ch
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

前往频道在 Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

显示更多
207
订阅者
+124 小时
+27
-230
帖子存档
به نظر من این بهتره تو دو سه روز همه کاراتو میکنی تموم

I have no idea how uni works sry

بعد بیست واحد خوبه یا سخته کمترش کنم؟ 😭

با هرکدوم موافقید لایک بدهید لطفا ☝🏻

یا ساعتای زیادی ولی دو سه روز در هفته؟

کلاس‌هامو در ساعت های کم ولی روزای پراکنده و زیاد بردارم

بنظر شما

بچهاجون

الهی بمیری مرتیکه پدو نارنجی املاکی

بیشتر از ج‌ا من از ترامپ متنفرم

چطوری تونستید

اصلا نمیتونم حضم کنم که این چیزایی که توی چنل وحید انلاین میبینم واقعیت باشن

sticker.webp0.13 KB

خب فقط یک رو بردار

انتخاب واحد نشده بود واسم

اصن نداشتم تو درسام

مگه ۱ رو پاس نکردی؟