ch
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

前往频道在 Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

显示更多
8 583
订阅者
+824 小时
+1637
+40730
帖子存档
کربلای همه دستته، خانم سه ساله.

از روضه‌های خونگی؛ سوم محرم.
+2
از روضه‌های خونگی؛ سوم محرم.

۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مانده، اجرتون با خانم حضرت رقیه.

قوام الدین بالعزم./

امیرالمؤمنین فرمودند: «دین برای این‌که سرپا بشه، به عزم نیاز داره.»، حضرت آدم امکانات کامل داشتن در بهشت و پروردگار بهشون گفتند هرکاری که دوست داشتی بکن این‌جا، جز اینکه به همین یه دونه درخت فقط نزدیک نشو. نهی جدی‌تر از امره. خدا در بهشت برای حضرت آدم هیچ امری نداشت و فقط نهی همون یک درخت بود که بعد حضرت آدم گفت یادم رفت که نزدیکش شدم. حضرت آدم عزم نداشت که این شد. یکی از نشانه‌های بی‌عزمی، فراموشی تصمیم و هدفه. هر وقت گفتی یادم رفت دعای عهدمو بخونم، بدون عزم نداشتی، وگرنه مثلا انسان جلسه خواستگاریشو که یادش نمیره! چرا؟ چون عزم داری و عزم حافظه‌ی آدمو تیز می‌کنه. - شیخ اسماعیل رمضانی.

دور حرمت پر شده از بنی‌امیه‌ .. آی‌خانوم رقیه :)

١١ میلیون و ١٠٠ هزار تومان مانده، اجرتون با خانم حضرت رقیه.

رفقای با‌حسین‌باش؛ خانواده‌ای هستند که پدرِ خانواده به علت چک و بدهی، زندان هست و مادر و یک پسر و یک دختر کوچک با هم زندگی می‌کنند. تنها درآمدشون از یارانه و بسته‌بندی هست که تو این چند ماه اصلا کاسبی نکردند و درآمدی نداشتند و ۴ ماه اجاره منزلشون عقب افتاده. صاحب‌خونه که درآمد اصلیش همین اجاره بهاست و خودش هم گرفتار هست، تا اوایل تیر بهشون فرصت داده تا پرداخت کنند. وضعیت مالیشون به شدت خرابه و مواد غذایی هم ندارند و همچنین کولر خونه‌شون تو این فصل گرما کار نمی‌کنه و نیاز به تعمیرات داره. صاحب‌خونه خودش دستش خالیه و هیچ فرصتی نمی‌ده و باید سریعاً کمکشون کنیم. ١٨ میلیون اجاره عقب افتاده، ۳ میلیون هزینه سبد کالا و ۱/۵ میلیون هزینه تعمیرات کولر، در مجموع ۲۲/۵۰۰ هزار تومان نیاز هست که از این مبلغ ١١ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان توسط عزیزان جمع آوری شده و ١١ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان کم داریم تا گره از کار این خانواده مظلوم و گرفتار باز کنیم. مثل همیشه با هر توانی حتی ۱۰٫۰۰۰ تومان در این شرایط سخت یاریگر باشیم تا دل این عزیزان و شاد کنیم. 5041721238320957 روحنواز.

در ادامه، توی تقدیرم نوشتند: «این خیلی ارتباطش با بچه خوبه🤡، لطفاً همیشه تو هیئت چپ و راستش بچه باشن و بشینن روی پاش.🤡»

من نمی‌ارزم، حتی به یک درهم، خوب و بد رو چشم بسته می‌خره درهم....

语音消息01:39

ای چوبِ خیزران، تو ادب کن، فرو میا...

#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله اگر اهل مجالس سید مهدی حسینی هستید، آقای دادوندی هم همون مدلند.✨ - شروع روضه: ١٢ شب.
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله اگر اهل مجالس سید مهدی حسینی هستید، آقای دادوندی هم همون مدلند.✨ - شروع روضه: ١٢ شب.

#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ اگر اهل مجالس سید مهدی حسینی هستید، آقای دادوندی هم مثل سید مهدی‌اند.✨ - شروع مراسم روضه: ١٢ شب.
#عزاخانه‌ی_ابی‌عبدالله‌ اگر اهل مجالس سید مهدی حسینی هستید، آقای دادوندی هم مثل سید مهدی‌اند.✨ - شروع مراسم روضه: ١٢ شب.

جون میدم برات، سه‌ی محرم...

من همه‌ی سالو برا شبِ سوم نفس می‌کشم...

Repost from مُندَمِج
از راهب و درخت چه كم داشت دخترت ...

شایدم من «دختر» شدم که روضه‌ی تو رو بیش‌تر بفهمم.

سه ساله‌ی ما را با احتیاط پیاده کن...

اصلا هم به این که همه دوتایی و زوجی میان هیئت و من همه‌اش شب و نصفِ‌شب هم تنها باید بیام هیئت حسادت نمی‌کنم. اصلا.🤡