شناسایی پول هوشمند
前往频道在 Telegram
سالار هستم مدرس و تحلیلگر بازار سرمایه(بورس)❤️🌱 تحلیل ها صرفا نظر شخصی میباشد. اینجا میتونید به من پیام بدید @Poollhoshmandbot لینک گروهمون👇 @poolhoshmandgroup اینستاگرامم https://instagram.com/academy_salar
显示更多4 532
订阅者
+224 小时
-87 天
-5130 天
帖子存档
4 532
یادآوری یک نکته مهم که قبلاً عرض کردم👆 و خب با گذشت زمان میبینید چه اتفاقی افتاده
4 532
هر بار که بمباران منجر به مرگی در لبنان انجام شد هرمز را یک هفته بسته اعلام نمایید.
بعد از آن زیاد تکرار نمیشود چون هر تکرار، هفت روز دیگر به بستهماندن اضافه میکند.
اجازه بدین بقیه کشورها بواسطه ضرر مالی ناشی از بستن تنگه، با اسرائیل بر سر عدم تعهدش به آتشبس درگیر بشن.
4 532
⭕️ رکورد سرخطی شکسته شد 60 همت سرخطی..
این عدد در پرتفو هست
احتمالا بیش از ۱۰۰ همت در حساب بانکی آماده فرصت ورود هست..
4 532
اما با خبر توافق منتظر رشد چشم گیر گروه خودرویی و بانکی و حمل و نقل باشید
توافق محرک این گروه ها است..
4 532
+1
دی ماه سال گذشته با حذف ارز ترجیحی گفتم سهام زراعت غذایی دارویی و قندی چه اتفاقی میوفته براشون...
رشد های عجیب این گروه رو ملاحظه میکنید ..
4 532
بیش از ۵۰ همت ارزش صف های خرید بازار تا الان ...
این پولا کجا بوده و اگر بورس نباشه کجا میره ؟!
4 532
کلی خبر راجب مذاکره هست..
سه نکته میگیم عزیزان از الان تا همیشه آن را در مورد اخبار مذاکره و توافق و امثالهم در نظر بگیرید
- تا امضا نشده یعنی توافقی نشده
- تا متن دیده نشده یعنی جزییات غیر تاییده
- امضا شود هم دلیل بر اجرای آن نیست
4 532
#شاخص_خودرو
کف سازی ۵ ساله خوبی انجام داده
در قالب یک مثلث و در تحلیل بلند مدتی بنظر میاد رکورد دار رشد قیمتی باشه
(جهت بروزرسانی در آینده ثبت شده است)
#خودرو
#خساپا
#خگستر
🆔 @Academy_salar
4 532
+1
#شپنا
دیدن صف های میلیاردی در شپنا کاملا ابعاد تکنیکالی داشت
ما به دقت نسبت به وقایع آگاهیم👌
4 532
غیرتی که ترامپ روی یه هلی کوپتر داشت رو اگه شما روی رهبرتون داشتین وضعیت فرق میکرد...
#الفبای_غیرت #رهبر_شهید
4 532
خیلیا توی مسیر روندی شاخص کل به طریق مختلف از میدون خارج میشن ، حالا جنگ یا عوامل بنیادی و..
عمده افرادی مثل حاج میت و حاج نمیدونم کی و کی حتی در رشد سال ۹۷ هم موفق به کسب سود های بالا نشدن
دقیقا سال ۹۷ هم شرایط جنگ و تحریم بود و مدام از رشد ها جاماندن
بسیاری از سهام رشد خوبی کردن و میکنند
منفی و مثبت جزیی از بازار است و نه خیلی خوش بین و نه خیلی بد بین باشید👌
4 532
من معمولا کمتر از ۱۰۰۰ درصد قانع نیستم
ولتجار هم که یادتون هست..
غپونه هم که داره مسیر ولتجار میره..
قدیمیا کیا یادشونه..
4 532
این روزها اکثر کانالهای بورسی یا به دام کپیکاری افتادهاند، یا محتوایی بدون بنیان علمی منتشر میکنند. در این وانفسا، پیدا کردن یک کانال با کیفیت که اولویتاش به جای تعداد بالا، عمق تحلیلی باشد، واقعاً سخت شده.
آهانس کانالی کوچک و جمعوجور که برخلاف ظاهر کمعضو، سرشار از اطلاعات کاربردی، تحلیلهای نهفته و نگاه علمی و تجربی به بازار است.
یک اصل مهم را فراموش نکنیم: برای یک کانال خوب، لزومی به داشتن ممبرهای بالا نیست. گاهی دنبال کردن یک کانال خلوت و تخصصی، دیدی به شما میدهد که دریایی از کانالهای شلوغ نمیتوانند آن را فراهم کنند. به نظر من، در زمانۀ فعلی، دنبال کردن چنین کانالهایی از اوجب واجبات یک سرمایهگذار آگاه است.
لینک کانال را هنوز در اختیار ندارم اما به محض دریافت، آن را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
#سالار
4 532
سلام و درود بر شما.
میدونم که این روزها دیدن اون همه نمودار قرمز و شنیدن اخبار منفی، دل و جگر شیر میخواد که خلاف بازار تحلیل کنی..
طبیعی هم هست. آدمیزاد ذاتاً از ضرر میترسه.
اما نکته دقیقاً همینجاست. وقتی همه میترسند، فرصتها خلق میشن.
تحلیل تکنیکالی که ما انجام میدیم، بر اساس روانشناسی جمعی و قوانین حرکتی قیمته، نه اخبار لحظهای. ما قبلاً هم ثابت کردیم که میتونیم از دل هیاهو، مسیر درست رو پیدا کنیم.
پس نگاه نکنید که فلان تحلیلگر معروف فلش رو به پایین کشیده. ما به خطوط حمایت و مقاومت خودمون متعهدیم. محکم روی تحلیلمون ایستادیم. چه جنگ باشه، چه غیر جنگ. ما با منطق جلو میریم، نه با ترس.
نه جنگ اراده ما رو کم میکنه، نه صلح تحلیل ما رو عوض میکنه.🙏
#سالار
4 532
+1
صندوق #پالایش
طبق انتظار برگشت بسیار خوبی از ناحیه تعادلی داشت
من بعید میدونم دیگه کلا زیر خط بره این نماد..
🆔 @Academy_salar
4 532
بزن که خوب میزنی...
محکم بزن ...
فکر بعدش را نکن ...
ملت مبعوث شده پشتیبان شما هستند ...
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
