dah tak lama dalam dunia kripto..sebab aku ada komitmen dan tanggung jawab lebih besar tahun 2026 ke atas..
.
Jadi selama mana ada ruang dan peluang untuk join event² kami..jom lah join dan support ye..🙏🏻
.
Apa² pun tunggu announcement official dari aku tak lama lagi ye..🤘🏻
.
Aaron M
09 Disember 2025 | 1 192 |
| 19 | ✅️ 24 𝑱𝒂𝒎 𝒇𝒓𝒆𝒆 𝒄𝒓𝒚𝒑𝒕𝒐 𝒆𝒅𝒖𝒄𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒄𝒍𝒂𝒔𝒔 𝒗𝒊𝒂 𝑻𝒊𝒌𝒕𝒐𝒌 𝑳𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑶𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 𝑺𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓..💪🏻
.
𝑫𝒂𝒍𝒂𝒎 4 𝒉𝒂𝒓𝒊 𝒏𝒊..𝒂𝒌𝒖 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒃𝒖𝒂𝒕 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒔𝒊𝒂𝒏𝒈 + 𝒎𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒃𝒆𝒓𝒕𝒆𝒓𝒖𝒔𝒂𝒏..🤘🏻
.
𝑫𝒂𝒏 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒅𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒆𝒎𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒂𝒉 𝒑𝒖𝒏 𝒈𝒂𝒊𝒔..
➡️ 𝑾𝒂𝒌𝒕𝒖 𝒔𝒊𝒂𝒏𝒈 𝑰𝒔𝒏𝒊𝒏 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 𝑲𝒉𝒂𝒎𝒊𝒔..𝒂𝒌𝒖 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝑳𝒊𝒗𝒆 𝒅𝒊 𝑻𝒊𝒌𝑻𝒐𝒌 3 𝒋𝒂𝒎..4 𝒉𝒂𝒓𝒊 𝒃𝒆𝒓𝒕𝒖𝒓𝒖𝒕²..
➡️ 𝑴𝒂𝒍𝒂𝒎..𝑺𝒆𝒍𝒂𝒔𝒂 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 𝑲𝒉𝒂𝒎𝒊𝒔..𝑺𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓 𝑲𝒓𝒊𝒑𝒕𝒐 𝑨𝒗𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 (𝑶𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆)..🔥, 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 8 𝒎𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒑𝒂𝒊 12 𝒎𝒂𝒍𝒂𝒎..3 𝒉𝒂𝒓𝒊 𝒃𝒆𝒓𝒕𝒖𝒓𝒖𝒕²..𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒖𝒑𝒔𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒑𝒂² 𝒌𝒆𝒍𝒂𝒔 𝒃𝒆𝒓𝒃𝒂𝒚𝒂𝒓 𝒊𝒏𝒔𝒚𝒂𝑨𝒍𝒍𝒂𝒉..🤘🏻
.
So total aku akan marathon live mengajar selama 24 JAM dalam masa 4 hari..😊, dan FREE pulak tu untuk korang..😉
.
Untuk SKV (Online) yang akan bermula pada malam ini..seorang saja yang mengajar dulu..sebab ada topik baharu dan aku nak sendiri buka jalan untuk master² aku faham flow baru kelas 3 hari free ni..
.
Next session SKV (Online) kita ni akan ada lagi 2 minggu selepas seminar ini..masa tu master² aku pulak yang akan handle most of the class slot..
.
Gais..kelas PERCUMA ni aku akan ajar BASIC sampai ADVANCE..💪🏻💪🏻,no hidden² knowledge lagu..aku selitkan premium knowledge tentang kripto ni insyaAllah..
Antara topik yang aku akan cover adalah..
