5 560
订阅者
-824 小时
-167 天
-3630 天
数据加载中...
吸引订阅者
九月 '26
九月 '26
+6
在0个频道中
八月 '26
+64
在0个频道中
Get PRO
七月 '26
+59
在0个频道中
Get PRO
六月 '26
+48
在0个频道中
Get PRO
五月 '26
+42
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+40
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+19
在0个频道中
Get PRO
一月 '26
+28
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+22
在2个频道中
Get PRO
十一月 '25
+19
在0个频道中
Get PRO
十月 '25
+35
在0个频道中
Get PRO
九月 '25
+34
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+48
在0个频道中
Get PRO
七月 '25
+51
在0个频道中
Get PRO
六月 '25
+35
在0个频道中
Get PRO
五月 '25
+34
在0个频道中
Get PRO
四月 '25
+39
在0个频道中
Get PRO
三月 '25
+48
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+46
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+73
在0个频道中
Get PRO
十二月 '24
+69
在0个频道中
Get PRO
十一月 '24
+55
在0个频道中
Get PRO
十月 '24
+162
在0个频道中
Get PRO
九月 '24
+58
在0个频道中
Get PRO
八月 '24
+62
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+51
在0个频道中
Get PRO
六月 '24
+68
在0个频道中
Get PRO
五月 '24
+55
在0个频道中
Get PRO
四月 '24
+29
在0个频道中
Get PRO
三月 '24
+58
在0个频道中
Get PRO
二月 '24
+109
在0个频道中
Get PRO
一月 '24
+74
在0个频道中
Get PRO
十二月 '23
+62
在0个频道中
Get PRO
十一月 '23
+51
在0个频道中
Get PRO
十月 '23
+46
在0个频道中
Get PRO
九月 '23
+99
在0个频道中
Get PRO
八月 '23
+73
在0个频道中
Get PRO
七月 '23
+71
在0个频道中
Get PRO
六月 '23
+167
在0个频道中
Get PRO
五月 '23
+97
在0个频道中
Get PRO
四月 '23
+51
在0个频道中
Get PRO
三月 '23
+54
在0个频道中
Get PRO
二月 '23
+56
在0个频道中
Get PRO
一月 '23
+82
在0个频道中
Get PRO
十二月 '22
+71
在0个频道中
Get PRO
十一月 '22
+97
在0个频道中
Get PRO
十月 '22
+176
在0个频道中
Get PRO
九月 '22
+64
在0个频道中
Get PRO
八月 '22
+91
在0个频道中
Get PRO
七月 '22
+84
在0个频道中
Get PRO
六月 '22
+99
在0个频道中
Get PRO
五月 '22
+94
在0个频道中
Get PRO
四月 '22
+110
在0个频道中
Get PRO
三月 '22
+78
在0个频道中
Get PRO
二月 '22
+69
在0个频道中
Get PRO
一月 '22
+106
在0个频道中
Get PRO
十二月 '21
+86
在0个频道中
Get PRO
十一月 '21
+164
在0个频道中
Get PRO
十月 '21
+143
在0个频道中
Get PRO
九月 '21
+90
在0个频道中
Get PRO
八月 '21
+5 266
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 05 九月 | 0 | |||
| 04 九月 | +1 | |||
| 03 九月 | +3 | |||
| 02 九月 | +1 | |||
| 01 九月 | +1 |
频道帖子
Salam jumaat semua.. sifu nk info yg kelas mmg dh penuh ya.. jmpa Selasa minggu depan semua
| 2 | Tadi sifu & team baru sempat nak susun untuk kelas
berita baik!
ada 1 lg seat boleh muat.. so sape nak grab last seat sebab grab di -> https://yup.la/google
pasni maaf ya mmg dh penuh | 187 |
| 3 | 🇲🇾Selamat Hari Merdeka ke-69!
Semoga semangat kemerdekaan terus menyatukan kita
untuk melangkah lebih jauh, mencipta peluang dan membina masa depan yang lebih maju bersama.
Selamat Menyambut Hari Kebangsaan 2026!
Ikhlas daripada,
-Team Adsbrain 🇲🇾💛 | 249 |
| 4 | Ya Allah.. maaf sangat mmg x boleh sumbat lagi dh..
ada LAST SEAT NI!
minggu depan dah habis harga early bird ni tp seat pun dah nak habis ni..
