ch
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

前往频道在 Telegram

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

显示更多
1 883
订阅者
+124 小时
+47
+1930
帖子存档
میشه اهنگای خوبتون رو برام بفرسین . @vartolu1

میگم کسی از سیل خوشش نمیاد؛ کسی از تگرگ خوشش نمیاد ولی همه عاشق نم نم بارونن؛ صدتو واسه کسی نزار یه نمه کافیه!

کسی اگه واقعا میتونه ادمین باشه حوصله داشته باشه بیاد پی وی @vartolu1

Kash Beg_-poobon&Dorcci.mp33.06 MB

Parvane Par Zad-dorcci.mp32.57 MB

Cemrem-Sibel Can.mp33.24 MB

دلگیره

نمیدونم همینو میتونم بگم میخوام برم جایی ک کسی نباشه خودم باشمو خودم

کنار ساحل زیره نخلا بشینیو مهتابو تماشا کنی زیبایی ماهو نوری که تاریکیه دریا رو روشن میکنه

بعضی از شب ها خود ب خود بدون هیچ دلیلی یهو دلت میگره،از اون گرفتگی هایی که میخوایی از همچی بگذری هرچی داری نداری دورو بریات بهترینات خوبترینات بزاریو بری ، بری جایی ک غم نباشه، جایی که،هیچ بنی بشری نشناستت نپرسه نگه ،جایی که ساحل داشته باشه سر سبز باشه پر از درختای نخل

Man Zooram Resid - Mahyar.mp33.30 MB

‏امن باشید عزیزان تمام تلاشتون رو در زندگی بکنید که آدم امنی باشید برای دیگران، که وقتی کسی در اوج آسیب‌پذیری با شما روبه‌رو شد، زخمی به باقی زخم‌هاش و دردی به باقی دردهاش اضافه نکنید، حداقل‌های درک و شعور انسانی رو داشته باشید آدم باشید...

چهره‌ پسند چه داند ارزش دلِ پاک را...

ترجیح میدم همیشه آدم بده ی داستان باشم، اما همون چیزی روی زبونم باشه که تو دلمم هست! آدم بده ی دل و زبون یکی بودن، خیلی با ارزش‌تر از آدم بده ی دورو بودنه.

برنده ایشنوت اکثریت درست گفت جز تیکه عاشقی اسکرین شات از ناشناس که فرستادت رو برام بفرسه پی وی

ولی این

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ من ترو اونقدری میشناسم ک همیشه دوس داره تو حال خودش باشه دل کسیو نمیشکنه تا وقتی کسی دلشو‌ نشکنه ادم با معرفتی هستی زیاد شلوغی زیاد دوس نداری با کسایی ک دوسش داری دوس داری باهاشون زمان بگذرونی خاطره جمع کنی پایه هستی زیاد و این دوس داری عشق واقعی رو تجربه کنی ماشین هم خیلی خیلی دوس داری عشق پدر هم داری

هردوشون یه اشتباهی داشتن

بین این دوتا موندم