ch
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

前往频道在 Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

显示更多
2 693
订阅者
+124 小时
+27
+2830
帖子存档
🚨 صابرین نیوز، وابسته به سپاه: یک منبع آگاه هرگونه احتمال آتش‌بس و مذاکره را قاطعانه رد کرد و گفت: «ما به هیچ وجه مدلِ آتش‌بس و بعد مذاکره را قبول نداریم. جنگ تا رسیدن به پیروزی قطعی ادامه خواهد داشت.» وی افزود: «دست برتر با قاطعیت با ایران است و بازنده این میدان یقیناً آمریکاست. این آن‌ها هستند که باید به شروط روشن و مشخص ایران عمل کنند.» این منبع آگاه افزود: «این تصمیم قطعی در سطوح کلان نظام گرفته شده و تنها راهبرد پیگیری و اداره جنگ همین مسیر است و بس.» - @iransocial

مادرجنده پست گذاشته از خدا طلب بخشش کرده، ننت گاییدس

‏این حموم رفتن دست جمعی خط قرمز پاکستان بود که ما رد کردیم، واسه همین میخواد با فراهم کردن آتش بس تلافی کنه.

زیبا بود پسندیدم 🫶🏽

#ناشناس https://t.me/pineappleplusss/106781 البته ما مرد ستیز نیستیم «واقع بینیم» واقعیت مردا همینه حالا شاااید تو زندگی بعضیا استثنا وجود داشته باشه

پاکستان کاش بیشتر تمرکزش رو بذاره روی سلامت و بهداشت فردی مردم خودش تا این گه خوریا‌‌.

جدا از هرگونه خبر/ مادر اون کیرخر پاکستانیو گاییدم

سهام آمریکا و بیتکوین هر دو درحال بالا رفتن و‌ قیمت نفت در حال پایین اومدن هست که نشون میده سرمایه‌دارهای آمریکا فعلأ اعتقاد دارند حمله به زیرساخت‌ها انجام نمیشه.

چارت ها حاکی از اتش بسه خواهیم دید چه خواهد شد

#ناشناس نه نه تایید نشده!

#ناشناس مطمعنی خبر اتش بس فیک نیست؟

#ناشناس هنوز اینترنشنال نگفته

ول کنید بگا رفتیم

#ناشناس با این قیمتا چجوری دلت میاد اخه من عکس خبرا هم باز نمیکنم فقط میخونم😂

خارشو گاییدم ۲ هفته اتش بس مردن

خدا بده برکت

#ناشناس https://t.me/pineappleplusss/106776 فیلمش خوب بود :)))) 🫠

نه همیشه مردستیز بودم جز برا دوست‌پسر نازم