ch
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

前往频道在 Telegram

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

显示更多
292
订阅者
+124 小时
无数据7
+530
帖子存档
- دست از سر خودت بردار عزیزم، با خودت مهربون‌تر باش، روزهای سختی داشتی و خواهی داشت.☕️🍪📔

- متاسفانه آدما سه چهارم از اصالت وجودی خودشون رو به قیمتِ شبیه شدن به دیگران از دست میدن!🫀🗿

. هربار عکس با افکت میذارم و کسی تعریف میکنه عذاب وجدان میگیرم و تا بهش ثابت نکنم این افکته ول نمیکنم. خاک‌برسرت عزیزم:))))))📸💄 .

. ‏عملی اگر كاشتید، عادتی درو خواهید كرد. عادتی اگر كاشتید، اخلاقی درو خواهید كرد. اخلاقی اگر كاشتید، سرنوشتی درو خواهید كرد.🪽✨🌱 .

. ‏دلداری شدن از طرف آدم بداخلاق بیشتر میچسبه چون میدونی اینا رو به همه نمیگه.🥹 .

. اینایی که صبح زود قبل کار و مدرسه میشینن مفصل صبحونه می‌خورن رو هیچ‌وقت درک نمی‌کنم، من تازه وسطایِ  راه می‌فهمم بیدار شدم.🥱 .

یادتون باشه! اگر چه گاهی تکه ابری جلویِ تابش خورشید رو می‌گیره ولی خورشید پابرجاست… نگذارید لکه‌هایِ اَبرِ غم و مشکلات مانعِ تابشِ خورشید به زندگی‌تون بشه از زندگی لذت ببرید صبح پنجشنبه‌تون بخیر❤️ .

دیگه وقتشه بریم بالاپشت بوم زوزه بکشیم🐺 .

🌕 ماه سرخ با تلسکوپ .
+1
🌕 ماه سرخ با تلسکوپ .

. در کنارش بودَم اما لحظه‌ای ، مَن را ندید ! .🩶 .

. خنده‌هایش سهم ِ مردم بود و اخمش ، مال ِ من ؛ .🥺 .

. اگه‌باهات‌خوبم‌بهش‌گند‌نزن،من‌برای‌بقیه‌خیلی‌مزخرفم.‌‌ .🌚 .

. ‏حقیقت اینه که اگه یکیو واقعن بخوای چشمت کسی جز اونو نمیبینه...! ‌‌.

. اونی که گفتین بَده ته مرام بود، اونی که گفتین خوبه ته نقاب بود! .🌿 .

. چه ‹ تلخ › است ؛ اجبارِ دل کَندنُ‌ رفتن ! .🥲 .

. دلم میخواست، دلت نمیساخت..! .🫵🏼 .

. اولویت‌ِاولم‌بودی،وقتی‌اولویت‌ِاخرت‌بودم. 💔 .

. هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش رفاقت نکن درد دل نکن شوخی نکن حرمت ها شکسته می شود. هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن محبت نكن لطف نكن تبدیل به وظیفه می شود. هیچ وقت از کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نخواه کمک نگیر انتظار نداشته باش تبدیل به منت می شود... .

. تا سرت به آدم نخوره ، سنگ نمیشی! .🪨 .