ch
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

前往频道在 Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

显示更多
2 686
订阅者
-624 小时
-67
+2630
帖子存档
Vinak - Miga.mp38.16 MB

جنگنده ایز دت یو؟

‏به محض اینکه صدایی میشنویم، اول یه کم تمرکز میکنیم که صدای انفجاره، پدافنده یا رعدوبرق بعد بلافاصله موبایل ها رو برمیداریم ببینیم از اپ های داخلی و خارجی مبتونیم بفهمیم کجا بودهبعد از طی این مراحل از حال دوستان خبر میگیریم. ‏این مراحل از سرشب تا صبح تکرار میشه ‏⁧

‏متخصصان بیهوشی گرامی چیزی ندارید ما یه بیست سی‌روز بریم کما بعدش برگردیم،ببینیم تهش چیشده؟اگه هنوز تهش نرسیده بود تمدیدش کنیم یه چند روز دیگه؟

‏پستی در سوگ تمام ماهیچه‌های از دست رفته و‌ چربی‌های انباشته در نتیجه قطع ورزش و پرخوری عصبی و شرب خمر در ایام جنگ.

قبلا هم رعدو برقامون انقد صدا میدادن؟

اخوند حتی صدای باد هم برامون تبدیل ب تروما کرده

خیلی اعصاب روان درست درمونی داریم حالا هی رعدوبرق میزنه و صدای باد میپیچه

بی‌بی نتانیاهو گوشی رو ‌بگیر سمت حرم میخوام فحش بدم.

‏جنگ تموم بشه همه باید بریم تو نوبت پیوند کبد

‏یه روزی ما اینجا انقدر کص دغدغه بودیم که بحثمون این بود به برندهایی که سیاوش داره باهاشون همکاری میکنه ایمیل بزنن یا نه

Repost from "ویراگو"‌
‏الان میفهمم چرا هروقت مرغا از خواب بیدار میشن جیغ می‌کشن. ‏این چه زندگی مزخرفیه آخه!

آخوند مادر زندگیمونو گایید، ساعت خواب که چیزی نیست.

‏من همیشه وصلم چون یه معتاد هرجور شده پول موادشو جور می‌کنه.

‏جمهوری اسلامی باید برود! هر بهایی که مردم ایران برای حذف این نظام بپردازند بی گمان بیشتر از: جان عزیز وشریف دهها هزار انسان که در دی ماه گذشته کشته شدند، جان حدود بیست هزار ادمی که هرساله در حوادث رانندگی کشته میشوند، جان حدودشصت هزار آدمی که هر سال بر اثر الودگی هوا میمیرند، جان هزاران آدمی که هرسال اعدام میشوند، جان صدها کولبر وسوختبری که با شلیک پاسداران کشته میشوند، جان هزاران کودکی که فساد گسترده وسیاستهای اقتصادی جمهوری اسلامی سبب فقر وسوتغذیه انها شده است، جان صدها زنی که بر اثر خشونت ساختاریافته بر زنان کشته میشوند، سلامت جسمانی وروانی همه ایرانیان که در زیست معمولشان،با تهدید و خفقان واستبداد وتبعیض ومحرومیت و حبس وبند وشکنجه واعدام مواجهند، فساد گسترده ساختاری، تامین مالی تروریسم حهانی،باج های کلان به چین وروسیه،که به غارت سرمایه ملی وفقر ویرانگر انجامیده است. تخریب ونابودکردن محیط زیست، و …نیست! جز نابودی جمهوری اسلامی راه دیگری برای رستگاری مردم ایران وجود ندارد. همه ابعاد وسیع «ننه من غریبم» های ساخته پرداخته ارتش سایبری، و بی بی سی،و چپ امریکایی، وچپ محورمقاومتی، که در جان جهان بپیچد،تغییری در ماجرا ایجادنمیکند. جمهوری اسلامی باید برود.

منطقی اینه که بریم بشینیم توی نیروگاه‌های برق. اگر زدن که همونجا ما هم بزنن تموم بشیم اگر نزدن هم که هیچی.

تا امشب کیلوبایت مهم بود از فردا کیلووات