🩵 𝑭𝒖𝒏𝒅𝒂𝒎𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍 𝑨𝒏𝒂𝒍𝒚𝒔𝒊𝒔
🩵 𝑻𝒆𝒄𝒉𝒏𝒊𝒄𝒂𝒍 𝑨𝒏𝒂𝒍𝒚𝒔𝒊𝒔
🩵 𝑨𝑰 & 𝑪𝒓𝒚𝒑𝒕𝒐 𝑺𝒕𝒓𝒂𝒕𝒆𝒈𝒚
🩵 𝑹𝒊𝒔𝒌 𝑴𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕
🩵 𝑷𝒐𝒓𝒕𝒇𝒐𝒍𝒊𝒐 𝑴𝒂𝒏𝒂𝒈𝒆𝒎𝒆𝒏𝒕
🩵 𝑹𝒆𝒂𝒍 𝑪𝒂𝒔𝒆 𝑺𝒕𝒖𝒅𝒚 𝑴𝒂𝒓𝒌𝒆𝒕
🩵 𝑻𝒐𝒐𝒍𝒔 & 𝑷𝒍𝒂𝒕𝒇𝒐𝒓𝒎 (𝒓𝒆𝒈𝒖𝒍𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑺𝑪) 𝒅𝒂𝒏 𝒃𝒂𝒏𝒚𝒂𝒌 𝒍𝒂𝒈𝒊..😉
.
So nampak ilmu Premium tak?hehe..tapi ilmu aku cetek je..yang cetek ni lah aku nak bagi free je kat korang..tapi ilmu² jugak..adab berguru kena diutamakan jugak kan..adab dahulu barulah ilmu..☺️
.
So untuk Live di Tiktok..aku akan explain random topik..korang follow terus Tiktok aku..anytime aku nak live korang akan dapat notification ek..follow gais follow..⤵️⤵️
Tiktok : 𝐀𝐚𝐫𝐨𝐧 𝐌 (𝟏𝟗𝟓𝐤 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬)
Link :
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
Siangnya live di Tiktok..malamnya kita balas pulak dengan FREE SEMINAR iaitu SEMINAR KRIPTO VENGERS (ONLINE)..🔥
.
Korang yang berminat..boleh klik link kat bawah ni untuk register ye..⤵️⤵️
❗️❗️𝐑𝐄𝐆𝐈𝐒𝐓𝐄𝐑 𝐒𝐄𝐊𝐀𝐑𝐀𝐍𝐆 ❗️❗️
👉https://seminarkriptoevo.onpay.my/order/form/skvengers
👉
https://seminarkriptoevo.onpay.my/order/form/skvengers
.
Semua zoom SKV (Online) kami ni ada recording..kalau korang terlepas mana² hari jangan risau..korang contact admin kami untuk dapatkan akses recording ek..tapi yang bersyarat sebab taknak ada orang manipulate + misuse macam sebelum² ni..contact je..
Whatsapp SAHAJA :
[ +6014-8912072 ] - Admin Kripto School
.
Apa² pun gais..barang free..tak dapat join semua..join lah sebahagian..tak boleh join sebahagian at least dapatkan lah version recording kami tu ye..❤️
.
InsyaAllah ini jadi rekod pertama 24 jam pembelajaran kripto PERCUMA dalam 4 hari di Malaysia..100% LIVE bukan play recording video..☺️
.
Apa²pun..
.
.
LANJUTTT..🚀🚀🚀
.
Aaron M
09 December 2025
𝗙𝗼𝘂𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗞𝗿𝗶𝗽𝘁𝗼 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 | 𝗖𝗘𝗢 𝗔𝗮𝗿𝗼𝗻 𝗠 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱
#lanjuttt #kriptoschool #besarkankomunitikripto
-------------------------
Website Rasmi :
www.kriptoschool.com
FB Page Rasmi :
Aaron M (51k Followers)
Tiktok Rasmi :
Aaron M (190k Followers)
https://www.tiktok.com/@coach.aaron_m
Telegram Rasmi :
https://t.me/KriptoSchool_AaronM
Admin Utama:
https://wa.link/fr86ol | 825 |
| 20 | 𝐋𝐈𝐕𝐄 + 𝐂𝐋𝐀𝐒𝐒 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝟐𝟒 𝐉𝐀𝐌 𝐃𝐀𝐋𝐀𝐌 𝟒 𝐇𝐀𝐑𝐈 - 𝟏𝟎𝟎% 𝐏𝐄𝐑𝐂𝐔𝐌𝐀🔥🔥🤘🏻
.
