2 686
订阅者
-624 小时
-67 天
+2630 天
帖子存档
2 686
به محض اینکه صدایی میشنویم، اول یه کم تمرکز میکنیم که صدای انفجاره، پدافنده یا رعدوبرق بعد بلافاصله موبایل ها رو برمیداریم ببینیم از اپ های داخلی و خارجی مبتونیم بفهمیم کجا بودهبعد از طی این مراحل از حال دوستان خبر میگیریم.
این مراحل از سرشب تا صبح تکرار میشه
2 686
متخصصان بیهوشی گرامی چیزی ندارید ما یه بیست سیروز بریم کما بعدش برگردیم،ببینیم تهش چیشده؟اگه هنوز تهش نرسیده بود تمدیدش کنیم یه چند روز دیگه؟
2 686
پستی در سوگ تمام ماهیچههای از دست رفته و چربیهای انباشته در نتیجه قطع ورزش و پرخوری عصبی و شرب خمر در ایام جنگ.
2 686
یه روزی ما اینجا انقدر کص دغدغه بودیم که بحثمون این بود به برندهایی که سیاوش داره باهاشون همکاری میکنه ایمیل بزنن یا نه
2 686
Repost from "ویراگو"
الان میفهمم چرا هروقت مرغا از خواب بیدار میشن جیغ میکشن.
این چه زندگی مزخرفیه آخه!
2 686
جمهوری اسلامی باید برود!
هر بهایی که مردم ایران برای حذف این نظام بپردازند بی گمان بیشتر از:
جان عزیز وشریف دهها هزار انسان که در دی ماه گذشته کشته شدند،
جان حدود بیست هزار ادمی که هرساله در حوادث رانندگی کشته میشوند،
جان حدودشصت هزار آدمی که هر سال بر اثر الودگی هوا میمیرند،
جان هزاران آدمی که هرسال اعدام میشوند،
جان صدها کولبر وسوختبری که با شلیک پاسداران کشته میشوند،
جان هزاران کودکی که فساد گسترده وسیاستهای اقتصادی جمهوری اسلامی سبب فقر وسوتغذیه انها شده است،
جان صدها زنی که بر اثر خشونت ساختاریافته بر زنان کشته میشوند،
سلامت جسمانی وروانی همه ایرانیان که در زیست معمولشان،با تهدید و خفقان واستبداد وتبعیض ومحرومیت و حبس وبند وشکنجه واعدام مواجهند،
فساد گسترده ساختاری، تامین مالی تروریسم حهانی،باج های کلان به چین وروسیه،که به غارت سرمایه ملی وفقر ویرانگر انجامیده است.
تخریب ونابودکردن محیط زیست،
و …نیست!
جز نابودی جمهوری اسلامی راه دیگری برای رستگاری مردم ایران وجود ندارد.
همه ابعاد وسیع «ننه من غریبم» های ساخته پرداخته ارتش سایبری، و بی بی سی،و چپ امریکایی، وچپ محورمقاومتی، که در جان جهان بپیچد،تغییری در ماجرا ایجادنمیکند.
جمهوری اسلامی باید برود.
2 686
Repost from عین الدوله
منطقی اینه که بریم بشینیم توی نیروگاههای برق. اگر زدن که همونجا ما هم بزنن تموم بشیم اگر نزدن هم که هیچی.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
