ch
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

前往频道在 Telegram

In blockchain we trust.

显示更多

📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览

频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 847 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 541,并在 伊朗 地区排名第 21 795

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 847 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 74,过去 24 小时变化为 5,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 46.80%。内容发布后 24 小时内通常能获得 29.88% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 949 次浏览,首日通常累积 4 436 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 95
  • 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
In blockchain we trust.

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。

14 847
订阅者
+524 小时
+617
+7430
帖子存档
The basis represents the gap between the spot and futures price. A high basis signals a bullish bias in the futures market. T
The basis represents the gap between the spot and futures price. A high basis signals a bullish bias in the futures market. The basis is much lower now than when BTC traded above $60k in April - indicating a healthier market. CR: D.Angel @amircryptothoughts

برای امشب برگردیم به موسیقی نئوکلاسیک و نیوایج بی کلام گروه BOND از اون کوارتت های قدیمی هست که کاورها و اجراهاشون واقعا به دل میشینه. با هم لذت ببریم... Fuego, By BOND Quartet #music https://youtu.be/LNy8r-ZgKgQ @amircryptothoughts

$AI +41% هنوز داریدش؟

خب حالا پس چرا #بیتکوین ریخت؟ بخاطر خبر ورشکستگی Evergrand شاید الان برا خیلی ها سوال پیش بیاد که اصلا این شرکت کارش #کریپتو
خب حالا پس چرا #بیتکوین ریخت؟ بخاطر خبر ورشکستگی Evergrand شاید الان برا خیلی ها سوال پیش بیاد که اصلا این شرکت کارش #کریپتو نیست چه ربطی به ریزش بیتکوین داره؟ این کمپانی کارش ساخت خونه ست و تعداد خیلی زیادی هم میسازن مثلا هزاران واحد، خب وقتی که این کمپانی ورشکست بشه باعث میشه مصالح ساختمانی مثل آهن و ... رو نتونن از خود چین بخرن و ورودی های چین هم بسته میشه چون اینجا کار راکد میشه و این خودش میتونه تاثیر بزاره روی مارکت های خارج از چین، چرا؟ چون اونا نمیتونن محصولاتشون رو بفروشن بخاطر اینکه بیشترین تقاضا از سمت چینه و خیلی از محصولاتشون رو به چین میفروشن خب حالا که اینا نمیتونن بفروشن باعث میشه که نرخ بیکاری تو امریکا، اروپا و ... که دارن مصالح چین رو تامین میکنن بالا بره و این باعث میشه که همون محصولات که تو استاک هم هستن مثل آهن، سیمان و ... بریزه و این باعث ریزش کریپتو هم میشه چرا که ETF بیتکوین اومده روی Nasdaq و اونم روی استاکه و اینا روی هم تاثیر میزارن. info: https://t.me/mirzacryptonews https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-11-10/evergrande-said-to-pay-delayed-interest-on-at-least-two-bonds

این کف برای بیتکوین فرصت خریده ولی برای آلتکوینها ممکنه کف نهایی نباشه اگر دامیننس کندل روزانه رو بالای 45 ببنده تحلیل من در مورد ریزش دامیننس تا محدوده 40-38 fail میشه! @amircryptothoughts

امیدوارم که مراقب سرمایتون بوده باشید...🌹

همه تحلیلا داره تارگت میخوره. زیادی سبز شده بازار... یکم سیو سود کنید و تتر دم دستتون داشته باشید تا ببینیم چی میشه! @amircryptothoughts

#CERE حتما مدیریت سرمایه کنید چون تازه لیست شده حرکات ناگهانی ازش بعید نیست @amircryptothoughts
#CERE حتما مدیریت سرمایه کنید چون تازه لیست شده حرکات ناگهانی ازش بعید نیست @amircryptothoughts

برای امشب یکی از ماندگار ترین و جذاب ترین نواخته های یانی رو بشنویم... "DESIRE" #music https://youtu.be/3YqEW50KiWw @amircryptothoughts