Assalamualaikum gais..alhamdullilah..bulan ini genap 𝟭𝟱 𝗕𝗨𝗟𝗔𝗡 𝗞𝗿𝗶𝗽𝘁𝗼 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹 𝗯𝗲𝗿𝗵𝗲𝗻𝘁𝗶 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗮𝗽𝗮² 𝗸𝗲𝗹𝗮𝘀 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗿𝗯𝗮𝘆𝗮𝗿..😃, kami tak buat satu pun kelas/seminar berbayar..semuanya memang kami beri secara 𝐏𝐄𝐑𝐂𝐔𝐌𝐀 sahaja..🫶🏻
.
Alhamdulillah..ini memang impian aku sejak dari awal aku ke public..dan ini kali le 536 kali aku repeat cakap benda yang sama..haha..ye..aku memang awal² dah berniat..kalau aku berjaya dalam bisnes berkaitan dengan kripto + blockchain..aku akan pulangkan semula kepada komuniti kripto di Malaysia melalui kelas & seminar PERCUMA sahaja..😉
.
Nak kata berjaya sangat ke apa business ni tak jugak..banyak je cabaran die dan naik turun income tu biasalah..tapi alhamdullilah..Allah lorongkan jugak jalan untuk aku ada modal supaya dapat buat seminar lebih² event offline yang menelan belanja lebih puluhan ribu ringgit setiap kali event berlangsung..tapi kami berhasil bagi PERCUMA sahaja kepada korang semua..🤲🏻
.
Dalam masa 15 bulan selepas sebarang kelas berbayar ditamatkan..kami dah buat ⤵️
🔥 𝟓 𝐒𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐨𝐟𝐟𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐝𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐮𝐫𝐮𝐡 𝐌𝐚𝐥𝐚𝐲𝐬𝐢𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐢𝐦𝐮𝐦 𝟏𝟓𝟎 𝐨𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐝𝐢𝐫 𝐬𝐞𝐭𝐢𝐚𝐩 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭..🤲🏻
🔥 𝐁𝐞𝐫𝐩𝐮𝐥𝐮𝐡² 𝐬𝐞𝐦𝐢𝐧𝐚𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞..🤲🏻
🔥 𝐌𝐞𝐧𝐞𝐥𝐚𝐧 𝐤𝐨𝐬 𝐫𝐚𝐭𝐮𝐬𝐚𝐧 𝐫𝐢𝐛𝐮 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐠𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐜𝐚𝐫𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐞𝐥𝐮𝐫𝐮𝐡𝐚𝐧..
.
T𝐚𝐩𝐢 𝐭𝐞𝐭𝐚𝐩 -> 𝟏𝟎𝟎% 𝐏𝐄𝐑𝐂𝐔𝐌𝐀..
𝐓𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐣𝐮𝐚𝐥 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐬..❌️ 𝐭𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐮𝐩𝐬𝐞𝐥𝐥 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐀𝐈 𝐛𝐨𝐭..❌️, 𝐤𝐞 𝐣𝐨𝐢𝐧 𝐤𝐞𝐥𝐚𝐬 𝐓𝐀 𝐚𝐢𝐫𝐝𝐫𝐨𝐩 𝐛𝐚𝐠𝐚𝐢..❌️
.
Ramai kata "mustahil buat percuma, mesti ada orang kat belakang yang sponsor..😂", sumpah takde gais..kalau nak sponsor boleh jugak..PM tepi ek..aku bagi harga kasih sayang peluk cium punya..😂, tapi itu adalah hakikatnya ekceli..kami rajin menabung masa kecik²..sebab tu boleh buat event² free ni..tolong lah percaya..😂
.