Daftar di -> https://yup.la/google | 659 |
| 5 | 🚨 URGENT UNTUK PENGGUNA GOOGLE ADS!
Masih guna Phrase Match untuk keyword Google Ads? 👀
Sekarang adalah masa untuk anda semak semula campaign dan pertimbangkan untuk tukar daripada Phrase Match ➡️ Exact Match supaya keyword anda lebih terkawal dan lebih tepat.
Nak tahu kenapa perubahan ini penting dan macam mana nak optimize Google Ads dengan lebih berkesan?
🔥 Kami akan kongsikan lebih lanjut dalam kelas Google Ads!
⚠️ TINGGAL 3 SEAT SAHAJA!
Kalau anda serius nak improve performance Google Ads, jangan tunggu sampai penuh.
https://yup.la/google | 573 |
| 6 | LAST 3 seat
mmg terhad sifu x buka dah
Daftar segera di -> https://yup.la/google
. | 495 |
| 7 | Tahniah kepada 3 peserta bertuah yang telah menangi 3 slot FREE monitoring secara online 1 jam selepas kelas nanti...
btw seat kelas ada 3 sahaja lagi.. mmg tempah sangat TERHAD | 456 |
| 8 | Assalamualaikum & Salam sejahtera semua..
Dah semak search terms korang? Ok ke kelaut?
Btw sifu cek akaun, makin ok guna exact match.. | 407 |
| 9 | Cuba cek di bahagian search terms utk last 30 days, jika masih terkawal, blh sahaja teruskan dengan phrase match. | 561 |
| 10 | Ok ni sifu dah permudahkan untuk fahaman korang | 575 |
| 11 | Sifu baru sahaja double confirm dengan team Google yg sekarang ni phrase match dah jadi macam broad match
Cth keyword anda set “homestay kuantan” nohhh semua berkaitan kuantan ads korang akan terpapar sbb apa? skrg algorithm google akan ads close variant (yg x berapa close)
Exact match sekarang pula dah jadi macam phrase match dulu @ broard match modifier awal2 dlu.. still akan incluse same keyword & close variant tp lebih relevan
Takpe detail kita akan bincang dalam kelas 8-10 September nanti | 572 |
| 12 | 没有文字... | 451 |
| 13 | Ramai mengadu ada masalah dengan Google Ads kan?
ok ni antara cara nak hubungi pihak Google:
1- by phone at 1800-815-872 (MY).
2- Ads Approval Request (https://support.google.com/google-ads/contact/approval_request)
3- Account Suspended (https://support.google.com/google-ads/contact/pf_suspended)
4- Billing Issues (https://support.google.com/google-ads/contact/billing_none?hl=en)
5- Other Issues (https://support.google.com/google-ads/contact/other_none?hl=en&authuser=0)
ok?
jumpa dalam kelas 8-10 September ni.. belum daftar? daftar je di -> https://yup.la/google
. | 504 |
| 14 | Tahniah!
inilah peserta bertuah yang mendapat sesi monitoring FREE secara online bersama sifu selama 1 jam selepas kelas (bernilai RM 599.00) .. penting tau sesi ni sebab nak cek apa yg korang buat tu betul ke tak & boleh terus optimize mana2 part yg perlu
1- Hj Mohd Azmie mohd Dalin
3- En Tariq Mohd Noh
Siapakan next peserta ke-9 yang bertuah?
Daftar sekarang di -> https://yup.la/google
. | 460 |
| 15 | Nantikan peserta bertuah yg ke 1 & 3 yg dapat FREE sesi monitoring online bersama sifu selepas kelas nanti.. ptg skit sifu reveal..
kita masih mencari peserta yg ke-9 pula..
register cepat di https://yup.la/google | 445 |
| 16 | Daftar sekarang di https://yup.la/google | 427 |
| 17 | Ready.. Bismillah register di https://yup.la/google | 419 |
| 18 | lagi 5 minit get ready gais | 345 |
| 19 | Assalamualaikum & selamat pagi semua…
ready ya pukul 10am ni sifu buka untuk daftar Google Ads Workshop 8-10 Sept 2026
peserta ke 1,3 & 9 akan dpt FREE sesi monitoring online bersama sifu | 420 |
| 20 | Ready esok pagi ya.. fuhhh | 469 |
