Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال 的分析概览
频道 Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال (@bitpull) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 34 079 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 3 668,并在 伊朗 地区排名第 9 999 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 34 079 名订阅者。
根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -856,过去 24 小时变化为 -35,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 14.92%。内容发布后 24 小时内通常能获得 9.13% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 5 084 次浏览,首日通常累积 3 110 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 57。
- 主题关注点: 内容集中在 بیتکوین, اتریوم, #btc, روند, کندل 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“راهنمای هوشمند سرمایهگذاری
عضویت کلاب اختصاصی:
@Bitpullsalesdepartment”
凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。
34 079
订阅者
-3524 小时
-1657 天
-85630 天
帖子存档
سناریوهای متفاوتی برای این خبر میشه در نظر گرفت که قطعا تاثیر هر کدوم رو مارکت متفاوته..
1. خبر حسابرسی ذخایر طلای فورتناکس(Fort Knox) میتونه یکی از خبرهای احتمالی باشه که ترامپ میتونه در موردش صحبت کنه.
این خبر قطعاً رو کریپتو تاثیر داره!
رند پال، یکی از سناتورهای آمریکایی اخیرا از ایلان ماسک و وزارت بهرهوری دولت آمریکا (DOGE) خواسته تا ذخایر طلای آمریکا در ساختمان فورت ناکس (Fort Knox) رو حسابرسی کنه.
سوالی که پیش میاد اینه که اصلا طلای فورت ناکس چه ربطی به بیتکوین داره!؟
فورت ناکس یکی از ساختمانهای بهشدت حفاظتشده در دنیاست و گفته میشه که ۱۴۷.۳ میلیون اونس (۴۶۰۰ تن) طلای وزارت خزانهداری آمریکا در این مرکز نگهداری میشه، و بیشتر از 50 ساله که این ذخایر طلا بررسی نشده.
اگه تفاوت بزرگی وجود داشته باشه یا اتفاق عجیبی افتاده باشه، خبر مثبتی برای بیتکوین محسوب میشه .
#ترامپ
#TRUMP
#FortKnox
@Bitpull
ترامپ دیروز اعلام کرد که باید منتظر خبرهای مهم و بزرگی باشیم.
که زمان اعلام این خبر احتمالا امشب یا فردا صبح به وقت ماست.
اگه این خبر در مورد کریپتو باشه میتونه روی مارکت تاثیر بذاره.
اما سوالی که الان مطرح میشه اینه که باید منتظر خبری در رابطه با کریپتو باشیم یا اینکه اصلا این خبر ربطی به مارکت نداره!؟
#ترامپ
#TRUMP
@Bitpull
ارز MKR روند صعودی خوبی رو داشته و در حال حاضر در حال نزدیک شدن به ناحیه حمایتی 1160 تا 1225 دلاره و بعد از برخورد به این ناحیه میتونه رشد خوبی تا ناحیه مقاومتی 1880 تا 2090 دلار داشته باشه.
تا زمانی هم که 2425 دلار به سمت بالا نشکسته،روندش کماکان نزولیه و انتظار رشد عجیب و غریبی ازش نداریم.
در صورت شکست این ناحیه به سمت بالا تا 4000 دلار مقاومت خاصی نداریم.
در صورتی که 1000 دلار رو به سمت پایین بشکنیم این سناریو دیگه معتبر نیست و MKR میتونه اصلاح بیشتری تجربه کنه.
#تحلیل_تکنیکال
#MKR
#Maker
@Bitpull
علاوه بر این موارد تو روند صعودی اخیر مارکت توجه ویژهای به ارزهای آمریکایی مثل کاردانو شد
تو روزهای گذشته هم دیدیم که کاردانو با اینکه از لحاظ آنچینی اوضاع جالبی نداره، دوباره مورد توجهها قرار گرفت.
پروژه Maker هم یکی از ارزهای آمریکایی پرپتانسیله و همهجوره مورد توجه فعالین مارکته و آینده بسیار خوبی میتونه داشته باشه.
حالا الان سوالی که پیش میاد اینه که کجا میتونیم یه نوسان خوب از MKR بگیریم؟
بیاید باهم تحلیلش کنیم تا به جواب این سوال برسیم.
#DEFI
#MKR
#Maker
@Bitpull
تو این روزهایی که حال مارکت خرابه، خیلی از فعالین مارکت به دنبال اینن که بتونن نوسان صعودی از برخی از پروژههای مارکت بگیرن.