Benda kelakornya..ada orang bitter..maki² aku sebab kami bagi kelas percuma gais..😂😂,sebab point jual kelas RM2k ke..RM3k ke semua dah tak laku dah kat diorang untuk attack aku..in fact diorang marah diorang masih run kelas berbayar lagi..😬
.
Dari awal aku muncul pun..aku tak pernah nak memperlekehkan kelas² orang lain ke apa..malah aku galakkan alumni² aku join kelas² lain supaya ilmu tu lebih mudah tersebar..korang search lah kat posting² aku ni..banyak haa aku cakap macam tu..haha
.
Aku suka satu ayat:
" Semua orang tengok sungai yang sama..tapi dari tebing yang berbeza.."
Maksud yang aku faham..ada orang duduk kat tebing tinggi..so dia nampak keseluruhan sungai dan pandangan lebih luas..ada orang duduk kat tebing yang rendah..so dia just nampak air depan mata saja dan pandangan dia terbatas..😉
.
So dengan ini..aku nak update benda yang betul² padu dari kami gais..⤵️⤵️⤵️
𝐍𝐄𝐖 𝐔𝐏𝐃𝐀𝐓𝐄 𝐒𝐄𝐌𝐈𝐍𝐀𝐑 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐀𝐕𝐄𝐍𝐆𝐄𝐑𝐒 (𝐎𝐍𝐋𝐈𝐍𝐄)🔥
✅️ 𝑺𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝑫𝒆𝒄𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 2025..𝑺𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓 𝑲𝒓𝒊𝒑𝒕𝒐 𝑽𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 (𝑶𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆) 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒅𝒖𝒍𝒖 𝒄𝒖𝒎𝒂 2 𝒉𝒂𝒓𝒊..𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒏𝒐𝒘 𝒐𝒏..𝒌𝒊𝒕𝒂 𝒂𝒌𝒂𝒏 𝒃𝒖𝒂𝒕..⤵️
1) 3 𝑯𝒂𝒓𝒊 𝑩𝒆𝒓𝒕𝒖𝒓𝒖𝒕²..🚀
2) 2 𝑲𝒂𝒍𝒊 𝑺𝒆𝒃𝒖𝒍𝒂𝒏..😱
3) 𝑺𝒐 𝒔𝒆𝒕𝒊𝒂𝒑 𝒃𝒖𝒍𝒂𝒏..𝒌𝒊𝒕𝒂 𝒃𝒖𝒂𝒕 6 𝒉𝒂𝒓𝒊 𝒔𝒆𝒎𝒊𝒏𝒂𝒓 𝑷𝑬𝑹𝑪𝑼𝑴𝑨..𝒑𝒂𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒆𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈..𝑵𝑶 𝑼𝑷𝑺𝑬𝑳𝑳 𝑨𝑷𝑨² 𝑲𝑬𝑳𝑨𝑺/𝑱𝑶𝑰𝑵 𝑮𝑹𝑶𝑼𝑷 𝑩𝑬𝑹𝑩𝑨𝒀𝑨𝑹..❌️
.
Dah 15 bulan kami selesa bagi free je..tanpa upsell apa² kelas riban²..so doakan kami kekal istiqamah ye..😃, setiap kali lepas event..kami akan masukkan ke kelas TA zero to advance 100% free jugak..!sebulan 2-3 kali master² akan mengajar TA FREE je untuk korang..so nikmat apa yang kau dustakan kalian..😁
.
So apa kaitan aku bebel² ni dengan tajuk??yezza..
🔥..𝟐𝟒 𝐉𝐀𝐌 𝐋𝐈𝐕𝐄 𝐃𝐀𝐋𝐀𝐌 𝐌𝐀𝐒𝐀 𝟒 𝐇𝐀𝐑𝐈..𝐌𝐄𝐍𝐆𝐀𝐉𝐀𝐑 𝐊𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎 𝐒𝐄𝐌𝐀𝐓𝐀²..𝐀𝐍𝐃𝐃𝐃 𝐅𝐑𝐄𝐄..🔥
.
Minggu ini aku challenge diri sendiri untuk buat : | 604 |
