ch
Feedback
SKILLED_PROXY

SKILLED_PROXY

前往频道在 Telegram

**جدیدترین وپرسرعت⚡️⚡️⚡️ ترین پروکسی ها ارائه⚡️⚡️⚡️⚡️ میشودباما همراه باشید❤️❤️❤️❤️❤️**

显示更多
1 796
订阅者
+424 小时
+317
+4130
帖子存档
حاجی میگم ...: جنگ چیزی نیست پیش بینی کرد مگه کسایی که ساختنش تمومش کنن یا یکیشون ساقط شه اول فرض بر این بگیریم ادامه دار باشه : باید در حد امکان خرجاتون کم کنید و فقط پس انداز کنید. چون ممکنه بانکا ورشکست شن ممکنه خونت خراب شه، کارتو از دست بدی باید یه پول داشته باشی؟ بهترین پس اندازم طلاست چون در جنگم قابل نقد کردنه. حالا اگه صلح شد چی؟ تو ضرر نکردی هنو پولتو داری. طلا شاید یکم ریزش کنه اصلاح بده اما همیشه صعودیه در کل. ولی پول تومانی اگه جنگ ادامه دار شه ارزشش نزدیک ب صفر میشه! من اینا نمیگم بترسین هول کنین یا دلسرد شین. من اینا میگم تا سهمی در دفاع مردم غیرنظامی کشورم داشته باشم بدونن اطرافشون چه خبره حواسشون باشه. به حکومت و نظامش اعتماد ندارم ولی مردم عادی هم وطنم میخام کمک کنم. در کل هموطن خواهرم برادرم مراقب خودت باش❤️❤️❤️❤️❤️❤️

برای پرسنل پدافند ایران زمین ، نمیشناسمت ولی دورت بگردم..❤️‍🩹