برای این کار باید به سراغ ارزهایی بریم که روندشون رو از مارکت جدا کردن و اوضاع خیلی بهتری از خیلی از پروژههای مارکت دارن چه از لحاظ فاندامنتالی و چه از لحاظ تکنیکالی.
یکی از اون ارزها MKR هست که یکی از پلتفرمهای وامدهی خوب مارکت و یکی از ارکان اصلی دیفای محسوب میشه و رشد خوبی این اواخر تجربه کرده.
جدا از رشد خوبی که داشته تو اصلاحهای مارکت هم نسبت به ارزهایی که اصلاح شارپی رو تجربه میکنن، اصلاح کمتری داره.
#DEFI
#MKR
#Maker
@Bitpull
بریم سراغ سوال اول بحثمون، ترامپ چطوری ترس رو به بازار تزریق کرد؟!
مجموعهای از عوامل بعد از اجرای تعرفهها موجب شکل گیری ترس میشن.
اول از همه ریسک عدم اطمینان اقتصادی ایجاد شد که سرمایه گذاران اعتماد خودشونو به بازارهای مالی از دست میدن و اصطلاحا ریسک گریز میشن.
دوماً این تعرفهها هزینه تولید و واردات رو بیشتر میکنن که در نهایت به ضرر شرکتهای تولیدین.
سوماً باعث کاهش رشد اقتصادی و تجارت جهانی میشه و سناریوی رکود اقتصادی قویتر میشه.
آخرین و مهمترین عامل هم واکنش باقی کشورهاست. همین الانم کانادا از اقدامات متقابل در جواب به تعرفههای آمریکا داره صحبت میکنه.
این یعنی آغاز جنگ اقتصادی!
مجموع این دلایل باعث ترس میشه و همین ترس مردم رو به سمت داراییهای امن مانند طلا میبره که شاهد رشد انس جهانی طلا و ریزش همه بازارهای مالی مانند کریپتو و سهام میشه.
@Bitpull
حالا ترامپ اومده روی محصولات اساسی مانند فولاد و آلمینیوم و نفت کشور های مهمی مانند چین و کانادا و اتحادیه اروپا و مکزیک تعرفه وارداتی بیشتر از سابق گذاشته.
از فردا تعرفه های مکزیک و کانادا اجرا میشن و از هفته بعد هم تعرفه چین از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد افزایش پیدا میکنه.
یه مثال بزنم که قضیه قابل لمس تر بشه:
واردات نفت امریکا قبل از اعمال تعرفه ۶ میلیون و ۴۳۰ هزار بشکه بوده اما بعد از تعرفهها نزدیک به ارزش ۱/۵ میلیون بشکه فقط هزینه واردات میشه!
قطعا این عدد ضربه سنگینی به واردات نفت میزنه.
@Bitpull
قبل از اینکه راجع به تعرفه و تاثیرش رو بازار جهانی صحبت کنیم باید با مفهوم و معنیش آشنا شیم.
تعرفه چیه اصلا؟
تعرفه، مالیات یا یک نوع عوارضه که دولتها برای واردات یا صادرات کالا تعیین میکنن.
این هزینه ها معمولا برای حفاظت از صنایع داخلی٫ کنترل میزان واردات یا یک نوع درآمد برای دولتها اعمال میشن.
به طور کلی دو نوع تعرفه داریم:
صادراتی
وارداتی
تعرفههایی که ترامپ اعمال کرده از نوع وارداتیه یعنی همه کالاهایی که به آمریکا از هر کشور دیگهای وارد میشن.
علتش چیه؟
حمایت از صنایع داخلی آمریکا یا
کاهش کسری تجاری
@Bitpull
داستان تعرفههای ترامپ این روزها نقل هر مجلسه و شما هم حتما به گوشتون خورده
البته فعالین اقتصاد دنیا که خیلی وقته منتظر اجرای این تعرفههان...
به محض اطلاع رسانی برای اجرایی شدن اونا بازار کریپتو دامپ شدیدی داشت و شاخص های بورسی مانند نزدک هم ۸ درصد ریزش داشتن.
دلیلش میدونی چیه؟
ترس!
بریم باهم ببینیم ترامپ چطوری ترس رو به بازارهای مالی دنیا تزریق کرد...
@Bitpull
حدف 9 استیبلکوین از شعبه اروپایی بایننس
صرافی بایننس برای اینکه طبق قوانین اتحادیه اروپا عمل کنه، 9 استیلکوین رو که مطابق با قوانین MICA نیستن از شعبه اروپایی صرافی خودش حذف میکنه.
