ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 842 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 552,并在 伊朗 地区排名第 21 841

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 842 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 63,过去 24 小时变化为 13,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.95%。内容发布后 24 小时内通常能获得 28.91% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 820 次浏览,首日通常累积 4 291 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 92
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 842
订阅者
+1324 小时
+497
+6330
帖子存档
بیدارید؟! 👀 #NFT_Oppertunity 🎆 برید اینجا توی قرعه کشی آخرین دوره وایت لیست oxyaOrigin شرکت کنید. کمتر از 3 ساعت وقت باقی مونده. والتتون رو وصل میکنید و یه کانفرم در متامسک میزنید. اگه برنده بشید فردا میتونید مینت کنید. پروژه از نظر من بسیار قوی هست. یادتون باشه ثبت نام قرعه کشی بدون هزیته است ولی حداقل 0.33ETH باید توی والتتون باشه تا واجد شرایط قرعه کشی باشید. 👉 https://www.oxyaorigin.com/register.html @amircryptothoughts

بیدارید؟! 👀 برید اینجا توی قرعه کشی آخرین دوره وایت لیست oxyaOrigin شرکت کنید. کمتر از 3 ساعت وقت باقی مونده. والتتون رو وصل میکنید و یه کانفرم در متامسک میزنید. اگه برنده بشید فردا میتونید مینت کنید. پروژه از نظر من بسیار قوی هست. یادتون باشه ثبت نام قرعه کشی بدون هزیته است ولی حداقل 0.33ETH باید توی والتتون باشه تا واجد شرایط قرعه کشی باشید. https://www.oxyaorigin.com/register.html @amircryptothoughts

چند کلمه رو بعنوان الفبای NFT Market باید بدونید اگر در آینده پروژه ای معرفی کردم به اینها نیاز خواهید داشت: 🔺Mint: بطور کلی فرآیند ثبت یک NFT بر روی شبکه بلاکچین. در پروژه های کالکتیبل، مینت کردن بمعنی رزرو تصادفی یکی از NFT های باقی مونده از کل سری برای شما هست که با پرداخت هزینه خرید+گس فی شبکه در والت شما ثبت میشه. 🔺WhiteList: بعلت محدودیت تعداد NFT های کالکتیبل، بعضی وقت ها در پروژه های پرطرفدار تعداد افراد متقاضی بیشتر از تعداد NFT هاست. در همچین مواقعی تیم پروژه شرایطی رو تعیین میکنن که در صورت دارا بودن اونها شما واجد شرایط مینت میشید و آدرس والتی که میتونید باهاش مینت انجام بدید در لیست سفید قرار میگیره. 🔺Floor price: حداقل قیمتی که با اون میتونید یکی از NFT های اون مجموعه کالکتیبل پروژه رو خریداری کنید. میتونید از opensea پروژه این عدد رو ببینید. 🔺Rarity: درصد کمیابی اون توکن خاص از مجموعه کالکتیبل. هر چه rarity بالاتر باشه، ارزش عددی اون NFT هم بیشتر خواهد شد. @amircryptothoughts

چند کلمه رو بعنوان الفبای NFT Flipping باید بدونید اگر در آینده پروژه ای معرفی کردم به اینهاد نیاز خواهید داشت:

قیمت مینت 0.4ETH بود و در حال حاضر فلور به 1ETH رسید! 2.5x کسی تونست مینت کنه؟

#Bitcoin Weekly بیتکوین در ناحیه بسیار خطرناکی قرار گرفته.در صورت شکست MA50 هفتگی، MA100 به عنوان ناحیه قابل اطمینان بعد در ن
#Bitcoin Weekly بیتکوین در ناحیه بسیار خطرناکی قرار گرفته.در صورت شکست MA50 هفتگی، MA100 به عنوان ناحیه قابل اطمینان بعد در ناحیه 30.5K قرار داره. البته آخرین بار در ماه جولای در حالی که همه مطمئن از شکست این ناحیه بودند لگ صعودی بعدی شکل گرفت. Is it gonna happen again?! @amircryptothoughts

دامیننس آلتکوین ها الان چیزی حدود 60.3% هست (دامیننس آلتکوین ها = 100% - دامیننس بیتکوین) حالا سوال اینه: دامیننس آلتکوین ها
دامیننس آلتکوین ها الان چیزی حدود 60.3% هست (دامیننس آلتکوین ها = 100% - دامیننس بیتکوین) حالا سوال اینه: دامیننس آلتکوین ها از نقطه 30، رشد 10 درصدی داشته باشه بهتره یا اینکه از نقطه 60، رشد 10 درصدی کنه؟ 😉 برای راحت تر شدن، فرض کنید کل حجم بازار بطور ثابت 100 میلیارد دلاره (در واقعیت حجم بازار در این لحظه حدود 2.2 تریلیون دلار هست و از دو سال پیش تا الان بطور میانگین در حال افزایش بوده - چارت TOTAL رو چک کنید). حالا 10% از 30 میلیارد دلار به حجم نقدینگی آلتکوین ها اضافه بشه بهتره یا 10% از 60 میلیارد دلار؟ فکر کنم تا اینجا هدف مطلب رو درک کرده باشید، هر چه دامیننس به نواحی پایینتری سقوط کنه، حرکت و تغییراتش سخت تر میشه و البته حجم نقدینگی که برای این تغییرات جابجا شده بسیار بزرگتر هست. پس آلتسیزنی که در اثر ریزش فرضی دامیننس از 40% تا 30% میتونه اتفاق بیفته، بسیار بزرگتر از آلتسیزنیه که در بازه های قبلی(مثل 50% تا 40%) اتفاق افتاد! @amircryptothoughts

