1 883
订阅者
+124 小时
+47 天
+1930 天
帖子存档
1 882
هم تنهایی رو دوس داری هم بعضی اوقات با رفیقات بودن رو دوس داری، اعتماد خیلی زیادی ب اطرافیانت نداری،خوش خنده ای خوش صحبت ولی ن برای همه،حس میکنی با خیلیا فرق داری جوره دیگه ای میبینی خودتو اما کوچیک و بزرگ رو خوب تشخیص میدی برای هرکسی ب اندازه شخصیت خودش احترام میزاری ،ثروت و دوس داری چون میدونی باهاش ب خواسته هات میرسی ولی ثروتی ک از طرف خودت باشه ن از کسی بگیری چون کار کردن رو دوس داری ، علاقه هات دیگه گفتن برا همین اونارو نمیگم تا تقلید نشه.
از لحاظ عشق هم بگم اره یکی رو دوس داشتی ولی به تفاهم نرسیده جدا شدین اما هنوزم ب یادشی
مهربونی ولی عصبی بشی خیلی عصبی😂خونسردی ب هرچیزی و زیاد اهمیت نمیدی به حرف مردم😁همین بقیش بمونه طولانی میشه
1 882
تو زندگیت موفقی برنامه های خوبی ریختی واسه خودت
زندگی رو سخت میگیری
از خانوادت و احترام خیلی میترسی دوست داری همیشه پیششون سربلند باشی
در تنهایی خیلی صمیمانه و ازاد حرف میزنی
از دور مخفی و شاعری و..ناقص
روشن فکری حساسی و مغرور
زیاد جدی هستی تو زندگیت
شکست انچنانی هم نخوردی
تو جمع هم کمی خجالتی ولی از درون ازادی
1 882
رنگ سبز رنگ مورد علاقه ات نیس بنظرم ولی قلب سبز و دوست داری
اصالتا کورد هستی
درونگرایی
خیلی مهربونی و کینه ای نیستی ولی بدی هارم مثل خوبی ها جبران میکنی بوقتش
سرت تو زندگی خودته
وقتایی که ناراحتی به کانالت پناه میاری
بیشتر خلوت خودتو دوست داری
1 882
شبیه خودخواه ها هستی ولی به نظرم اونطوری نیستی
رنگ سبز دوست داری
مهربون
قوی و شکست ناپذیر
از کارای بزرگ خوشت میاد
1 882
رنگ مورد علاقت سبز
اهنگای که دوست داری ترکی بیشتر دوس داری
ماشینم دوس داری
فک کنم عاشق دور دورم هستین
همین دیگه:/
1 882
من ترو اونقدری میشناسم ک همیشه دوس داره تو حال خودش باشه دل کسیو نمیشکنه تا وقتی کسی دلشو نشکنه ادم با معرفتی هستی زیاد شلوغی زیاد دوس نداری با کسایی ک دوسش داری دوس داری باهاشون زمان بگذرونی خاطره جمع کنی پایه هستی زیاد و این دوس داری عشق واقعی رو تجربه کنی ماشین هم خیلی خیلی دوس داری عشق پدر هم داری
1 882
پسری خون سردد به هرکسی محل نمیده
دوست داری کارای بزرگ کنی پول دوستی
دلت صافه پاکه سرت تو زندگی کسی نیست
حوصله خیلی کمی داری
برات مهمه جلو چشم باشی
هردختریو پسند نمیکنی
مطالب رو دوست داری
خجالتی
1 882
سلام آقای فرخی
خیلی دلنوشته هایی که تو کانالتون قرار میدین و دوست دارم تنها کانالی که برای دلنوشته است و دارم مال شماست زیاد اهل تلگرام نیستم ولی واقعت هرشب بخاطر دلنوشته های شما میام تلگرام
و با اجازه تون هرشب یکی از متناتونو به عنوان استوری شب بخیر تو پیجم قرار میدم .
مرسی عالی هستین 💚
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