اما همچنان امکان واریز و برداشت این استیبلکوینها وجود داره و معامله ارزهای مختلف نسبت به این استیبلکوینها دیگه امکانپذیر نیست.
نکتهای که وجود داره اینه که عملا همهی استیبلکوینها به جز USDC در حال حذف شدن هستن که این میتونه تقاضا رو برای این استیلکوین زیاد کنه و به عنوان یک رقیب جدی برای تتر محسوب میشه.
#USDT
#USDC
#MICA4
@Bitpull
راستی تا الان حتماً متوجه شدین خیلی وقتها جملاتمون رو با پشتیبانی BCC شروع میکنیم.
دلیلشم اینه که ما تیم پشتیبان اختصاصی داریم برای این کانال
و این تیم پشتیبانی علاوه بر اینکه خودشون بر بازار مسلط هستن
با تیم تحلیل و تریدر بیت پول هم ارتباط مستقیم دارن.
@Bitpull
نکته صرفا ساختن یه برآیند خالی نیست
شما به مرور زمان یک Dataset (مجموعه داده) از عملکرد خودت روی ارزهای متفاوت داری
اینو دقت کنید، خیلی بهتون دید میده
بچههایی که کارای آماری و دیتا و ماشین لرنینگ میکنن همین الان نکته رو روی هوا زدن...
یه بحث اون سیگنالیه که شما دارید توی کانال BCC میبینید، ولی یه بحث پشت پرده هست که تیم تحلیل BCC مدام داره خودشو رو ارزیابی میکنه
و وینریت خودشو روی ارزهای متفاوت میسنجه، از مدلهای آماری کمک میگیره و در نهایت سعی میکنه برآیند رو مثبت نگه داره
@Bitpull
بعد از مطالب دیشب در مورد نوع پوزیشن گرفتن BCC
تو پشتیبانی ازمون درمورد برآیند پرسیدن
این یعنی دارید مسیر رو متوجه میشید، این درسته
فهمیدیم تا اینجا که سود داریم، استاپ داریم، ولی نکتهاش وضعیت کلی یک دوره زمانی از معاملاته
شما چه خودتون معامله میکنید، چه از سرویسهای ارائه سیگنال استفاده میکنید، چشمتون به برآیند باشه
یک سری پریودهای زمانی رو باید در نظر بگیرید، مثلا دوهفتهای، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا حتی سالانه.
قطعا به سبک و نوع معاملات شما بستگی داره، اما توی ترید بررسی برآیند یکماهه میتونه دید خوبی بهتون بده
@Bitpull
یکم دیر اومد سراغ 82800
ولی پرقدرت اومد😂
بیتکوین رو یه تحلیل بریم ازش؟
@Bitpull
بذارید بهتون بگم چجوری نوسان گرفت
دو روز پیش میاد در مورد ذخایر استراتژیک کریپتویی حرف میزنه، کندلهای عجیب میبینیم و بازار شدید مثبت میشه
ولی ترامپ از برنامه روز بعدش خبر نداره به نظرتون؟ داره دیگه؟ برنامه 4 سال بعدشونم اینا چیدن😁
میاد فرداش در مورد تعرفههای سنگین چین و مکزیک و کانادا حرف میزنه و بازار میترکه
توی رشد، قبلش یه سری والت لانگهای سنگین گرفته بودن. طوری پوزیشن گرفته بودن که مشخصا Insider News داشتن
و دیروز هم یه سریا شورتهای سنگین از قبل از اعلام تعرفهها داشتن
این از نوسانات فیوچرز...
مشخصا توی اسپات هم از افراد عادی به عنوان Exit Liquidity استفاده شد.
در کل قبل از شروع روندهای صعودی سنگین، خوبه که اینارو ببینید و یادتون نره با کیا طرف هستید.
چون اون موقع به جای پول ترید، ممکنه پول خونه و ماشین از دست بدین.
من هم شک نکنید توی صعودهای مشکوک به همین پیام ارجاع میدم و بهتون یادآوری میکنم که پشت پرده چخبره.
@Bitpull
هر موقع به این درک برسید که با کیا طرف هستید
جنس بازار رو درک خواهید کرد
ترامپ و تیمش در حال نوسان گرفتن هستن و این موضوع واضحه، به شکلی که دیگه قبحش کامل ریخته
@Bitpull
دید کافی داشتین به این ریزش دیگه؟
گپ CME در حال پر شدنه
تلاشهای دیروز و امروز ما واسه هیجانی خرید نکردن دلیلش مشخص شد دیگه؟
#CME
@Bitpull
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
