ch
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

前往频道在 Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

显示更多
2 693
订阅者
-524 小时
+27
+2030
帖子存档
شروع عملیات طلوع گسلان در تهران.

‏زندگی تو ایران واقعا جالبه. همینجوری که نمیدونی آتش بس تموم شده یا صدای طوفانه یهو زلزله میاد که حوصلت سر نره.

امشب می‌رم زیر لوستر بخوابم. خواهیم دید چه خواهد شد.

خدایا شکرت. یک ساعت پیش که داشت طوفان میومد الان هم که زلزله اومد. باز خوبه نزدیک آب نیستیم.

اون از رعد و برقا که صدا جنگنده و انفجار میداد، اینم از زلزله که انگار خونه‌ات موشک خورده، زمین و زمان برای سکته دادن ما دست به دست هم داده 😆

视频消息00:18

زلزلهههههه

بلاخره جواب اینکه اگه «یدونه تیر داشته باشی و بتونی فقط یه نفرو بکشی» اون کیه رو پیدا رو کردم

چقدر زیبا که هیچوقت نشد باهم باشیم خارکسه

عاااااای

ای ننتو گاییدم خارکسه

مثلا یهو اونی که فک میکردی عشق اساطیریته (کس‌ننش) رو دور میدون اسلحه به دست میبینی

Repost from N/a
اتفاقا اون‌کاری که می‌گی محاله بکنم رو مجبور می‌شی که بکنی، آدم‌هایی از جلوی چشم‌هات می‌افتن که فکرشم نمی‌کردی، با آدم‌هایی ارتباط می‌گیری که فکرشو نمی‌کردی، جایی که فکرشو نمی‌کنی شکست می‌خوری، جایی که فکرشو نمی‌کنی برنده می‌شی. همه‌ش همینه و برخلاف خیلی‌ها که می‌گن دردناکه، به‌نظر من شاید تغییر تنها بخش قشنگ زندگی باشه. آدم‌ها اگر تغییر نکنن، زنده نیستن.

تو باشگاه پیش سحر رحمانی احساس میکنم حتی آب خوردنمم اشتباهه 😩🤣

Repost from sahar🖤
اگه روابط انسانی پیچیده نبود؛ اون کس‌ننت و حتما اون روز بهت میگفتم

Repost from sahar🖤
این خودکشی هم گلدن تایم داشت، آدمیزاد هرچی سنش میره بالاتر بی‌خایه‌تر می‌شه، از یه سنی به بعد آدم حوصله‌ی مُردن هم نداره دیگه.

‏مرد فقط رو تخت رئیسه بقیه جاها هرچی ملکه دستور بده

😂😂😂😂😂😂😂

یادش بخیر یه زمانی اینترنت انقد مفت بود که از ویدیوهای اینستا به عنوان چراغ‌ قوه استفاده میکردم.