ch
Feedback
POSITIVE WAVE

POSITIVE WAVE

前往频道在 Telegram

ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

显示更多

📈 Telegram 频道 POSITIVE WAVE 的分析概览

频道 POSITIVE WAVE (@waveplus) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 28 237 名订阅者,在 经济与金融 类别中位列第 4 329,并在 伊朗 地区排名第 12 050

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 28 237 名订阅者。

根据 22 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -297,过去 24 小时变化为 -4,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 17.29%。内容发布后 24 小时内通常能获得 15.14% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 4 883 次浏览,首日通常累积 4 275 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 48
  • 主题关注点: 内容集中在 مذاکره, ترامپ, سهم, همت, توافق 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت. نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.

凭借高频更新(最新数据采集于 23 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 经济与金融 类别中的关键影响点。

28 237
订阅者
-424 小时
-167
-29730
帖子存档
Repost from بتا سهم
امروز در خبرها  شاهدیم که نرخ خوراک گاز از 11300 در آذر به 18900 در دی رسیده است و البته احتمالا در ماه های بهمن و اسفند نیز بیشتر خواهد شد  دقت کنید در آذر میانگین نرخ ارز محاسباتی 75000 تومان بوده است و در دی این عدد به 125000 تومان رسیده است . یعنی دقیقا نرخ خوراک متناظر با نرخ ارز رشد کرده است. عدد فرمول احتمالا نهایت یک یا دو سنت تغییر کرده باشد و اصلداین تغییر برای محاسبه نرخ ارز است قاعدتا هیچ کسی انتظار ندارد که دولت همچنان  نرخ قبلی 75 هزار تومان را لحاظ کند و این محاسبات منطقی در نرخ گاز است و همانطور که سمت فروش آنها را بالا میبرد در بهای تمام شده نیز موثر است و مهم  حفظ حاشیه سود شرکت هاست از همین رو  معتقدیم این افزایش کاملا طبیعی و منطقی و قابل انتظار بود و در ماه های بهمن و اسفند نیز احتمالا با توجه به صعودی بودن نرخ ارز این نرخ ها بازهم  افزایش خواهد داشت  .

رسول خادم: خدایا آن‌هایی که به مردم ایران ظلم می‌کنند، در هر مقام و لباسی روسیاه شوند

هند سه نفتکش ایران را توقیف کرد رویترز نوشت: هند در این ماه سه کشتی تحت تحریم آمریکا و مرتبط با ایران با نام‌های Stellar Ruby، Asphalt Star و Al Jafzia را توقیف کرده. طبق داده‌های LSEG، دو نفتکش از این سه نفتکش به ایران مرتبط هستند، یکی از آنها به نام الجفزیه در سال ۲۰۲۵ نفت کوره را از ایران به جیبوتی حمل کرده و دیگری با پرچم ایران فعالیت می‌کرده. به گزارش خط انرژی، ایران فورا باید مقابله به مثل کند وگرنه با ارسال پالس ضعف، آمریکا نیز وارد صحنه شده و محاصره دریایی ایران را آغاز می‌کند. khate_energy

بعد از برجام شرکتهای امریکایی قرار بود بیان برای سرمایه گذاری، اون زمان یکسری از شرکتهای خودروسازی امریکا هم امدن از سایت ایران خودرو بازدید کردن، الان پیشنهاد سرمایه گذاری میدید تا دو روز بیشتر حکومت کنید، این حکومت دیگه مشروعیتی برای مردم ندارد✋ کی گفت حق ندارید با امریکا تجارت کنید❓❗️عمر و جوانی ما شده بازیچه یک پیرمرد لجباز، متوهم و.... مادرو هم پیشنهاد زیاد داده بود، اخرش دیدیم چی شد. @waveplus

رویترز : ایران در مذاکره با آمریکا توافقی در حوزه انرژی، معدن و هواپیما را پیشنهاد می‌کند خبرگزاری رویترز به نقل از یک دیپلمات ایرانی نوشت که ایران در پی دستیابی به توافقی هسته‌ای با ایالات متحده است که منافع اقتصادی برای هر دو طرف به همراه داشته باشد؛ این اظهارات چند روز پیش از دور دوم مذاکرات میان تهران و واشنگتن مطرح شده است.

ایلان ماسک داره تیک آبی تمامی خبرگزاری و حساب های وابسته به جمهوری اسلامی رو حذف میکنه، تیک آبی تهران تایمز هم حذف شد.

#خودرو هم صف خرید شد

Repost from POSITIVE WAVE
#شاخص_هم_وزنی ها بنظرم میتونن لیدر بازار باشند #ونیکی بعنوان یک سهم سودساز با تقسیم سود ۶۰-۷۰ درصدی و گردن کلفت، که یکی از سهامداران مهم #خودرو هم هست میتونه مورد توجه بازار باشه✋ @waveplus

#خساپا هم صف خرید شد

#خودرو مثبت شد #ونیکی در محدوده حمایتی، بدون فروشنده

بازار فروشنده خاصی نداره، بنظرتون مستعد یک نوسان مثبت هست❓

۱۱ میلیارد گم شد😐😐
۱۱ میلیارد گم شد😐😐

😂😂
+1
😂😂

خطاب به بعضی کانال‌های بورسی. 📌وقتی از اخبار سیاسی مربوط به توافق فقط اون بخشی رو گزارشگری می‌کنید که به سناریوی صعودی‌ کوتاه مدتتون می‌خوره و بقیه واقعیت رو نادیده می‌گیرید، اسمش تحلیل نیست؛ اسمش مهندسی ذهن مخاطبه. شما با اطلاعات گزینشی، انتظارات کاذب می‌سازید. این کار هم به سرمایه مردم ضربه می‌زنه، هم به اعتماد بازار. 📌از اون تلخ‌تر، وقتی در همین فضای ملتهب، روایت‌ها طوری چیده می‌شن که انگار هیچ هزینه انسانی و اجتماعی‌ای طی یکماه گذشته در کار نبوده، این فقط بی‌دقتی رسانه‌ای نیست؛ این بی شرفی و پاک کردن بخشی از واقعیت تاریخه. یاد و نام جوانان پاک‌باخته و انقلابیِ از‌دست‌رفته در 18 و 19 بهمن، زنده و جاودان؛ روحشان شاد..🖤🖤 /تحلیل مالی رفتای

#شاخص _کل @waveplus
#شاخص _کل @waveplus

photo content

خیامی میخواد برگرده ایران خودرو، صف فروشش جمع شد😁😁

‏جمعیت مونیخ باید سران اروپایی و آمریکایی ناتو رو قانع می‌کرد که کرد. نه علی قلهکی و بچه های جهاد تبیین رو. اونا هم بر اساس آمار رسمی پلیس خودشون مردمشون رو قانع می‌کنند. حالا ۳۰ هزار نفر یا ۲۵۰ هزار نفر. چه فرقی می‌کنه. تا شما آمار استان های باواریا و اونتاریو و کالیفرنیا رو تو سالن وزارت کشور تجمیع کنی و به تایید شورای نگهبان برسونی و تو شبکه خبر زیر نویس کنی، اونا کارشون تموم شده دیگه./جنت خواه

پلیس لس‌انجلس به رسانه‌ها اعلام کرد ۳۵۰ هزار نفر شرکت کردند. @waveplus

تورونتو @waveplus