‏از دامیننس %47.5 که بهتون هشدار ریتریس رو دادم تا 42.5% پایین اومدیم. رشد آلتکوینا در این بازه از ۳۰٪ تا اعداد بسیار بالاتر و رشد های چند برابری متغیر بود. در حال حاضر هنوز اتفاق خاصی برای دامیننس نیفتاده. تا زمانی که تثبیت روزانه "بالای محدوده ۴۵٪ " اتفاق نیفتاده از نظر من ‏جای نگرانی نیست. خیلی مهم هست که پوزیشنهاتون رو ریسک فری کنید و دست به ماشه باشید تا در صورت ریزش احتمالی بتونید از آلتکوین های پر ریسک خارج بشید. هر چند که تعدادی از آلتکوینها چارت و شرایطشون بقدری بولیشه که حتی در صورت رشد دامیننس میتونن همچنان سود ده باشند. @amircryptothoughts

اگر در پروژه #bitdotcountry تونسته باشید KSM قفل کنید. میتونید در ico ها شرکت کنید. اینم از مزایای پاراچین های کوساما! این رشته توییت آرش عزیز رو بخونید https://twitter.com/arashdre21/status/1457835685776351232?t=PFrfxfQ7XcNvuhTS2Nfh3A&s=19 @amircryptothoughts

ATH 🎉 #BTC 67700$ #ETH 4800$

مایه خوش دلی آنجاست که دلدار آنجاست... #music https://youtu.be/oyz-sYegDA4 @amircryptothoughts

هفته‌نامه شماره هفتم Grizzly's Mondays رو با تاخیر منتشر می‌کنیم. عذرخواهی ما رو بپذیرید.... در این هفته‌نامه دوستان زیادی مطالب ارزنده‌ای برای شما مخاطب عزیز آماده کردند. امیدواریم برای شما مفید باشه و با معرفی ما به دوستان خود، در این مسیر همراهمون باشید. چنانچه تمایل به دونیت برای حمایت از این محصول و بهبود کیفیت مطالب رو دارید از لینک زیر استفاده کنید. https://zil.ink/Donateus همچنین ممنون هستم از اسپانسرهایی که با حمایت خود راه پیشرفت و رشد رو هموارتر می‌کنند: ✅ کریپتوکوآنت فارسی: مرجع تحلیل داده‌های آن‌چین instagram.com/cryptoquant_fa t.me/cryptoquant_fa Twitter.com/CryptoQuant_FA ✅دونگیپ؛ اپلیکیشن حسابداری شخصی و مدیریت مالی Dongip.ir شما با حمایت خودتون از اسپانسرها می‌تونید در این مسیر کنار ما باشید. #هفته_نامه شماره ۷ @GrizzlyBTCloverr

پروژه #Bitdotcountry به عنوان برنده حراجی این هفته در اسلات سیزدهم پاراچین کوساما قفل شد. مبارک باشه به سرمایه گذارهاش! @amir
پروژه #Bitdotcountry به عنوان برنده حراجی این هفته در اسلات سیزدهم پاراچین کوساما قفل شد. مبارک باشه به سرمایه گذارهاش! @amircryptothoughts

BTC.D تا زمانی که دامیننس سطح 45 رو به بالا نشکسته و داخل کانال برنگشته، از آلتکوین هام خارج نمیشم... @amircryptothoughts
BTC.D تا زمانی که دامیننس سطح 45 رو به بالا نشکسته و داخل کانال برنگشته، از آلتکوین هام خارج نمیشم... @amircryptothoughts

تحلیل مولتی تایم فریم من از بیتکوین در هفته‌نامه دوست خوبم grizzly mondays منتشر میشه. یه هینت بهتون بدم: تثبیت هفتگی بالاتر از محدوده 64k= بووووم! @amircryptothoughts

کلوز هفتگی بیتکوین بالای محدوده 64k ⬇️⬇️⬇️ BOOM!!