ch
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

前往频道在 Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

显示更多
2 691
订阅者
-524 小时
+27
+2030
帖子存档
از ایرانی بودم متنفرم

از زندگی متنفرم

از کارم متنفرم

از ایران متنفرم

از ۷ صب از خواب بیدار شدن متنفرم

از همه متنفرم

‏از جمله [بذار تکلیف جنگ معلوم شه، بعد] حامله ام.

راضیم به رضای تو 🤲🏽
راضیم به رضای تو 🤲🏽

از ۵ تو باشگاهم خلوته و رم کردم یه گاوه درسته رو بذارن جلوم خام خام میخورمش

قیمتا جوریه که یا پولت نمیرسه چیزی که میخوای رو بخری یا اگه هم برسه، دلت نمیاد اون همه پولو خرجش کنی...

بزن کسکش تهران داره میترکه، مردم برگردن شهراشون، بقیم برن شمالو شلوغ کن، دلم تنگ شده ازینور تهران تا اونورشو تو ۱۵ دقیقه طی کنم 🦦

یکی نوشته بود اونقدر قهوه گرونه که نمیشه یه کافه رفت. طرف تو جوابش نوشته بود حالا یه کافه نری که نمیمیری! یکی دیگه نوشته بود نمیتونم آهنگامو تو اسپاتیفای گوش کنم. طرف تو جوابش نوشته بود حالا دوتا آهنگ گوش ندی که نمیمیری! اون یکی نوشته بود شبا نمیتونیم بخاطر عرعریا بریم دور دور. تو جوابش یکی نوشته بود حالا شبا بیرون نری که نمیمیری! چرا، میمیریم! زندگی مجموعه ای از کارهای کوچیک کوچیکه که در طول شبانه روز انجام میدیم. قهوه خوردن، یوتیوب دیدن، موزیک گوش دادن، رستوران و کافه رفتن، دور دور کردن، دورهمی داشتن، چرت و پرت خریدن و ... وقتی هیچکدوم اینا رو نتونی انجام بدی یعنی اصلا زندگی نمیکنی! همینا زندگی رو معنا میده و بدون اینا یعنی مرگ... بفهم اینو!

‏دیگه بزرگ شدی عزیزم؛ نمی‌شه فرار کنی. باید از پس غم‌ها، دلتنگی‌ها، تصمیم‌های سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش می‌کشی، تنهای تنها.

بمونم خونه overthink ميكنم، برم بيرون overpay.

‏هاح چه هوایی، چه صبح قشنگی، آدم دلش میخواد پنجره رو باز کنه بپره پایین

Repost from N/a
باور کنید وضعیت روحیم انقدر تخمیه که دوست دارم هفت شبانه روز نان استاپ گریه کنم،نه غذا بخورم،نه بخوابم،نه با کسی حرف بزنم فقط گریه.

‏زندگی به عنوان انسان خیلی فرسایشی شده کاش یه دسته پنج تایی باگت بودم دم یه سوپری.

چون دختر خوبی بودم 🦦🙏🏼
چون دختر خوبی بودم 🦦🙏🏼