ch
Feedback
°صاد°

°صاد°

前往频道在 Telegram
1 422
订阅者
-324 小时
-17
-1230
帖子存档
چرا فکر میکنی هر گوهی باشین و هر رفتار کصشری داشته باشین ما موظفیم که تحملتون کنیم؟

آدما تاریخ انقضا دارن...

•در لحظه زندگی کن اما به هیچ لحظه ای دل نبند•

‌ رفیق همون دشمنه، با این فرق که وقتی انتظارشو نداری ضربشو میزنه!

اومده تمرین کنه

‌‌‌‌ همیشه حق با دختریه که تو اسمش S داره. ‌‌‌‌

سلام محض یادآوری خواستم بگم کیر تو اول آخر دوست و رفیق دورو

نامه ای به رفیقی که دیگه نیست: امیدوارم اونور همدیگرو ببینیم و بازم تنها رفیق هم باشیم...روی زمین دیگه هیچکس مثل تو پیدا نشد و نمیشه🖤

باخت ما رفاقت با گداگشنگان بود

به من جملات عاشقانه نگید من عاشق مادیاتم

تو اب نمکی که بخوای منو توش بخوابونی مادرت را غرق خواهم کرد🌹

متنفر بودن از من بی معنیه من از همه نوع توجه،مخصوصا نفرت لذت میبرم

آدم دورو قبله نداره،هرجا منفعت داشته باشه سجده می‌کنه

آپشن خایمالی کردنتو ازت بگیرن نون شب نداری بخوری

گیگی صگ هزارتومان

باز جنگ شد کانفیگ فروشا دندون تیز کردن

اینستارو باز میکنی یا دسته گل لیلیوم میاد میخوره تو صورتت یا پرامپت کیریشو گذاشتن میگن بیا عکسات لیلیومی کن

گل لیلیومو گاییدین عنشو دراوردین

‌شیرین‌تر از ترک اعتیاد ، ترک آدمای نمک نشناسه...

نمیدونستم اولویتت کیره که بخاطرش از ما رد شدی❤️