قبلا از اجراهای گروه کوارتت BOND براتون گذاشتم. یکی دیگه از اجراهای زیباشون رو امشب با هم بشنویم... #music https://www.youtube.com/watch?v=j3nBuwOPu8A @amircryptothoughts

چارت دلاری XRP/USDT @amircryptothoughts
چارت دلاری XRP/USDT @amircryptothoughts

#XRP روی هر کدوم از دو نقطه که برسه میشه به خریدنش شدیدا فکر کرد! @amircryptothoughts
#XRP روی هر کدوم از دو نقطه که برسه میشه به خریدنش شدیدا فکر کرد! @amircryptothoughts

NFT Oppertunity: یکی از پروژه های بسیار خوب کالکشن nft که چند روز دیگه لانچ میشه. برید توی دیسکوردشون، فعالیت کنید تا به level 11 برسید و بتونید در whitelist raffle شرکت کنید. چون آخرین مرحله است رفرال هم نیاز نداره. اگر خوش شانس باشید و بتونید whitelist بشید قطعا ارزش بالایی داره! https://discord.gg/boredbunny ❗️ آپدیت: ظاهرا به ماکزیمم تعداد یوزر رسیدن (250k). لینکش رو میزارم بمونه اگر کسی خواست ولی احتمالا نمیتونید واردش بشید. اگر از دستش دادید اشکال نداره پروژه خوب جدیدا زیاد لانچ میشه. سعی میکنم اونا رو هم در آینده معرفی کنم. @amircryptothoughts

$BTC #Bitcoin 1W ساده ببینیم! اگر منتظر ادامه روند صعودی هستید، ناحیه 43K-45K نباید شکسته بشه.. در صورت شکست از نظر من قیمت ت
$BTC #Bitcoin 1W ساده ببینیم! اگر منتظر ادامه روند صعودی هستید، ناحیه 43K-45K نباید شکسته بشه.. در صورت شکست از نظر من قیمت تا ناحیه بعدی یعنی کف 29-30 میتونه ریزش کنه. اگر کندل هفتگی زیر ترند بسته شد، شخصا منتظر قیمتهای بهتر برای خرید میمونم. خبر خوب اینکه کندلهای HTF نشون میده در این ناحیه کف سازی خوبی در حال انجام هست. از نظر من بهترین اتفاق بازار در سه ماهه اول سال 2022 میتونه شکسته شدن این وج به بالا و پایان اکومولیشن یکساله بیتکوین باشه! @amircryptothoughts

آرامشی میانه طوفانم آرزوست... Thirst for life Sensuous chill-Yanni #music https://www.youtube.com/watch?v=lxp0BohFhoM @amircryptothoughts

چند نمونه تغییرات نرخ سالانه قیمت در 2021: BTC +63% BTC Dominance -43% !!! ETH +409% DOT +201% XRP +284% اینا تاپ رنک های مار
چند نمونه تغییرات نرخ سالانه قیمت در 2021: BTC +63% BTC Dominance -43% !!! ETH +409% DOT +201% XRP +284% اینا تاپ رنک های مارکت بودن و از درصدها و نوسانات نامتعارف صرف نظر کردم. بیتکوین دارایی جذابیه و فلسفه زیبایی داره. ولی از دید کسی که برای سود گرفتن وارد مارکت شده آیا هنوز هم رعایت نسبت 70%(یا بیشتر) از بیتکوین و مابقی آلتکوین مناسبه؟ آیا هنوز باید سود بیتکوینی مد نظر باشه؟ از سالهای گذشته بیتکوین کم ریسک ترین دارایی محسوب میشد. با اینکه نوسانات آلتکوینها در ظاهر نسبت به بیتکوین احتمالا بیشتر بوده، ولی برآیند سالانه حرکتشون بسیار سود ده تر از بیتکوین بوده. سرمایه گذاری موسسات و VC ها در حوزه های نوپا و مستعد رشد در 2021 بسیار متفاوت از گذشته بوده. شاید وقتش رسیده که چشم ها رو بشوییم و با دید متعادل تری به بازار نگاه کنیم. همه چیز بیتکوین نیست. گاهی باید به کوچکترهای مارکت توجه بیشتری داشت! @amircryptothoughts

با آپدیت جدید تلگرام میتونید به پست های کانال reaction بدید!
با آپدیت جدید تلگرام میتونید به پست های کانال reaction بدید!

با آپدیت جدید تلگرام میتونید به پست‌های کانال reaction بدید!
با آپدیت جدید تلگرام میتونید به پست‌های کانال reaction بدید!

کفی که دیشب توسط بیتکوین و در ادامه ریزش بازار دیده شد، بنظرم ارزش ریسک خرید با استاپ معقول رو داره. @amircryptothoughts
کفی که دیشب توسط بیتکوین و در ادامه ریزش بازار دیده شد، بنظرم ارزش ریسک خرید با استاپ معقول رو داره. @amircryptothoughts

اگر بخوایم دامیننس رو فقط از دیدگاه چارت ببینیم! #divergence @amircryptothoughts
اگر بخوایم دامیننس رو فقط از دیدگاه چارت ببینیم! #divergence @amircryptothoughts